abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60480104

Arrogantie is bij voorkeur niet gewenst, maar als het er dan toch van moet komen, laat het dan alleen de vrouw overvallen. Want een vrouw draagt arrogantie tenminste met charme en kracht en dat kan een man erg goed doen. Maar helaas, zeker sinds de evrouwcipatie van de man, kan arrogantie ook de man treffen alleen dan is het resultaat minder om tevreden over te zijn. De man die arrogant is geworden ontpopt zich tot een zeer onsmakelijke individu. Dan zie je ze lopen over straat, met het hoofd hoog opgeheven en een blik van al ware zij de as waar de wereld omheen draait. En je vraagt je dan af waar zij die arrogantie vandaan halen? Is het zijn gespierdheid? Zijn het zijn prestaties? Waar heeft hij in vredesnaam het arrogant kunnen zijn aan verdiend? Dat is toch simpelweg aan niets anders dan het feit dat vrouwen hem die de vrijheid hebben gegund waar ze eeuwenlang zo naar verlangden? Daarbij vergeten zij dat wij vrouwen het sterke geslacht zijn, want wij baren mannen nml.
Waarom zo arrogant die mannen?
Ik snap er niets van!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60480118
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_60480128
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:12 schreef Joe. het volgende:
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60480130
quote:
Daarbij vergeten zij dat wij vrouwen het sterke geslacht zijn, want wij baren mannen nml.
Jullie kunnen maar tot een bepaalde leeftijd baren, wij kunnen tot onze dood verwekken!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:13:02 #5
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60480134
beetje laat hoor, en niet bijster creatief
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_60480138
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:12 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Jullie kunnen maar tot een bepaalde leeftijd baren, wij kunnen tot onze dood verwekken!
Nou dan hoop ik dat jij in een volgend leven tot je dood zult kunnen baren eens zien wie er dan nog stoer is!
Hahahahaaa!
pi_60480144
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:13 schreef Waaghals het volgende:
beetje laat hoor, en niet bijster creatief
pi_60480148
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik probeerde arrogant over te komen
pi_60480149
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:12 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

pi_60480151
Ik vond het wel creatief
Noot noot.
pi_60480155
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:

Arrogantie is bij voorkeur niet gewenst, maar als het er dan toch van moet komen, laat het dan alleen de vrouw overvallen. Want een vrouw draagt arrogantie tenminste met charme en kracht en dat kan een man erg goed doen. Maar helaas, zeker sinds de evrouwcipatie van de man, kan arrogantie ook de man treffen alleen dan is het resultaat minder om tevreden over te zijn. De man die arrogant is geworden ontpopt zich tot een zeer onsmakelijke individu. Dan zie je ze lopen over straat, met het hoofd hoog opgeheven en een blik van al ware zij de as waar de wereld omheen draait. En je vraagt je dan af waar zij die arrogantie vandaan halen? Is het zijn gespierdheid? Zijn het zijn prestaties? Waar heeft hij in vredesnaam het arrogant kunnen zijn aan verdiend? Dat is toch simpelweg aan niets anders dan het feit dat vrouwen hem die de vrijheid hebben gegund waar ze eeuwenlang zo naar verlangden? Daarbij vergeten zij dat wij vrouwen het sterke geslacht zijn, want wij baren mannen nml.
Waarom zo arrogant die mannen?
Ik snap er niets van!
15.gif
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:14:40 #12
197512 Joe.
Super Joe.
pi_60480160
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Okee, jij je zin, mannen arrogant, vrouwen traag van begrip.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:14:58 #13
179534 Waaghals
pi_60480162
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

om nu nog met zo'n lemmingtopic te komen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:16:05 #14
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60480183
Goed topic.
Ik ga er over dromen.
xxx
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_60480226
Vanuit een historisch perspectief gezien zijn de mannen natuurlijk het sterkere geslacht. Dat is eigenlijk nog steeds zo. Mannen zijn atletisch gebouwd, want ze moeten jagen. De vrouwen moeten zorgen voor de kinderen die de atletisch gebouwde, jagende mannen verwekken bij diverse vrouwen (binding bestond niet, alleen voortplanting telde). Atletisch gebouwde, jagende, kinderverwekkende mannen bepaalden de regels en verdedigden de verblijfplaats. Dat is nog steeds zo.
pi_60480227
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:16 schreef B.E.D het volgende:
Goed topic.
Ik ga er over dromen.
xxx
Kiz kizzzzzz
pi_60480231
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:14 schreef Waaghals het volgende:

[..]

om nu nog met zo'n lemmingtopic te komen
dat is het allerleukst op fok die lemmingen!
Heerlijk genieten
pi_60480237
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:16 schreef B.E.D het volgende:
Goed topic.
Ik ga er over dromen.
xxx
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_60480252
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:19 schreef elfzesendertig het volgende:
Vanuit een historisch perspectief gezien zijn de mannen natuurlijk het sterkere geslacht. Dat is eigenlijk nog steeds zo. Mannen zijn atletisch gebouwd, want ze moeten jagen. De vrouwen moeten zorgen voor de kinderen die de atletisch gebouwde, jagende mannen verwekken bij diverse vrouwen (binding bestond niet, alleen voortplanting telde). Atletisch gebouwde, jagende, kinderverwekkende mannen bepaalden de regels en verdedigden de verblijfplaats. Dat is nog steeds zo.
Ja en dus waarom moeten we arrogant zijn tegen elkaar, laten we lief zijn!
Yes yessssssssssssssss
pi_60480264
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ja en dus waarom moeten we arrogant zijn tegen elkaar, laten we lief zijn!
Yes yessssssssssssssss
Jij begon. Ik overrule je.
pi_60480291
Volgende keer dat je langs me komt zal ik iets minder blijk geven van het feit dat ik mezelf best een koning vind.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_60480308
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:21 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Jij begon. Ik overrule je.
Jij hebt geen verstand van de liefde, zucht ut uit nu
pi_60480335
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:22 schreef Rutgerr het volgende:
Volgende keer dat je langs me komt zal ik iets minder blijk geven van het feit dat ik mezelf best een koning vind.
Waarom is dit eigenlijk dat mannen eeuwenlang boven de vrouw moest staan, ergens absurd.
Ik vind dat we naast elkaar moeten staan, elkaar moeten steunen.
Liefhebben.
Waarom die verschillen ertussen zetten.
Zinloos geweld is dit bijna. jammer kijk eens wat vaker het kleine huis op de prairie dan zie je hoe het ook kan, elkaar liefhebben.
pi_60480355
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Waarom is dit eigenlijk dat mannen eeuwenlang boven de vrouw moest staan, ergens absurd.
Liefhebben.
Zinloos geweld is dit bijna. jammer kijk eens wat vaker het kleine huis op de prairie dan zie je hoe het ook kan, elkaar liefhebben.
Dat is genetisch vastgelegd. Je doet er niks aan op dit moment. Bovendien willen vrouwen alleen maar de goede dingen die mannen hebben, zoals hun banen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:25:46 #25
179534 Waaghals
pi_60480357
gescripte televisiedramas vormen geen goed argument
pi_60480369
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:25 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dat is genetisch vastgelegd. Je doet er niks aan op dit moment. Bovendien willen vrouwen alleen maar de goede dingen die mannen hebben, zoals hun banen.
Hm je baan is ingepikt door een lekker wijf die de baas effe,...nee ok ik vat hem al
Ik begrijp je.
pi_60480381
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Liefhebben.
Misplaatste arrogantie, je weet toch.
pi_60480424
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hm je baan is ingepikt door een lekker wijf die de baas effe,...nee ok ik vat hem al
Ik begrijp je.
Mocht dat ooit gebeuren dan ben ik per direct weg bij zo'n bedrijf. Dan mag die slet m'n baan hebben, maar niet voordat ik haar zwart heb gemaakt bij haar collega's waardoor ze vervolgens door het leven moet gaan als dé slet van het bedrijf.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:32:43 #29
167595 mirved
Infobesitas
pi_60480449
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:30 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Mocht dat ooit gebeuren dan ben ik per direct weg bij zo'n bedrijf. Dan mag die slet m'n baan hebben, maar niet voordat ik haar zwart heb gemaakt bij haar collega's waardoor ze vervolgens door het leven moet gaan als slet van het bedrijf.
Als zhe-devilll ook bij je werkt is dat lastig te bereiken.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_60480464
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:32 schreef mirved het volgende:

[..]

Als zhe-devilll ook bij je werkt is dat lastig te bereiken.

Nu kan het topic dicht.
pi_60480467
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:

paranoia gezeik
WTF meid... complexje?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_60480475
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:33 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Nu kan het topic dicht.
Hij wilde alleen maar aangeven dat ik hierna jou het leven zo zuur maak dat jij door het leven gaat als pooier hoor, meer niet!
pi_60480485
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:33 schreef Vampier het volgende:

[..]

WTF meid... complexje?
Nee een lemming idioot!
pi_60480498
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hij wilde alleen maar aangeven dat ik hierna jou het leven zo zuur maak dat jij door het leven gaat als pooier hoor, meer niet!
Volgens mij begrijpen je vrouwenhersenen het niet helemaal.
pi_60480541
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:35 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Volgens mij begrijpen je vrouwenhersenen het niet helemaal.
Ik denk eerder dat jouw arrogante mannenbrains iets niet vatten.
En oké ik ben geen slet nooit geweest ook, ik vind het ranzig om met allerlei mannen het bed te moeten delen, maar goed ik ga voor love.
En daar is ook iets voor te zeggen, maar dat begrijpen jouw in mannenhersencellen vervatte brains niet dus ach laat maar.
pi_60480563
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jouw arrogante mannenbrains iets niet vatten.
En oké ik ben geen slet nooit geweest ook, ik vind het ranzig om met allerlei mannen het bed te moeten delen, maar goed ik ga voor love.
En daar is ook iets voor te zeggen, maar dat begrijpen jouw in mannenhersencellen vervatte brains niet dus ach laat maar.
Daarom zal jij mijn baan ook nooit krijgen.
pi_60480564
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:30 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Mocht dat ooit gebeuren dan ben ik per direct weg bij zo'n bedrijf. Dan mag die slet m'n baan hebben, maar niet voordat ik haar zwart heb gemaakt bij haar collega's waardoor ze vervolgens door het leven moet gaan als dé slet van het bedrijf.
Kanker eensch op met die cursieve shit.
pi_60480573
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:38 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Daarom zal jij mijn baan ook nooit krijgen.
JIj laat je poken in je anus door je baas?
Nee ok wat jij wilt
pi_60480593
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

JIj laat je poken in je anus door je baas?
Nee ok wat jij wilt
Nee, jij bent gewoon niet capabel genoeg én je wil de slet niet uithangen. Daarom zal je nooit een baan van een man afpakken.
pi_60480603
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:38 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Kanker eensch op met die cursieve shit.
Het schijnt een teken te zijn van overrulen...oid..
Hij doet zich nu voorkomen als een man die met vol geduld, maar in feite met enorm ongeduld een vrouw aanhoort en haar met liefde onderuit trapt, omdat dit zijn ego zo goed doet.
Jammer...ik wilde hem met liefde betoon aangeven dat liefde toch best lekkerder is qua sex maar het komt niet over..Hij laat zich poken door de baas...
moet hij weten
pi_60480635
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:40 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Nee, jij bent gewoon niet capabel genoeg én je wil de slet niet uithangen. Daarom zal je nooit een baan van een man afpakken.
Nou als jij denkt dat een vrouw moet neuken of bloot rond moet lopen om een baan in te nemen van een vent...sorry!
Dacht het niet, ken er genoeg die capabel genoeg zijn zonder deze denigrerende bullshit maar
ik ken er ook zat die het wel doen en ook hogerop kwamen, helaas dankzij het tonen der edele delen, en dat vind ik niet correct. En dat is ook geen eerlijk spel
pi_60480664
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Het schijnt een teken te zijn van overrulen...oid..
Hij doet zich nu voorkomen als een man die met vol geduld, maar in feite met enorm ongeduld een vrouw aanhoort en haar met liefde onderuit trapt, omdat dit zijn ego zo goed doet.
Jammer...ik wilde hem met liefde betoon aangeven dat liefde toch best lekkerder is qua sex maar het komt niet over..Hij laat zich poken door de baas...
moet hij weten
Seks zonder liefde is slecht snacken! Je weet toch!
pi_60480679
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou als jij denkt dat een vrouw moet neuken of bloot rond moet lopen om een baan in te nemen van een vent...sorry!
Dacht het niet, ken er genoeg die capabel genoeg zijn zonder deze denigrerende bullshit maar
ik ken er ook zat die het wel doen en ook hogerop kwamen, helaas dankzij het tonen der edele delen, en dat vind ik niet correct. En dat is ook geen eerlijk spel
Wind je toch niet zo op meid. Ik ben zelf nog verre van een topbaan en ik zit je te zieken
pi_60480740
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:44 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Wind je toch niet zo op meid. Ik ben zelf nog verre van een topbaan en ik zit je te zieken
Jij onderschat mij dus echt totaal hé? Alsof ik dat nog allang niet wist! Ik ziek jou ook de hele tijd? So? LB!
pi_60480745
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:43 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Seks zonder liefde is slecht snacken! Je weet toch!
ja dat smaakt niet zo zoet als dan!
pi_60480752
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:43 schreef elfzesendertig het volgende:

Ik ga slapen.
pi_60480774
Mensen die praten over mannen of vrouwen of negers of eskimo's over het algemeen.
pi_60480795
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jij onderschat mij dus echt totaal hé? Alsof ik dat nog allang niet wist! Ik ziek jou ook de hele tijd? So? LB!
Nou, heb jij me daar beetgenomen zeg! Potverdikkie! Welterusten sletje van me
pi_60480808
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen die praten over mannen of vrouwen of negers of eskimo's over het algemeen.
tis ook maar een lemming
grappig is wel dat als een man zoiets opent het opeens heel gewoon is en als een vrouw dat doet NAU NAU!
poeh heey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')