Ik wil ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:32 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik niet op wachten tot juli 2009
ik ook!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:49 schreef motorbloempje het volgende:ordinaire tvp
ben zó benieuwd
Ik ook. Dan is de sfeer veel beter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Adelante het volgende:
Er zal wel research naar gedaan zijn, maar ik vind de kerstperiode toch de beste tijd voor Harry Potter films
Zou tof zijn als het gewoon een promotiestunt was.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:53 schreef Opperkwal het volgende:
http://harrypotter.warnerbros.co.uk/releasedates/
toch 21 november?
Ik denk ook dat het gewoon een verouderde link of een foutje is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:06 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar ik durf er niet op te hopenZe hebben geen zo'n promotiestunt nodig om mensen naar de bioscoop te lokken..
Wow, 25 minuten.quote:Harry Potter and the Half-Blood Prince gaat 25 minuten aan IMAX-3D beelden bevatten. Dit is goed nieuws voor alle fans die al op het puntje van hun stoel zaten tijdens de 17 minuten IMAX-3D in Harry Potter and the Order of the Phoenix. Het nieuws werd bekend tijdens de aandeelhouders vergadering van IMAX m.b.t de resultaten in het tweede kwartaal.
Godver.quote:Producer David Heyman, (Harry Potter 1 t/m 5, I am Legend) heeft in een interview laten weten dat er flink wat is geknipt in The Half Blood Prince. Zo zullen het gevecht op Zweinstein en de begrafenis van Dumbledore niet voorkomen in de film:
"The reason why we left out the Battle at Hogwarts is because we have a battle at Hogwarts in the Seventh film and we are avoiding repetition. Dumbledore's funeral was something that I really loved and is a fantastic part of the book and part of me would have loved it in the film. But we decided that while we loved it that what we came up with was the right ending for the film that we had made.''
Fans over de hele wereld werden half augustus al teleurgesteld met het uitstel van de film, en de eerste reacties op deze ontwikkeling zijn ook niet positief. Harry Potter and the Half-Blood Prince gaat op 16 juli in Nederland in premiere, en naast de inmiddels vertrouwde cast maken Jim Broadbent en Helen McCroy hun opwachting. Ook zien we Hero Fiennes-Tiffin als een jongere Voldemort. Fiennes-Tiffin is tevens de neef van acteur Ralph Fiennes, die de rol van de volwassen Voldemort speelde in The Goblet of Fire en The Order of the Phoenix.
Als het dan al überhaupt gefilmd is..quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef Adelante het volgende:
hmmm, misschien dat er een uncut versie op dvd verschijnt
Ik kan me voorstellen dat zodra Dumbledore vermoord is en Harry weer kan bewegen hij Snape probeert aan te vallen met z'n eigen spreuken en dus duidelijk wordt wie de Half-Blood Prince was. Dat alles dan gewoon op het dak dus i.p.v. de hele achtervolging + gevechten in Hogwarts. En dan nog een einde die aansluit op het begin van deel 7 me dunkt.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Bedoelen ze met het weglaten van de battle de confrontatie tussen Harry en Snape?
Ik denk dat mensen sowieso wel gaan. Ik in elk geval wel, ondanks de teleurstellingen.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef DaFrenk het volgende:
Maar wel veel teleurstellingen zeg omtrent deze film.. ben benieuwd of ze dit veel bezoekers gaat kosten.
Wat denk je van die twee die nog komen gaan? Die komen waarschijnlijk ergens in 2012 in dit tempo en dan is de Indiase variant Hori Puter waarschijnlijk al weer hipquote:Op donderdag 25 september 2008 11:22 schreef Canisfire het volgende:
Komt de film nu trouwens niet te laat?
Ik bedoel voorde echt HP fans is het natuurlijk nooit te laat maar het algemeene publiek is volgens mij nu wel een beetje klaar met Harry Potter.
Het lijkt me overduidelijk waarom ze dit doen. Minder concurrentie volgend jaar in de zomer.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:38 schreef Gilsa het volgende:
Muh... echt schijt dat ie zo lang is uitgesteld!!!! Zitten er vet lang op te wachten doen ze dit!!!
Perkamentus bezwangert minnaresquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:11 schreef Adelante het volgende:
ik las ook ergens dat dumbledore weer vader is geworden op 68jarige leeftijd
Ow! Even niet op die hand gelet.. goed excuus om hem nog eens te kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maargoed, die nieuwe trailer is dan wel erg leuk. Die hand van Dumbledore *ril*
Nou.. HQ.. ik zie weinig verschil met die van Traileraddictquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef babbode het volgende:
hier is de nieuwe trailer van Harry potter in HQ
enjoy
hij gaat echt niet lekken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef EvilMarc het volgende:
Als de film ergens lekt ga ik hem echt wel kijken. Ik hou het echt niet tot volgend jaar
Inderdaad.. blijft toch jammer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Geweldige trailer![]()
En dan te bedenken dat we hem anders al bijna hadden kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |