klopt ja, het is natuurlijk niet zo raar dat die meiden zo verwend reageren.... ze krijgen normaal alles. En dat doe je als ouder toch zelf. Mooi als je zo veel geld hebt, maar om je kinderen dan zo op te voeden...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:46 schreef Axia het volgende:
[..]
Yep, erg lachen voor haar. En haar jurken vond ze ook niet, maar ze kreeg geen andere.![]()
En die moeder maar zeuren...ik denk dan toch: je hebt het toch echt zelf veroorzaakt door dat kutje alles te geven wat ze wilt..
Je bedoelt deze aflevering... Té tenenkrommend? Dat stukje van "Everybody hurts" is trouwens wel geweldigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:59 schreef Axia het volgende:
Zat gisteravond ff te kijken. Een of ander achterlijk wijf die woedend werd omdat ze haar auto niet op de juiste moment kreeg. Uiteindelijk heeft ze helemaal geen auto meer gekregen.
jawel er zijn juist te veel flikkers op TVquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef MdMa98 het volgende:
Klacht: MTV en vooral TMF, mislukte pauperzenders met afgetrokken veejays, veegays of whatever {w.
Klacht: Er is geen flikker op TV!
Klacht: Het is tyfusheet..
Ja, er was een aflevering waar ze terug gingen naar de mensen uit het programma.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:45 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
jawel er zijn juist te veel flikkers op TVkijk maar eens op MTV en TMF
en zo heet was het helemaal niet vandaag,
trouwens,, wat een domme acties van die ouders dat die grietjes bijv: een bmw 335i krijgen ofzo,
een auto van iets van 250 pk voor een klein meisje van 16 wat nog maar net bij de pedalen kan,
willen ze die kinderen graag dood hebben ofzo?
ik hoorde ergens dat de meeste van die auto's ook naar een paar weken kapot zijn gereden,
Zijn die ergens online te vinden? Ik heb wel zin in leedvermaak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:51 schreef Birra het volgende:
[..]
Ja, er was een aflevering waar ze terug gingen naar de mensen uit het programma.
Ze hadden allemaal minstens een deuk.
Niks mis met materialisme (best lekker soms)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die niet tegen materialisme kunnen en dan maar gaan lopen in een zwart shirt met hun favoriete band erop
Ik bedoel: als ik een broodje met mozzarella met tomaten en sla maak dan gooi ik er toch ook geen peterselie bij ipv oregano ofwel ?
Sadness
een shirtje aanhebben is iets anders dan een dikke wagen weigerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die niet tegen materialisme kunnen en dan maar gaan lopen in een zwart shirt met hun favoriete band erop
Ik bedoel: als ik een broodje met mozzarella met tomaten en sla maak dan gooi ik er toch ook geen peterselie bij ipv oregano ofwel ?
Sadness
klopt, die bedoel ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:34 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je bedoelt deze aflevering... Té tenenkrommend? Dat stukje van "Everybody hurts" is trouwens wel geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |