nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef SCH het volgende:
- ze lijken op elkaar
Ja, maar bij onze yvonne heeft dat nog zinquote:- ze gebruiken beide anti-rimpelcreme
Da's waar. Kleurspoelinkje doen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:57 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, maar bij onze yvonne heeft dat nog zin
Wat een pedo-opmerking. Ik mail yvonne meteenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef Litso het volgende:
Tijd voor een anti-yvonne subforum. We nemen het mee naar achteren.
Stel dat 'van' even met vakantie is, dan heb ik de verkeerdequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:25 schreef zarGon het volgende:
Waarom ruim je het probleem Yvonne Van H. niet uit de weg?
Dan is het probleem alsnog opgelost,quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel dat 'van' even met vakantie is, dan heb ik de verkeerde
mwah, dat van achteren ligt toch meer in je straatje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een pedo-opmerking. Ik mail yvonne meteen
Staat iteejer hier met een pistool voor de deur, heb ik dat weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is het probleem alsnog opgelost,.
Typische pedo-opmerking. Ik mail yvonne.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, dat van achteren ligt toch meer in je straatje?
Ik zie het probleem dan alsnog niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Staat iteejer hier met een pistool voor de deur, heb ik dat weer.
Vergeet je piemel niet mee te sturen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Typische pedo-opmerking. Ik mail yvonne.
IK zie het probleem eigenlijk nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Typische pedo-opmerking. Ik mail yvonne.
Yvonne zuigt instant plassertjes?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeet je piemel niet mee te sturen..
Ik heb een penisquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeet je piemel niet mee te sturen..
Nee, dat nodigt teveel uit om Retardo te zeggen. Iets wat ik helemaal geweldig vind overigensquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee, dat nodigt teveel uit om Retardo te zeggen. Iets wat ik helemaal geweldig vind overigens![]()
Net zoals Diederik. Dieder jij of diederik?![]()
Henk Spermatank, Jos verdwaald in het Bos, Peter en zijn Reetveter, Jan stinkt naar Ham, Piet is high van de Wiet, Joris de omgebouwde Doris, Pieter mislukte Arbiter, Frank en zijn Stank, Joost neukt zijn Kroost
Maar ik kan ze ook met vrouwennamen.
Dorien wie heeft haar benen gezien, Carla houdt van Sperma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |