Die kou helpt niet echt mee neequote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
't Is ook koud buiten, dan is het opstaan altijd moeilijker.
Hoe kun je trouwens fokken als je onderweg bent?
Waarom durf je niet naar de psych? 't Is toch nergens voor nodig om zo beroerd rond te lopen? Doe er wat aan! Help jezelf en je gezin.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:20 schreef Verse_Koffie het volgende:
Ik heb de 2 testen gedaan die hier in het topic voorbij kwamen, maar snap niets van de resultaten?
Iemand die het wel snapt?
dit was de test op http://www.hersenstorm.com/ 5-13-12-21-27
en dit was de test op http://www.levente.nl/hebikadd.htm
77 van de 110 vragen heb je met 'ja' beantwoord.
Mijn zoon heeft ADHD en gebruikt ritalin, ikzelf heb last van depressies maar herken veel van mijzelf in mijn zoon. Ok hoe ik als kind was enzo. Vandaar dat dit topic mij trok en ik die testen heb gedaan. Ik wil het ook bij mijn psych eens gaan aankaarten loop er al een tijd mee. Maar durf het niet op 1 of andere manier.
Nerd!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
[....]
ik heb een flashy mobiel met onbeperkt internet zodat ik, ADDer dat ik ben, altijd kan internetten
Mwah, meer een gevalletje van altijd bezig zijnquote:
Naar de psych gaan durf ik wel, daar ga ik regelmatig heen voor medicatie controle. Maar dit aankaarten durf ik niet goed. Omdat ik bang ben dat ze zoiets hebben van hebben we haar ook weer. En daar pas ik een beetje voor. Vandaar dat ik die 2 testen uit dit topic deed. Maar daar schiet ik ook weer niets mee op omdat ik daar niets van snap. Wilde een beetje houvast hebben om mee te kunnen nemen naar de psych dat ik niet zomaar met iets kom. Maar met iets wat me echt dwars zit. Want ik heb gehoord dat adhd ook tot depressies kunnen leiden.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Waarom durf je niet naar de psych? 't Is toch nergens voor nodig om zo beroerd rond te lopen? Doe er wat aan! Help jezelf en je gezin.
Tja, daar krijgen ze toch voor betaald he. Je kunt ook wachten tot je een ons weegt,quote:Op donderdag 18 september 2008 13:07 schreef Verse_Koffie het volgende:
[..]
Naar de psych gaan durf ik wel, daar ga ik regelmatig heen voor medicatie controle. Maar dit aankaarten durf ik niet goed. Omdat ik bang ben dat ze zoiets hebben van hebben we haar ook weer. En daar pas ik een beetje voor. Vandaar dat ik die 2 testen uit dit topic deed. Maar daar schiet ik ook weer niets mee op omdat ik daar niets van snap. Wilde een beetje houvast hebben om mee te kunnen nemen naar de psych dat ik niet zomaar met iets kom. Maar met iets wat me echt dwars zit. Want ik heb gehoord dat adhd ook tot depressies kunnen leiden.
Uitvinding van het jaar! Sindsdien heb ik geen last meer van sleutels die ik kwijt ben, maar dan wel weer van dat ik vast blijf zitten aan de deur omdat ik vergeet de sleutel er weer uit te halenquote:Op zondag 21 september 2008 09:40 schreef InTheDarkness het volgende:
al draag ik sleutels altijd aan mijn sleutelhanger aan mijn broek
Ik beidequote:Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb juist totaal geen problemen in de ochtend maar juist in de avond![]()
Dat vind ik best vroegquote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het geluk dat ik heerlijke tijden heb. Ik hoef pas om half 9 mn bed uit
Ik vlieg binnenkort ook op Chicago, en ik heb de ergste vliegangst ooitquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:09 schreef compier het volgende:
* compier meldt live vanaf Chicago O'Hare, net een anderhalf uur vlucht gehad, dalijk een 8 uur vlucht ofzo.
Dat wordt een ramp! catagorie Tsjernobyl!
lol
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:09 schreef compier het volgende:
* compier meldt live vanaf Chicago O'Hare, net een anderhalf uur vlucht gehad, dalijk een 8 uur vlucht ofzo.
Dat wordt een ramp! catagorie Tsjernobyl!
lol
Ik kan wel supergoed liegen, maar ik doe het bijna nooit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nog een vraagje, het is algemeen bekend dat wij dingen zeggen die we soms niet menen he.
Maar hebben jullie dan ook weleens dat je het zelf niet doorhebt en dit systematisch doet?
Bijv.
Bij je ouders die willen dat je rechten gaat studeren en je wil dit zelf ook maar je zegt dan tegen ze van niet en dat je de acteursopleiding gaat doen en nooit werk gaat vinden.
Zoiets en dan niet 1 keer maar volhouden over een tijdsbestek van maanden, zijn wij zulke goede leugenaars?
Owh en er pas achteraf achter komen dat je dat zo doet, vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |