het is op zn minst nogal onsamenhangendquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent ook zo lekker duidelijk de hele tijd. Snap je zelf wel wat je allemaal zegt en wat je allemaal wil?
okay, dat wist ik dus niet, hier is zeker helemaal niets tegen te doen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:13 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
de load van de vorige kaart zegt niks,een nieuwe kaart kan nu eenmaal je systeem zwaarder belasten,doordat niet iedere kaart hetzelfde kan doen of dingen anders kan doen.
waarom wil je in godsnaam 2 spellen naast elkaar draaien?
op 99% word een PC niet langzamerquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:01 schreef fs180 het volgende:
omdat ie dan langzaam wordt?
Je kunt alleen de afzondelijke services zienquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:56 schreef Dibble het volgende:
hoe kun je het cpu usage van je OS zien in taakbeheer?
ander manier om erachter te komen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt alleen de afzondelijke services zien
Als je niets doet, is alles dat je gebruikt je OSquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
ander manier om erachter te komen?
goed argument, heb je die zelf bedacht, tesamen met dat ik cheat?quote:
Dan download je niet nerd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
goed argument, heb je die zelf bedacht, tesamen met dat ik cheat?![]()
99% niet
maar als ik daarnaast ook een downalod aan wil gooien of andere programma's loopt ie echt wel op 100%
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:42 schreef fs180 het volgende:
tieft nou op als je geen antwoord hebt op het probleem
Lezen is moeilijk zeker?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:53 schreef Elixabete het volgende:
Oplossing: Vervang die oude bagger of upgrade je CPU.
Dan kan je naast je WoW ook nog eens downloaden
vriendelijkheid bereik je veel meer meequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:40 schreef fs180 het volgende:
nee, voor jou blijkbaar wel, tieft gewoon op als je het niet snapt
Jij bent de enige die het niet snapt. Geen dingen om gaan draaien he...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:40 schreef fs180 het volgende:
nee, voor jou blijkbaar wel, tieft gewoon op als je het niet snapt
Het is geen probleem, je hebt een onrealistische verwachting van een relatief oud en vervallen product.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:42 schreef fs180 het volgende:
tieft nou op als je geen antwoord hebt op het probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |