't Wordt tijd dat Gert je eens gaat vertellen dat je niet zo met dat vingertje wijzen. "Die fans moeten eens ophouden", dat kan echt niet meer hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm Huub praat wel ok over Brian hoor, hier en daar ook een geintje meer niet...die fans moeten is ophouden met maar steeds een kamp te kiezen, stelletje *hooligans
* ik zag op hyves dat vrouwen van 58 elkaar uitschelden en notes sturen![]()
mag Huub niet eens optreden in zijn eigen dorp (?) ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Patatten zijn gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
Huub's programma voor vandaag:
http://www.boeskoolislos.nl/content.asp?paginaID=4&subPaginaID=19
Jawel, in de ringquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:14 schreef Elske6 het volgende:
[..]
mag Huub niet eens optreden in zijn eigen dorp (?) ....
Toen ik al je onzin negeerde trok ik dat een stuk beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, Ome Joop maakt zich ook al druk om Brianaire en zijn speciale status van BN'r. Ik wens hem veel succes met deze mislukte rapper, gitarist, dichter en wat hij zichzef allemaal toedicht.
Trusten.![]()
Nee man, als er een ring opgebouwd wordt zegt ie op het laatste moment afquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, in de ringProbleem is alleen dat voordat ze die klaar hebben hij al uitgeknokt is
Ja, maar nu pikt ie rondom dronken tegenstanders....die noemt ie dan lastig en dan gaat het een stuk beterquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee man, als er een ring opgebouwd wordt zegt ie op het laatste moment af
Ik denk zelfs dat ie zonder alcoholverbod ook tegen brian geen nee had gezegdquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar nu pikt ie rondom dronken tegenstanders....die noemt ie dan lastig en dan gaat het een stuk beter
Nou ja, 't is ook niet makkelijk. Tuinfluiter geeft aan dat hij kan kiezen wie hij wil, dan moet je wel sterk in je schoenen staan natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:26 schreef Soury het volgende:
Huubje is verdacht stil, als je bedenkt dat ie vanaf zijn vakantie (huwelijksreis) adres nog uren wist te posten..![]()
Heet onder de voetjes geval
Die ring (welke van de twee weet ik niet exact) heeft hem de overwinning gekost. Hij viel door 't mandje...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ie zonder alcoholverbod ook tegen brian geen nee had gezegd
Vielen Brian, Huub, en Amanda allen niet door het mandje?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die ring (welke van de twee weet ik niet exact) heeft hem de overwinning gekost. Hij viel door 't mandje...
Welnee, de brianfans hebben hem de overwinning gekost, door op brian te stemmenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die ring (welke van de twee weet ik niet exact) heeft hem de overwinning gekost. Hij viel door 't mandje...
Dat zouden ze nooit doen, daar zijn ze veel te achterlijk voor, die lowlivesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welnee, de brianfans hebben hem de overwinning gekost, door op brian te stemmen
Welkomquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:18 schreef spapaars het volgende:
De uitgemenstrueerde NL flabber kutten die, gore goedkope rode wijn gebruiken om hun gok en wangen te roden en, dat alleen om dat het oraal kan worden ingenomen.
Zijn nu alom aanwezig op dit topic, lees ik terug.
De vijfde colonne is gearriveerd.
Euh, wie zijn dat en is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:18 schreef spapaars het volgende:
De uitgemenstrueerde NL flabber kutten die, gore goedkope rode wijn gebruiken om hun gok en wangen te roden en, dat alleen om dat het oraal kan worden ingenomen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ga janken, of koop een kaasschaaf en ga in een hoekje zitten,
wie denk je wel niet dat je bent
Wacht nog steeds op één of andere vorm van repliek. Moet ik een kaasschaaf in mijn neus steken ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef static het volgende:
[..]
Jij schijnt de echte Huub te zijn hè? Veel indruk maak je niet - en dat is een understatement.
Vertel, wie denk jíj wel niet dat je bent?
jezus, jij hebt echt een kutdag (of leven) achter de rug dat je dat nu schrijft, dat je dat schrijft..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:18 schreef spapaars het volgende:
Jeetje ,als ik ergens schreef dat ik Huub zondag zie ,is het wel duidelijk toch dat ik naar die fandag ga .quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je schreef dat je zondag Huub al ziet,
ga je naar de fandag van Jaap en Huub?
Die durft echt niet meer buiten dit topic te posten .. Dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Wacht nog steeds op één of andere vorm van repliek. Moet ik een kaasschaaf in mijn neus steken ofzo?
ja, je bent een echte huub-fan als het op schrijfstijl aankomptquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje ,als ik ergens schreef dat ik Huub zondag zie ,is het wel duidelijk toch dat ik naar die fandag ga .
Best wel spannend, zo met z'n tweetjes, of niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:27 schreef mooiiiiii het volgende:
Jeetje ,als ik ergens schreef dat ik Huub zondag zie ,is het wel duidelijk toch dat ik naar die fandag ga .
Even geduld....er zijn nog vier knokpartijtjes voor jequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Wacht nog steeds op één of andere vorm van repliek. Moet ik een kaasschaaf in mijn neus steken ofzo?
Vroegah had ik een passer als krasser, maar ervaring leert dat het met een kaasschaaf beter in banen te leiden isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef static het volgende:
[..]
[..]
hee muis! ik dacht dat er alleen nog zwakbegaafden rond dit uur in dit topic te vinden warenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die durft echt niet meer buiten dit topic te posten .. Dus ben benieuwd
Jody Bernal?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, jij hebt echt een kutdag (of leven) achter de rug dat je dat nu schrijft, dat je dat schrijft..![]()
pak an, schijtwijf:
eendjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah had ik een passer als krasser, maar ervaring leert dat het met een kaasschaaf beter in banen te leiden is
Precies des te leukerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee muis! ik dacht dat er alleen nog zwakbegaafden rond dit uur in dit topic te vinden waren
dudequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel spannend, zo met z'n tweetjes, of niet?
papa don't preachquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even geduld....er zijn nog vier knokpartijtjes voor je
Je kan beter zwak beschaafder zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee muis! ik dacht dat er alleen nog zwakbegaafden rond dit uur in dit topic te vinden waren
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan beter zwak beschaafder zeggen[ afbeelding ]
Sow muis, hij is sterk....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan beter zwak beschaafder zeggen[ afbeelding ]
Je weet ze wel te vinden hé....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
papa don't preach![]()
they're all here
ik wil wel maar mag niet, m'n neukstertje is bang-gelet op m'n psychische instabiliteit-dat ik met biekween of disana mee naar huis zal rijden.quote:
Ik zie het probleem niet, dan beukt ze een van die wijven toch gewoon op haar muil?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
ik wil wel maar mag niet, m'n neukstertje is bang-gelet op m'n psychische instabiliteit-dat ik met biekween of disana mee naar huis zal rijden.
Laat BQ je tomtom inspreken.. Probleem opgelost (ze heeft een aangenaam geluid)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil wel maar mag niet, m'n neukstertje is bang-gelet op m'n psychische instabiliteit-dat ik met biekween of disana mee naar huis zal rijden.
Je moet d'r kat niet op je spek gaan binden hé, want jeweets, "Wat niet goed is voor de korf, is niet goed voor de bijen"quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Probeer het baanrecord te brekenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
Wisten jullie dat de kaasschaaf een Noorse uitvinding is?! Kan ik jullie helpen?!
ja, maar dan krijg ik zeker later een ban. dat is het me niet waardquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, dan beukt ze een van die wijven toch gewoon op haar muil?
Nee ,niet spannend ,maar ondertussen gewoon heeeeeeel gezellig.dus dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel spannend, zo met z'n tweetjes, of niet?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
Wisten jullie dat de kaasschaaf een Noorse uitvinding is?! Kan ik jullie helpen?!
pussyfarts tellen nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat BQ je tomtom inspreken.. Probleem opgelost (ze heeft een aangenaam geluid)
Noorse kaasquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee ,niet spannend ,maar ondertussen gewoon heeeeeeel gezellig.dus dat.![]()
Sjesusquote:
Kun je eindelijk die muntjes geven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
Nee ,niet spannend ,maar ondertussen gewoon heeeeeeel gezellig.dus dat.![]()
dst wordt weer een batterij tr's en zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet d'r kat niet op je spek gaan binden hé, want jeweets, "Wat niet goed is voor de korf, is niet goed voor de bijen"
Die is aan het knokken in Oldenzaal, je moet het wel een beetje volgen hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:54 schreef static het volgende:
Waar blijft die enge stomaboy nou?
Die is uit en moet zijn vrouw beschermen.quote:
Maar als ik het goed begrijp, dan zit je nu al meer dan een dag ietwat verdwaasd naar je kaasschaaf te staren, niet wetend hem waar te stoppenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:54 schreef static het volgende:
Waar blijft die enge stomaboy nou?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Die is uit en moet zijn vrouw beschermen.
Ze wordt namelijk overal waar ze komen in haar tieten geknepen.
Kaasschaafquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze nogal uit de hoogte deed, maar ze is toch een stuk langer dan Huub
We wachten de volgende Party dan maar weer afquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:03 schreef APK het volgende:
Maar hij is wel lekker uit terwijl wij als levenloze zombies achter ons toetsenbordje zitten.
Geen speld tussen te krijgen, hooguit een eerste hulpquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:03 schreef APK het volgende:
Maar hij is wel lekker uit terwijl wij als levenloze zombies achter ons toetsenbordje zitten.
Een bloed tiet, kan dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Die is uit en moet zijn vrouw beschermen.
Ze wordt namelijk overal waar ze komen in haar tieten geknepen.
Ik ga hier ook een boerenkool-met-worst-feest aanvragen bij de gemeentequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:03 schreef APK het volgende:
Ik ken het nietquote:
Kaasschaafquote:
Ook al YT's.. Gert heeft wat te doen morgenquote:
Alleen als het een Noors product is met de label, made in Taiwanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kaasschaaf![]()
Pas wel op voor je tepels
Die is altijd wel druk bezig, tijden van aanwezigheid noteren, aantal postings, etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook al YT's.. Gert heeft wat te doen morgen
welnee, die zit hier naast me te soufflerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook al YT's.. Gert heeft wat te doen morgen
Je vergeet wissenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is altijd wel druk bezig, tijden van aanwezigheid noteren, aantal postings, etc.
Je begrijpt er niks van he .... ik moet dat muntje krijgen,sorry voor de verwarring...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je eindelijk die muntjes geven.
Ik hoop oprecht voor Huub dat er meer dan 10 retards op zo'n dag afkomen.
Lekker goedkoop, KINDERARBEIDquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen als het een Noors product is met de label, made in Taiwan
Dat is die kale die, Huub mijn meester benoemd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar APK heeft wel gelijk natuurlijk. Huub is lekker aan het stappen met die kale vriend van 'm, die van die taxichauffeur die hij toegetakeld had. Lekker met z'n beiden Oldenzaal op stelten zetten...
Nee, want ik heb gekquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zeg eens eerlijk, ga je hem niet de hele middag zeer nauwlettend volgen en hem geen minuut uit het oog verliezen?
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, KINDERARBEID![]()
[ afbeelding ]
Mot je bij die Mooren Noren zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
begrijpend schrijven?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die kale die, Huub mijn meester benoemd?
Ooit op bezoek in DGK met zijn rode niets zeggende konen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mot je bij die Moren Noren zijn.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee, want ik heb gekregen wat ik graag wilde .en dat is reikie gevoel ha ha ,jasses![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die was het volgens mij......Huub fans sommige Huub fans vonden hem zo leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die kale die, Huub mijn meester benoemd?
Ooit op bezoek in DGK met zijn rode niets zeggende konen?
Wat dacht je van begrijpend quoten?quote:
Waar heb jij NIET last vanquote:
Verkeerde topic sukkelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
't Moet je wel pijn doen WJ, dat je je als fan van Huub geconfronteerd ziet met al dat gebrek aan respect.quote:
motherfucker, uitpassen jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dacht je van begrijpend quoten?
nou, fan... de minst treurige in dat huis. maar dat kon snel..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Moet je wel pijn doen WJ, dat je je als fan van Huub geconfronteerd ziet met al dat gebrek aan respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |