Zweten die ook?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:35 schreef jovink het volgende:
En vergeet die vieze hoerenmuggen niet
Van kermis krijg je sowieso kanker. Hoef je niet eens voor te zweten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:34 schreef IceDustbin2 het volgende:
waar is hier? want hier, Tilburg, is het droog en warm :/ zweet in mn bilnaad warm
Maar heb je er ook last van?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:36 schreef jovink het volgende:
ja lijkt me wel he geleedpotigen zijn geleedpotigen
boeie wat jij vindtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef DJMO het volgende:
als je zo kwistig met dat woord omspringt, hoop ik stiekem dat je er ook dood aan gaat
kankerkanker-huillie alert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef DJMO het volgende:
als je zo kwistig met dat woord omspringt, hoop ik stiekem dat je er ook dood aan gaat
wat is er mis met aerdenhoutquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef DJMO het volgende:
DJMOquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef DJMO het volgende:
Ik wil ook onweer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:32 schreef Strychnine het volgende:
Het begint hier net ongehoord hard te onweren.
Dus mijn zweet is aan het opdrogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |