Als je het goed doet niet, hefboom-principequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Die met die oranje kanteldingetjes zijn nog veel erger.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:49 schreef Knekwurst het volgende:
Denk je even weer een hendig sjieke ijsthee pak open te trekken met een soepele beweging zoals alleen bazen zoals ik dat kunnen; breekt het witte hulseltje van het folie wat de weg naar de ijsthee versperd. Vervolgens een beetje in zitten porren met mijn dikke worstvingers maar dat past natuurlijk niet. Nu met een mes wat geprutst en het is wel open maar met het inschenken ging het in een hele andere straal dan doorgaans waardoor nu alles viiiies is.
Beter maken ze alleen zo'n pakken zoals Taxi ze heeft. Daar kan je tenminste niet bij falen.
Alleen dan een falende hefboom.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je het goed doet niet, hefboom-principe
Het zijn inderdaad nog steeds baggerdoppen. Waar is de tijd van vroeger waar je lekker de schaar kon pakken en een gaatje achterin kon prikken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Alleen dan een falende hefboom.![]()
Als je hem alleen vastpakt bij het deel dat je omhoog moet doen scheur je het hele mechanisme van het pak en met je andere hand helpen drukken werkt ook niet echt soepel. Het is gewoon een waardeloze sluiting, druk er gewoon een schroefdop op.
TNMH!!!!!111!!!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IDD!!!!
wordt helemaal schijtziek van die pakken!!!!![]()
Topic naar mijn hart!!!
Dat kan natuurlijk nog steeds en dat doe ik dus ook bij dat soort pakken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad nog steeds baggerdoppen. Waar is de tijd van vroeger waar je lekker de schaar kon pakken en een gaatje achterin kon prikken.
Die zijn ook niet het einde van de wereld hoor!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:49 schreef Knekwurst het volgende:
Beter maken ze alleen zo'n pakken zoals Taxi ze heeft. Daar kan je tenminste niet bij falen.
Die hebben ook zo'n kloterige pseudohefboom toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:34 schreef seilram het volgende:
Ik kan die pakken roosvicee nooit fatsoenlijk open maken, ligt ook de hele keuken vol...
Ja, ik vind dat echt rot pakken. Wat als ik straks bejaard ben en zo'n pak wil open maken? Dan lukt me dat helemaal niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die hebben ook zo'n kloterige pseudohefboom toch?
Daar heeft iemand al heel lang over lopen denken ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:46 schreef Convergence het volgende:
Wat dan wel weer een vooruitgang is is dat melkpakken tegenwoordig een dop hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |