nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef SCH het volgende:
- ze lijken op elkaar
Ja, maar bij onze yvonne heeft dat nog zinquote:- ze gebruiken beide anti-rimpelcreme
Da's waar. Kleurspoelinkje doen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:57 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, maar bij onze yvonne heeft dat nog zin
Wat een pedo-opmerking. Ik mail yvonne meteenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef Litso het volgende:
Tijd voor een anti-yvonne subforum. We nemen het mee naar achteren.
Stel dat 'van' even met vakantie is, dan heb ik de verkeerdequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:25 schreef zarGon het volgende:
Waarom ruim je het probleem Yvonne Van H. niet uit de weg?
Dan is het probleem alsnog opgelost,quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel dat 'van' even met vakantie is, dan heb ik de verkeerde
mwah, dat van achteren ligt toch meer in je straatje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een pedo-opmerking. Ik mail yvonne meteen
Staat iteejer hier met een pistool voor de deur, heb ik dat weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is het probleem alsnog opgelost,.
Typische pedo-opmerking. Ik mail yvonne.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, dat van achteren ligt toch meer in je straatje?
Ik zie het probleem dan alsnog niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Staat iteejer hier met een pistool voor de deur, heb ik dat weer.
Vergeet je piemel niet mee te sturen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Typische pedo-opmerking. Ik mail yvonne.
IK zie het probleem eigenlijk nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Typische pedo-opmerking. Ik mail yvonne.
Yvonne zuigt instant plassertjes?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeet je piemel niet mee te sturen..
Ik heb een penisquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeet je piemel niet mee te sturen..
Nee, dat nodigt teveel uit om Retardo te zeggen. Iets wat ik helemaal geweldig vind overigensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |