Echte vrouwen eten friet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:49 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben ook helemaal geen man
Dan betaal je dus 3,95 voor een zakjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:49 schreef schatje het volgende:
Je kunt ook geschilde pistachenoten kopen hoor.
En die swaffelen ze gewoon open.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Echte mannen eten kokosnoten.
schilletjes en vrouwenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik heb nu zo'n zak met van die heerlijke pistachenoten. Maar het probleem is dat je die er eerst uit moet halen uit die schil. En die schilletjes zijn altijd zo hard en nu is heel mijn nagel kapot.
Klacht. Mensen die nootjes verkopen met schil er nog omheen.
Soms zitten ze helemaal dichtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:54 schreef weasel85 het volgende:
[..]
schilletjes en vrouwen...
je moet ze ook openen bij 't openingetje
Uiteraard doe ik dat ook. Maar ik heb daar toch echt mijn nagels voor nodig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:54 schreef weasel85 het volgende:
[..]
schilletjes en vrouwen...
je moet ze ook openen bij 't openingetje
Maar er zit zon heerlijke pistachenoot inquote:
Kiezen: vingers kapot of één pistachenoot weg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Maar er zit zon heerlijke pistachenoot in
Nee. Jij zeker wel met je zak patat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
jij hebt de oorlog zeker niet meegemaakt.
quote:
heb ik ook geprobeerd, maar mn gebit is me iets meer waard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
![]()
je kan ze toch gewoon openbijten met je hoektand, jezus zeg
fcking apatische mongole zijn jullie
Ik offer met liefde mn faphand op voor een fucking pistachenootquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kiezen: vingers kapot of één pistachenoot weg.
Laat opa het maar niet horen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
heb ik ook geprobeerd, maar mn gebit is me iets meer waard.
what the fuck is dat met jou en je ~Nquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Nickenator het volgende:
Notenkraker ftw. Di's mijnes, werkt gegarandeerd -altijd-
[ afbeelding ]
N~
Zo sluit ik al sinds jaar en dag m'n mails e.d. af. Afsluitertje dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:07 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
what the fuck is dat met jou en je ~N
De Nikkereter heeft gesproken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Zo sluit ik al sinds jaar en dag m'n mails e.d. af. Afsluitertje dus.
Eerste letter van m'n naam enzo.
N~
Origineelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef Nickenator het volgende:
[..]
N~
okayquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef Nickenator het volgende:
[..]
N~
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De Nikkereter heeft gesproken.
Nou joh!quote:
Ik moest stiekem wel lachen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
okayik denk dat ik daar ook maar mee begin
![]()
~MENEEEERG GOUD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet 't?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ah joh lach eens even om mijn naamgrapje. Toe nou.
Mee eensch, pistachenootjes = heersch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je moet niks.
Pistachenoten zijn wel goddelijk trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |