Uitvinding van het jaar! Sindsdien heb ik geen last meer van sleutels die ik kwijt ben, maar dan wel weer van dat ik vast blijf zitten aan de deur omdat ik vergeet de sleutel er weer uit te halenquote:Op zondag 21 september 2008 09:40 schreef InTheDarkness het volgende:
al draag ik sleutels altijd aan mijn sleutelhanger aan mijn broek
Ik beidequote:Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb juist totaal geen problemen in de ochtend maar juist in de avond![]()
Dat vind ik best vroegquote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het geluk dat ik heerlijke tijden heb. Ik hoef pas om half 9 mn bed uit
Ik vlieg binnenkort ook op Chicago, en ik heb de ergste vliegangst ooitquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:09 schreef compier het volgende:
* compier meldt live vanaf Chicago O'Hare, net een anderhalf uur vlucht gehad, dalijk een 8 uur vlucht ofzo.
Dat wordt een ramp! catagorie Tsjernobyl!
lol
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:09 schreef compier het volgende:
* compier meldt live vanaf Chicago O'Hare, net een anderhalf uur vlucht gehad, dalijk een 8 uur vlucht ofzo.
Dat wordt een ramp! catagorie Tsjernobyl!
lol
Ik kan wel supergoed liegen, maar ik doe het bijna nooit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nog een vraagje, het is algemeen bekend dat wij dingen zeggen die we soms niet menen he.
Maar hebben jullie dan ook weleens dat je het zelf niet doorhebt en dit systematisch doet?
Bijv.
Bij je ouders die willen dat je rechten gaat studeren en je wil dit zelf ook maar je zegt dan tegen ze van niet en dat je de acteursopleiding gaat doen en nooit werk gaat vinden.
Zoiets en dan niet 1 keer maar volhouden over een tijdsbestek van maanden, zijn wij zulke goede leugenaars?
Owh en er pas achteraf achter komen dat je dat zo doet, vooral.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:29 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik kan wel supergoed liegen, maar ik doe het bijna nooit.
De tijd heeft me wel geleerd dat eerlijk het langst duurt.
Van je voorbeeld snap ik trouwens geen hol.
Wat voor pillen slik je dan? Duidelijk geen ritalin.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:31 schreef MaJo het volgende:
Zo herkenbaar allemaal
Mijn ADD lijst:
- Super vergeetachtig zijn. De score van deze week: huissleutels thuis laten liggen, medicijnen bij mijn ouders laten liggen, medicijnen vergeten in te nemen (2x), iPod vergeten
- Niet op kunnen staan
- Door iedereen heen praten omdat je opeens iets bedenkt
- Alles tegelijk doen en daardoor niets afmaken
- Dingen tellen om mijn hoofd leeg te maken zodat ik me beter op iets anders kan concentreren
- Altijd te laat komen omdat mijn planning altijd chaos is
- In mijn eten zitten peuren
- Details vergeten, geen flauw idee hoe alle vriendjes van vriendinnen heten
- Altijd iets doen: studeren in bad, lezen in bed, spelletje op mijn mobiel doen terwijl ik met anderen praat, muziek luisteren in het OV anders word ik gek
Nou dit is het belangrijkste, zijn nog veel meer symptomen
Jezus, ik probeer echt heel hard een vergelijkbaar voorbeeld te bedenken, maar kan niks verzinnen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij moet rechten studeren want dat vinden wij leuk.
{denkt} *Ik wil ook wel rechten studeren*
(zegt) Ik wil de acteursopleiding doen en heel arm worden.
AHHHHHHHHHH *hysterie*
hihihihihihihihi
En dit herhaald zich.
Ik ben dus gewoon raar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Jezus, ik probeer echt heel hard een vergelijkbaar voorbeeld te bedenken, maar kan niks verzinnen.
Eigenlijk snap ik de situatie nog steeds niet. Waarom zou je zo'n hysterie willen veroorzaken?
Sorry, leuker kan ik het niet maken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon raar.
ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |