quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:07 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ja whehehehTS kan niet tegen cafeine! Hij zal ook wel niet tegen drank kunnen en na 10 biertjes dronken zijn. Hahahaha wat een sukkel he! Ik kan minstens 15 biertjes op en dan rij ik nog recht naar huis. Ja heus. En ik heb nu al 20 biertjes opgedronken.
Ben je geil?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:08 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
30 mg cafeïne houdt mij net zo lang wakker als een herhaling van As the World Turns.
Ik zuip een kan koffie leeg en heb lucide dromen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:07 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ja whehehehTS kan niet tegen cafeine! Hij zal ook wel niet tegen drank kunnen en na 10 biertjes dronken zijn. Hahahaha wat een sukkel he! Ik kan minstens 15 biertjes op en dan rij ik nog recht naar huis. Ja heus. En ik heb nu al 20 biertjes opgedronken.
Ben je geil?
Heul niet.. Heb het gewoon aan mijn piemel gevraagd.. die denkt er dan een nachtje over..quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:10 schreef Meddo het volgende:
smoesjes! je hebt de hele nacht liggen piekeren over welke bjorn borg je morgen aan gaat doen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:10 schreef Meddo het volgende:
smoesjes! je hebt de hele nacht liggen piekeren over welke bjorn borg je morgen aan gaat doen
Helemaal los in den bosch!!1 lekker in de lalala en dan met je grote ogen en plakhandjes zo chicks playen gek! Maar eigelijk dan zielig in een hoekje staan kijken naar chicks, omdat je er niet mee om kan gaan?!`1quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
Heb een keer 12 blikjes cheap ass redbull op.. junge... wow wow..wow..WOWOW..WOW...WOW...
WOW>.
WOW
wow
WOOOOOOOW kstond te stuitere man.... WOW... OP MOHH!!! de gakste ik DENBOSCHHHHH
DOLLL
Heb nu 1 glas COLA COLA COLA COLA COLA OP!!!!
In een hoekje neuken zeg ik je... gewoon midden in de club zo een chicka heulemaal dood neuken tegen de muur!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Helemaal los in den bosch!!1 lekker in de lalala en dan met je grote ogen en plakhandjes zo chicks playen gek! Maar eigelijk dan zielig in een hoekje staan kijken naar chicks, omdat je er niet mee om kan gaan?!`1![]()
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef vanBnaarC het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Speed.. dat toch zo'n drugggs? Dat mag heul niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:28 schreef On het volgende:
Als ik jou was zou ik maar nooit aan de speed gaan dan.
Koekjes..quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef zarGon het volgende:
Van een glaasje Coke? Uren daarvoor niets ingenomen?
Ja, sperma...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:02 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Maar tip voor TS: Ga effe rukken als je niet kan slapenKomt stofje vrij waarvan je moe wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |