Westenwind komt toch van zee? Zee = relatief koud?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:48 schreef Biogarde het volgende:
Westenwinden zijn toch altijd warm? Koude lucht komt toch uit het oosten?
Ehhm.. nee. Oostenwind is droge wind, hogedrukgebieden. Dus koud in de winter en warm in de zomer. Westenwind is nat, maritiem, categorie kwakkel dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:48 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:48 schreef Biogarde het volgende:
Sinds wanneer is het hier 's winters te koud?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:49 schreef deepart het volgende:
's winters te koud.. zomers te warm... Nooit goed hier.. tssss
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ehhm.. nee. Oostenwind is droge wind, hogedrukgebieden. Dus koud in de winter en warm in de zomer. Westenwind is nat, maritiem, categorie kwakkel dus.
Zoek eens op waar ik heb gezegd dat het te koud was?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Eerst was het te koud en nu te warmHet is ook nooit goed met jullie.
Nee hoor, warm weer is lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ben ik de enige die blij is met het warme weer?
Liever dit dan die kut kou.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:48 schreef Biogarde het volgende:
Zomers te warm, nooit te koud.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:49 schreef deepart het volgende:
's winters te koud.. zomers te warm... Nooit goed hier.. tssss
lekker man...
Hangt van het seizoen af heh. Grond warmt sneller op en koelt sneller af, de zee is altijd gematigd. Dus in de zomer komt de koele wind van zee en de warme wind van het continent, in de winter precies omgekeerd.quote:
Vind je dit vochtig, moet je eens naar zuidoost azie gaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:01 schreef Ringo het volgende:
Nee, ik kan niet goed tegen de Hollandse moerashitte. Mij te vochtig, te benauwd. Krijg altijd last van een soort claustrofobie, ga ziekelijk zweten en word heel nerveus omdat ik het idee heb me nauwelijks te kunnen bewegen.
Een korte breok heeft toch net zoveel broekzakken? Of mis ik nou iets?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:53 schreef RickoKun het volgende:
OOK NADEEL:
Met zoen korte broek kan je heeulemaal niet veel shit meenemen, dus loop je met volle zakken met sigaretten en portomonnee en telefoon en wiet en lange vloei en tip en aanstekers in je korte broekje an!
Ligt eraan. Als er in het oosten een warme westenwind staat, kan een oostenwind ook warm zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:48 schreef Biogarde het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |