quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zingt weer mee!
[ link | afbeelding ]
Moment!
Precies, zeker als Michiel Hete Hits draaitquote:
Vanavond/vannacht gaat het waarschijnlijk regenen en morgen is het ongeveer 21 graden, vandaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Die TT mag nog wel ff wachten hoor, ik klaag niet
[..]![]()
[..]
Precies, zeker als Michiel Hete Hits draait
Dat vraagt om een iets oudere uitspraak van Michiel/Gerard:quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel moet nu eigenlijk eigen bootje regelen voor zaterdag, wel met dak erop want het gaat plensen, alle homo en lesbos en bi's worden extra nat
quote:
Ben je aan het soliciteren voor een plaatsje op de redactie van MYA?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Vorige week vrijdagavond was het rustig in de wijk. Eindelijk eens geen geluidsoverlast afkomstig uit een specifiek huis. Boze tongen beweerden dat de stereoset in beslag was genomen, terwijl anderen het hielden bij het niet betalen van de elektriciteit rekening.
Niets van dat alles bleek waar want een van de bewoners des huize zat in de MustSee bioscoop de knaller Batman – The Dark Knight te bewonderen en daarom was het rustig. Morgen zal het weer als vanouds zijn en zal 3FM weer uit de speakers klinken.
Een graadje of 25 in de avond en feestend met de Disco Classics het weekend in. Vervolgens weer genieten van het EkStra Weekend met Gerard en Michiel en uiteraard Tjibbe en een, tot op heden, nog onbekende gast. Of het leuk gaat worden? Vast wel !![]()
Het toetje van de avond is vandaag, door de mensen van MoveYourAss, op de 4e verdieping van het 3FM pand bedacht. Ik zal niet te veel verklappen waar het uit bestaat maar okay, een klein tipje dan omdat het eigenlijk te lekker is om ‘geheim’ te houden. Hit Me TV – The Black Kids, Weezer, Pete Philly & Perquisite, M.I.A, The Verve, MGMT (!) en vele anderen.
De vrijdagavond kan niet lang genoeg duren al denken de mensen in de wijk daar misschien anders over.
Alvast excuses voor de overlast.
?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je aan het soliciteren voor een plaatsje op de redactie van MYA?Mystery Jets
Hans.....MoveYourAss zit niet op de 4e verdiepig van het 3FM pand....quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Vorige week vrijdagavond was het rustig in de wijk. Eindelijk eens geen geluidsoverlast afkomstig uit een specifiek huis. Boze tongen beweerden dat de stereoset in beslag was genomen, terwijl anderen het hielden bij het niet betalen van de elektriciteit rekening.
Niets van dat alles bleek waar want een van de bewoners des huize zat in de MustSee bioscoop de knaller Batman – The Dark Knight te bewonderen en daarom was het rustig. Morgen zal het als vanouds zijn en zal 3FM weer uit de speakers klinken.
Een graadje of 25 in de avond en feestend met de Disco Classics het weekend in. Vervolgens weer genieten van het EkStra Weekend met Gerard en Michiel en uiteraard Tjibbe en een, tot op heden, nog onbekende gast. Of het leuk gaat worden? Vast wel !![]()
Het toetje van de avond is vandaag, door de mensen van MoveYourAss, op de 4e verdieping van het 3FM pand bedacht. Ik zal niet te veel verklappen waar het uit bestaat maar okay, een klein tipje dan omdat het eigenlijk te lekker is om ‘geheim’ te houden. Hit Me TV – The Black Kids, Weezer, Pete Philly & Perquisite, M.I.A, The Verve, MGMT (!) en vele anderen.
De vrijdagavond kan niet lang genoeg duren al denken de mensen in de wijk daar misschien anders over.
Alvast excuses voor de (geluids-) overlast.
Van de vierde verdieping klopt toch wel? van het 3FM pand heb ik er maar bij gezet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hans.....MoveYourAss zit niet op de 4e verdiepig van het 3FM pand....
LLiNK zit in Rotterdam dacht ik, niet in de Peperbus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Alvast excuses voor de (geluids-) overlast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |