Ik krijg een 404.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:35 schreef Steve het volgende:
Printscreens van een nieuwe trailer
Trailer zelf zal binnenkort wel komen. Hoop nieuws in te zien.
'Once again, I must ask too much of you, Harry.'quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Mooie trailer. Alleen wat zeg dumbledore bijna aan het eind? 'I must ask ???'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef -Menn0- het volgende:Hoe bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Angelic_Rose het volgende:Ahja, ik dacht ook al zoiets. Waarom is dit hele gesprekje trouwens in spoilers? Niks spoilerachtig aan, lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 132 dagen! (Ja, ik heb zo'n countdown-dinges op mn iGoogle...)
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ahja, ik dacht ook al zoiets. Waarom is dit hele gesprekje trouwens in spoilers? Niks spoilerachtig aan, lijkt mij.
Nog 132 dagen! (Ja, ik heb zo'n countdown-dinges op mn iGoogle...)
Nou, wat er gaat gebeuren vraagt niemand hier zich af, lijkt mij. Tenzij je alleen de films kijkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:23 schreef Daanus het volgende:
mooie trailer en het zal zeker een top film worden, alleen jammer dat ze boek 7 in twee delen zullen gaan verfilmen, krijg je zo'n dikke cliffhanger dadelijk en zit je jezelf een half jaar af te vragen wat der gaat gebeuren :p
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ow ja my badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just in casequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ahja, ik dacht ook al zoiets. Waarom is dit hele gesprekje trouwens in spoilers? Niks spoilerachtig aan, lijkt mij.
,,/
nou, lang zat anders... ik vond Deathly Hallows trouwens echt een geweldig boek, dus ik hoop dat de film even leuk isquote:Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Steve het volgende:
Deathly Hallows deel 1: november 2010
Deathly Hallows deel 2: juli 2011
Daar zit dan weer niet zo héél lang tussen.Al kan dat altijd nog veranderen natuurlijk.
Nu wil ik écht naar de bioscoopquote:
Wat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:12 schreef Daph_ het volgende:
Ik zie alleen wel dat ze Hermelien en Ron laten zoenen na het winnen van de Zwerkbalcup in plaats van Harry en Ginny
Ik zit op mijn werk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is toch wat je ziet in de trailer? Of heb ik het verkeerd gezien?
Ah okee.. Ja ik heb hem net één keer bekeken, zit namelijk ook op kantoor. Vind het inderdaad ook wel een vreemde wendingquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk.
Trailer nog niet gezien.
Ik schrok er gewoon beetje van om deze gigantische afwijking van het boek te lezen.
Belachelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee.. Ja ik heb hem net één keer bekeken, zit namelijk ook op kantoor. Vind het inderdaad ook wel een vreemde wending
Belinda Broom? Maar die zoenen toch niet na het zoenen van de Zwerkbalcup?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:03 schreef IedeK. het volgende:
Beter kijken, volgens mij ist gewoon de chick van Ron uit het 6e boek waar hij mee zoent.
Lavender Brown of iets dergelijks?
Wat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef Vicky het volgende:
15 juli!!
was het maar zover..
en stom dat het gevecht en de begrafenis van Dumbledore niet in de film zitten..
nou de premiere van HPquote:
Ja dat lijkt me een flinke misser idd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef Vicky het volgende:15 juli!!
was het maar zover..
en stom dat het gevecht en de begrafenis van Dumbledore niet in de film zitten..
Emma Watson (Hermelien dus) had in haar contract dat ze niet zoent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah joh dat is gewoon Lavender. Ze laten Hermione en Ron echt niet in deze film al zoenen hoor, juist 1 van de dingen die er gebeurt in boek 7 is juist dat, en die spanning die daarvoor zit voordat het werkelijk gebeurt.
Maarre... wat een trailer. Kippenvel bij Snape's 'It's over'
33 trailers al?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
Ik denk nu dat ik alle scenes wel in de 33 trailers voorbij heb zien komen of is er iemand die nog stukjes uit het boek mist?
Harry Potter is en blijft voor kinderen. Is de doelgroep.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de theme muziek er eigenlijk totaal niet meer bij vind passen. De boeken en films zijn al zoveel volwassener, en die theme muziek is dus nog heel erg kinderlijk. Vind ik.
Ik vind het wel meevallen, eerlijk gezegd. De eerste soundtracks van John Williams waren wel een beetje kinderlijk, maar de laatste niet meer. 'Hedwig's Theme' is het enige wat nog gebruikt wordt, en dat is slechts sporadisch het geval (meestal bij de openingstitel).quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de theme muziek er eigenlijk totaal niet meer bij vind passen. De boeken en films zijn al zoveel volwassener, en die theme muziek is dus nog heel erg kinderlijk. Vind ik.
Lees ik nou zo slecht of stond in de trailer duidelijk 17 juli ?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef Vicky het volgende:15 juli!!
was het maar zover..
17 juli 2010 jaquote:Op zondag 17 mei 2009 15:18 schreef roelvano het volgende:
[..]
Lees ik nou zo slecht of stond in de trailer duidelijk 17 juli ?!
In de films zijn dan ook ontzettend veel dingen weggelaten, waardoor het verhaal vaak niet goed te volgen is. Boeken lezen is aangeradenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef _Flea_ het volgende:
Ik heb de boeken nog niet gelezen, maar bij de laatste 2 films zat ik niet echt in het verhaal. Zal ze nog een keer gaan kijken, want ze blijven toch altijd leuk.
Ik denk niet dat ze een review copy anderhalve maand van tevoren de deur uit doen, vooral niet bij zo'n high profile filmquote:Op zondag 31 mei 2009 05:36 schreef CySt het volgende:
Er staat nu een screener op usenet! Ben hem aan het downloaden om te zien of hij echt is (kan over de authenticiteit niet veel vinden op Google)
Neppe shit. Na downloaden moet je op een of andere vage website tegen betaling een password downloaden..
Toch is er een test screening geweest in Chicago op locatie. Wellicht dat die ene versie op usenet een cam versie is en die gast wat centjes denkt te verdienen door de rar password op zo'n site te zetten.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:34 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een review copy anderhalve maand van tevoren de deur uit doen, vooral niet bij zo'n high profile film
En juist daarom ben ik zo onwijs blij dat DH in twee delen gefilmd wordt. Alle nodige informatie wordt gegeven, er wordt zo min mogelijk weggelaten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
In de films zijn dan ook ontzettend veel dingen weggelaten, waardoor het verhaal vaak niet goed te volgen is. Boeken lezen is aangeraden
Het is in dit geval alleen gedaan voor het geld, niet omdat de film zelf zo slecht zou zijn. Met The Dark Knight had Warner al een behoorlijk goed 2008, en met Harry Potter erbij zou dat nog groter worden. Alleen hadden ze geen grote films meer voor 2009 staan, vandaar dat het verplaatst is. Ook zou Star Trek teveel publiek wegtrekken. Die werd echter ook doorgeschoven naar de zomerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:23 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd. Afstel is meestal een slecht teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |