Beidenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef ScudRaket het volgende:
En gij zijt dezelfde die in de afgelopen maand zeikte over te veel regen.
Tegenklacht: Beroepszeikers.
Ga voor het slapen gaan onder een koude douche staan. Problem solved. Slotje.
Zeg, is deze planeet uit z'n baan geschoten ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef Herald het volgende:
EINDELIJK iemand die er een topic over opent zeg
That makes perfect sense.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:19 schreef okkie-man het volgende:
ALTIJD maar dat gezeik over het weer
Het is in Nederland 10 dagen in het jaar mooi weer en dan NOG zeiken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:19 schreef okkie-man het volgende:
Het is in Nederland 10 dagen in het jaar mooi weer
Dit is alles behalve mooi weer. Ik herhaal, alles behalve mooi weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:19 schreef okkie-man het volgende:
Het is in Nederland 10 dagen in het jaar mooi weer en dan NOG zeiken
Seks. Ks. Plakseks.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef GambinoT het volgende:
IS HET GODVERDOMME PLAKSEX WEER IS HET NOG NIET GOED!
VAL DOOD!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:25 schreef Ringo het volgende:Het is vies goor dampig shitweer, weer om je alleen nog in een ijskoud bad door een stel Filippijnse slavinnen langzaam te laten afzuigen terwijl de derde je van een licht verteerbare maaltijd voorziet. Daar het me helaas aan geld én tijd ontbreekt om mij tot zoiets te verlagen, zeg ik: pleurt op met die tyfushitte.
idd ja.nog geen druppel gezien..quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:10 schreef Oldbie het volgende:
En de weerprofeten gisteren maar voorspellen dat het vandaag, aan het eind van de middag, zou gaan onweren.
Prutsers
Haha, gebruiken mannen die smoes bij je wel vaker dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Je vindt het zeker te warm om te neuken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |