Zweten die ook?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:35 schreef jovink het volgende:
En vergeet die vieze hoerenmuggen niet
Van kermis krijg je sowieso kanker. Hoef je niet eens voor te zweten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:34 schreef IceDustbin2 het volgende:
waar is hier? want hier, Tilburg, is het droog en warm :/ zweet in mn bilnaad warm
Maar heb je er ook last van?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:36 schreef jovink het volgende:
ja lijkt me wel he geleedpotigen zijn geleedpotigen
boeie wat jij vindtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef DJMO het volgende:
als je zo kwistig met dat woord omspringt, hoop ik stiekem dat je er ook dood aan gaat
kankerkanker-huillie alert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef DJMO het volgende:
als je zo kwistig met dat woord omspringt, hoop ik stiekem dat je er ook dood aan gaat
wat is er mis met aerdenhoutquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef DJMO het volgende:
DJMOquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef DJMO het volgende:
Ik wil ook onweer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:32 schreef Strychnine het volgende:
Het begint hier net ongehoord hard te onweren.
Dus mijn zweet is aan het opdrogen
Afgewezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:42 schreef jovink het volgende:
Kut
leplazerus ..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Fortitudo het volgende:
als jij een scheldwoord weet wat net zo lekker in de mond ligt en net zo'n versterkende betekenis heeft houd ik me van harte aanbevolen
ga je niet in een hoekje huilen zo meteenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
En nu maar hopen dat je die kanker niet uitzweet.
Men, ik lust er wel eentje maintenantquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:46 schreef Fortitudo het volgende:
hey DJMO heb je nog een sjekkie voor me, uhgkuch
dat is dan weer een kutzinquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:48 schreef jovink het volgende:
zoals een goede kameraad altijd zegt: kanker komt je niet aanwaaien
apart dat jij al een oordeel over iemand kan vellen zonder dat je diegene irl kentquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef zhe-devilll het volgende:
wat un tokkie die ts
Ik oordeel over 90% van fok, en ik ken er maar een paar in het echt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
apart dat jij al een oordeel over iemand kan vellen zonder dat je diegene irl kent
Hm nou mensen die zowiezo al schelden komen niet van goede huize lieverd!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
apart dat jij al een oordeel over iemand kan vellen zonder dat je diegene irl kent
Ik ga toch om met een hoop slimme mensen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm nou mensen die zowiezo al schelden komen niet van goede huize lieverd!
Onthou dat nou eens. Als je slim bent scheld je niet met woorden, dan pareer je antwoorden op slimme wijze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |