Ja dat heb ik ook altijd met allesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef Qwea het volgende:
Weet je waar ik trouwens ook zo'n moeite mee heb? Om te gaan sporten. Maar als ik er ben is het allemaal keitof.
Ik MOET strax heen van vriendlief, want anders ga ik gewoon niet. En ik zie er gewoon ontzettend tegen op. Maar als ik er strax ben dan ben ik blij dat ik gegaan ben.
Stom is dat.
Dat kan ik dus ook niet. Niet zozeer met sporten (ik sport ook niet echt, soms hardlopen of fietsen), maar gewoon begínnen met iets. Ik kan echt níet beginnen. Met wat dan ook, of het nou leuk is of niet. Relaties aangaan kan ik bijvoorbeeld ook niet. Ik zou het liefst gewoon overal ongemerkt middenin vallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef Qwea het volgende:
Weet je waar ik trouwens ook zo'n moeite mee heb? Om te gaan sporten. Maar als ik er ben is het allemaal keitof.
Ik MOET strax heen van vriendlief, want anders ga ik gewoon niet. En ik zie er gewoon ontzettend tegen op. Maar als ik er strax ben dan ben ik blij dat ik gegaan ben.
Stom is dat.
Relaties aangaan heb ik geen problemen mee. Maar de restquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:04 schreef Walging het volgende:
[..]
Dat kan ik dus ook niet. Niet zozeer met sporten (ik sport ook niet echt, soms hardlopen of fietsen), maar gewoon begínnen met iets. Ik kan echt níet beginnen. Met wat dan ook, of het nou leuk is of niet. Relaties aangaan kan ik bijvoorbeeld ook niet. Ik zou het liefst gewoon overal ongemerkt middenin vallen.
" Neeheeee, IK HEB GEEN ZIN" En dan sta je er, en dan is het heerlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef melonovy het volgende:
Ik spreek af met mensen op de sportschool, ik reserveer voor de crèche en mijn vriend motiveert me om te gaan, maar o o o ik heb ook die schop onder mijn reet nodig! En idd als ik er weer ben vind ik het heerlijk, beetje kletsen met degene met wie ik heb afgesproken, even niet moederen en wel lekker cardioen/ groepsles volgen, heerlijk vind ik het, dat doet me erg goed.
Dat is me gelukkig wel gelukt. De eerste keer gezakt omdat ik niets had geleerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Relaties aangaan heb ik geen problemen mee. Maar de restbreek me de bek niet open. Ik moet mn theorie voor mn auto halen, want ik kan allang en breed afrijden. Joah, dat zou ik in de zomervakantie wel ff doen. Denk je dat ik er aan kan beginnen? Mooi niet dus. En dat is gewoon ontzettend kut. Want ik wil verdomme wel eens mn rijbewijs en niet telkens afhankelijk van anderen te hoeven zijn
Doe mij ook zo'n vriendinquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vriendin laten klikken, antwoorden opnoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |