Je werkt thuis?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:56 schreef MaJo het volgende:
En vandaag weer de grootste moeite met opstaanhet hoort toch steeds makkelijker te worden? Bij mij wordt het met de dag moeilijker
Bedankt, je hebt me over de streep getrokken.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Tja, daar krijgen ze toch voor betaald he. Je kunt ook wachten tot je een ons weegt,
maar het beste is het als je het zelf aankaart.
Je komt niet met zomaar iets, laat ze maar even snel een test met je doornemen.
ADHD en depressies gaan idd regelmatig samen dus dat is niet raar.
Doen! Succes!
Gelukkig werk ik niet thuis, dat zou echt een ramp zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 12:13 schreef Guncta het volgende:
[..]
Je werkt thuis?
Bij mij werkt het heel goed om op te MOETEN staan.
Omdat je bijvoorbeeld de trein moet halen..
De tijd maakt mij niet uit die ik ervoor uit trek.
Uurtje genoeg aan.
Als ik er anderhalf uur voor uittrek dan word het alsnog laatste minuten (en dus haasten) werk.
Maar dat werkt beter dan een koude douche of koffie..
Goed gedaan!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:52 schreef Verse_Koffie het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt me over de streep getrokken.
Ik heb de site van levente ook goed doorgenomen. En als het goed is ga nu nu algemene psychologische onderzoeken krijgen en 1 voor AD(H)D.
Maar dit gaat allemaal nog wel even duren, ze gaan uitzoeken waar dit moet gebeuren.
Mijn casemanager (tussenpersoon tussen mij en mijn psychiater) vond het niet zo raar klinken maar had de link zelf ook nog nooit gelegt. Maar wel dat er iets meer met mij aan de hand was dan alleen de depressies. Die ik al van jongs af aan heb. Ik heb half okt. weer afspraak met psychiater zelf staan maar, ik word volgende week ook besproken dan krijg ik telefoon wat we nu gaan doen en hoe.
ik heb sinds vorige week een spongebob squarepants tune op mijn telefoon, best hard.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik niet thuis, dat zou echt een ramp zijnomdat ik buiten de deur werkt lukt het me wel om op te staan, omdat het moet. Maar met heel veel moeite
ik hoop dat het ooit beter gaat, maar vooralsnog nog niet
Opstaan is bij mij ook altijd een grote crime geweest.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik niet thuis, dat zou echt een ramp zijnomdat ik buiten de deur werkt lukt het me wel om op te staan, omdat het moet. Maar met heel veel moeite
ik hoop dat het ooit beter gaat, maar vooralsnog nog niet
Mwah, heb er maar een half jaar over gedaan om het eens op tafel te gooien en dat was dan hier ook nog eens. Nu pas bij mijn man en casemager. Ik zal jullie op de hoogte houdenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
Je uitstelgedrag valt iig nogal mee.
Ook mooi dat je casemanager (had ik nog nooit van gehoord)
er ook iets in ziet. Hopelijk zal het snel zijn vruchten afwerpen.
Houd ons up to date.
Lachwekkend vind ik het wel jaquote:Op woensdag 24 september 2008 20:59 schreef 8. het volgende:
Toch vreemd dat iedereen hier dezelfde problemen heeft als ik. In mijn omgeving begrijpt niemand dat ik me zo vaak verslaap en dat ik altijd alles vergeet. Gelukkig ken ik zelf nog iemand die ADD heeft.
Vanochtend heb ik me weer verslapen, en het was al de zoveelste keer sinds de vakantie voorbij is. Ergens heeft het echt iets lachwekkends.
Dat maakt bij mij dus echt niks uitquote:Op woensdag 24 september 2008 16:08 schreef compier het volgende:
[..]
ik heb sinds vorige week een spongebob squarepants tune op mijn telefoon, best hard.
Leg je telefoon buiten bereik, zodat je uit bed moet om hem af te zetten.
Gegarandeerd sprieng je uit bed om dat kutgeluid uit te zetten
Wat een herkenningquote:Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Opstaan is bij mij ook altijd een grote crime geweest.
Ik kom, in de 4 dagen per week dat ik moet werken, zeker
1 dag een half uur te laat en de rest echt net op tijd. Of net 5 min te laat.
Het meest irritante is altijd de stress 's ochtends in de auto als ik me
als een mongool door het verkeer probeer te manoeuvreren.
Ik heb ook wel eens dat ik me dusdanig verslaap dat het me maar
het beste lijkt me ziek te melden, want uren te laat aankomen werkt
niet zo positief op de kijk van mijn collega's.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet de enige ben wat opstaan betreft.
Ik leef met je mee.
Yup ik rook ookquote:Op woensdag 24 september 2008 16:10 schreef mighty_myte het volgende:
Wie rookt er trouwens allemaal hier?
Volgens mij wel veel AD(H)D-ers he?
Suc6quote:Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup ik rook ook![]()
Morgen trouwens mijn ADD test, ben benieuwd
Droge mond heb ik nog steeds regelmatig last van, terwijl ik nu al best wel een tijdje ritalin gebruik. En ik zit dan op een lage dosis van 10mg per keer. Och, heel vervelend vind ik het niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef Walging het volgende:
Ik ben nu zo'n twee weken bezig met Ritalin en ik heb eindelijk een beetje het gevoel dat het helpt.
Ik was vandaag m'n kamer aan het schilderen, en 's ochtends had ik m'n Ritalin ingenomen. Schilderen ging prima, maar op een gegeven moment werd het steeds slordiger en lukte het me echt niet meer om niet ook het plafond mee te verven (ondanks het afplakspul). Toen ik maar vond dat ik even pauze moest nemen zag ik aan de tijd dat ik al een uur te laat was met m'n volgende tablet. Eerder had ik ook wel het idee dat het iets deed, maar nu merkte ik eindelijk een duidelijk aanwijsbaar verschil, terwijl ik het effect eerst echt niet kon benoemen. Omdat ik zo lang met het schilderen bezig was kon ik dus eindelijk duidelijk het effect zien van wel of geen Ritalin bij dezelfde activiteit.
De bijwerkingen vallen vooralsnog mee, ik heb wel nog steeds een hele droge mond, maar hoofdpijn niet meer en andere effecten heb ik ook nog niet waargenomen geloof ik. M'n eetlust is wel kut maar dat was eerst ook al dus aan dat spul zal het wel niet liggen.
Niet? Ooh ik vind het echt vreselijk, vooral als ik net wakker ben, alsof ik uit de dood ben opgestaan gewoon.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef frenkck het volgende:
[..]
Droge mond heb ik nog steeds regelmatig last van, terwijl ik nu al best wel een tijdje ritalin gebruik. En ik zit dan op een lage dosis van 10mg per keer. Och, heel vervelend vind ik het niet.
Ja, pf, herkenbaar als een gek.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij dus echt niks uitIk zet die wekker uit en kruip gewoon weer mijn bed in. Sowieso na het opstaan ben ik zo ontzettend moe dat ik zelfs een half uur later zo mijn bed weer in zou kunnen om te tukken
Pas na een uur of 2 ben ik echt wakker
Grappig. Heb ik ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 03:34 schreef 8. het volgende:
[..]
Ja, pf, herkenbaar als een gek.
's Ochtends ben ik echt heel erg zwak. Ik ben gewoon gevangen in de vermoeidheid. Het is verschrikkelijk, erger dan pijn. Ik stoot me nog liever aan een hete kachel dan dat ik 's ochtends aan de eettafel moet gaan zitten vechten voor mijn bewustzijn. Klinkt natuurlijk erg dramatisch maar zo ervaar ik het echt.
Wat bij mij wel eens wilde helpen is met iemand afspreken om op hetzelfde tijdstip op te staan. Het moet wel iemand zijn die opstaan net als jij heel moeilijk vindt, want dan realiseer je je 's ochtends dat je niet de enige bent. Nog beter is als jullie zorgen dat de klokken exact gelijk staan, zodat jullie op exact hetzelfde moment wakker worden. Dit lijkt suf, maar bij mij heeft het ook goed geholpen. Uiteindelijk niet meer natuurlijk, want toen werd dit ook standaard. Dus nu heb ik 6 wekkers. 4 verspreid over de slaapkamer, en 2 opgerold en ingepakt, zodat ik moeite moet doen om ze uit te zetten. En soms zet ik een glas water naast m'n bed, die ik dan in mijn gezicht leeggooi. Helpt ook goed.
Ja het is laat.
Ja ik meen het. En het is idd een hel.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef Walging het volgende:
Menen jullie dat nou serieus met al die wekkers?Wat een hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |