Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:37 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze op een rijtje hebben zitten poepen of blijft dat meteen weg in zo'n situatie.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:37 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze op een rijtje hebben zitten poepen of blijft dat meteen weg in zo'n situatie.
quote:
Een. Tenzij je aan elkaar vast geketend zit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:46 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Raadsel: Hoeveel deelnemers heb je nodig om een krabbetje te vangen?
gmta. Net als je uiteten gaat en een samen iets besteld en iedereen doet alles.\\quote:
Namen,.... uh, is dat die veelvraat/aasgier?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik mag Geert niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
Dat was een zeer gezonde stoelgang. Die poept wel heel regelmatig, waarschijnlijk van een vrouw.
Dat dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:44 schreef Joe. het volgende:
Loopt die gast daar nou rond in zijn geblokte overhemd?
Dat is hem ja. Ja ik moet gewoon alles eten anders ga ik doodquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Namen,.... uh, is dat die veelvraat/aasgier?
In dat geval ben ik 't met je eens
Iddquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is hem ja. Ja ik moet gewoon alles eten anders ga ik dood![]()
Echt zo van gosh
Ja, de kontengluurder + aasgier. Dat moet wel hilarische tv opbrengenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Namen,.... uh, is dat die veelvraat/aasgier?
In dat geval ben ik 't met je eens
Bij survivor deden ze het ook vaker zo als ze geen toilet hadden gebouwd. Ik wilde het nooit geloven, maar nu...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:51 schreef DaFrenk het volgende:
Tja.. zo doe je dus je behoefte met 8 man aan elkaar vast![]()
![]()
Goed begin
En hij is docent mechanica!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja, de kontengluurder + aasgier. Dat moet wel hilarische tv opbrengen
Ik zie een connectie tussen die 2 dingenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja, de kontengluurder + aasgier. Dat moet wel hilarische tv opbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |