Carl en John versus Esther....was overigens al 3 jaar geleden. Maar Esther had het hele volk achter zich daarna....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind die ruzies altijd zo prachtig!
Maar die ene ruzie van 2 jaar terug ofzo kon ik niet uitstaan![]()
Dat ze 1 vrouw (leider van het eiland) helemaal gingen buitensluiten. Waren echt 2 grote pestkoppen en de rest durfde er niks van te zeggen... Damn, wat heb ik me daar aan geërgerd
Kloptquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:47 schreef Greetings het volgende:
[..]
Carl en John versus Esther....was overigens al 3 jaar geleden. Maar Esther had het hele volk achter zich daarna....
All Inclusive arrangementje waarschijnlijk, want steeds weer die hele menukaart doornemen is zo vermoeiend..! Sjees, wat was dat kreng lui!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:52 schreef MissJ het volgende:
Nog een leuke anekdote:
Ik zat ruim 2 maanden geleden met dat ene stel uit de vorige expeditie, die blanke wannabe nigga met blonde dreadlocks en meisje met donker haar, in het vliegtuig naar Turkije
Terwijl die 2 kwallen zich een tijdlang niet eens veilig op straat hebben kunnen vertonen, wat zo'n programma al niet teweeg brengt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:47 schreef Greetings het volgende:
[..]
Carl en John versus Esther....was overigens al 3 jaar geleden. Maar Esther had het hele volk achter zich daarna....
Geneer je niet, "ergeren" is tenminste wat mezelf betreft nog een understatementquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind die ruzies altijd zo prachtig!
Maar die ene ruzie van 2 jaar terug ofzo kon ik niet uitstaan![]()
Dat ze 1 vrouw (leider van het eiland) helemaal gingen buitensluiten. Waren echt 2 grote pestkoppen en de rest durfde er niks van te zeggen... Damn, wat heb ik me daar aan geërgerd
Hier staat een leuk verhaal: http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=er6-dagboek-totaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef Nesle het volgende:
bijna!
ben toch wel benieuwd in welke maanden het programma altijd wordt opgenomen? en is er iemand hier al eens doorgedrongen tot de selectieprocedure?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:03 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ben er klaar voor![]()
Wel jammer dat Roos niet meer presenteert
WAAAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:03 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ben er klaar voor![]()
Wel jammer dat Roos niet meer presenteert
quote:Tiende Expeditie Robinson: 'Back to Basic'
De tiende editie ‘Expeditie Robinson’ gaat back to basic. De eerste aflevering van het avontuurlijke RTL 5-programma gaat vanavond meteen heftig van start. De kandidaten van de twee teams zijn met hun linkerenkel aan elkaar vastgeketend, waardoor ze alles samen moeten doen. Presentator Ernst-Paul Hasselbach zelf is geboeid door zijn vrouw en dochter. “Ik heb ze tijdens het maken van dit seizoen van Expeditie Robinson maar liefst twee maanden moeten missen.
Presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen zijn terug met dertien splinternieuwe afleveringen van ‘Expeditie Robinson’. Lange tijd moest Ernst-Paul zijn gezin missen, vertelt hij aan Veronica Magazine. “Aan de andere kant heeft het programma er ook voor gezorgd dat ik mijn vrouw überhaupt heb leren kennen: ze was een aantal jaar geleden verslaggever bij Expeditie Robinson en van het een kwam het ander. We hielden vooral via Skype contact. Als ik op een bepaalde plaats op het eiland ging zitten, had ik precies genoeg bereik.”
Twee teams van acht kandidaten nemen het in Expeditie Robinson tegen elkaar op, zonder de mensen van het andere team te kennen. “Door hun innige verbondenheid met de enkels leren ze elkaar in elk geval sneller en beter kennen dan ooit“, legt een woordvoerder van RTL 5 uit. “Niemand kan zich de eerste dagen anders voordoen dan hij of zij is en dat zorgt gelijk voor een enorme teamspirit. Maar voor hoe lang heerst deze spirit en kun je daarmee bergen verzetten?”
Daar verklappen ze toch niet dingen in enzo hč?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:15 schreef Gert het volgende:
Een aardig artikel over the making of, gisteren in De Volkskrant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om wille van de leesbaarheid zijn de bestanden fors, morgen haal ik ze weer van m'n space af.
Nee, valt heel erg meequote:Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar verklappen ze toch niet dingen in enzo hč?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Over die Eilandgasten gesproken, vanavond is ook Zomergasten dus ik denk dat ik ER maar opneem.
Pas 20 jaar niet meer ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAT![]()
Ik hou ervan hoe ze de r uitspreekt en altijd haar handjes vouwt
Vanaf volgende week is dat probleem ook weer opgelostquote:
Ohh fuck jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Pas 20 jaar niet meer ofzo
Je kijkt toch wel naarPeking Express
![]()
Een zeef is wel heel erg, als je nou een vergiet was viel het nog meequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
OMG
Ben zo blij dat ik hiet gepost heb
Was het anders gewoon vergeten
Ben een zeef
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:37 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze op een rijtje hebben zitten poepen of blijft dat meteen weg in zo'n situatie.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:37 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze op een rijtje hebben zitten poepen of blijft dat meteen weg in zo'n situatie.
quote:
Een. Tenzij je aan elkaar vast geketend zit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:46 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Raadsel: Hoeveel deelnemers heb je nodig om een krabbetje te vangen?
gmta. Net als je uiteten gaat en een samen iets besteld en iedereen doet alles.\\quote:
Namen,.... uh, is dat die veelvraat/aasgier?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik mag Geert niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
Dat was een zeer gezonde stoelgang. Die poept wel heel regelmatig, waarschijnlijk van een vrouw.
Dat dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:44 schreef Joe. het volgende:
Loopt die gast daar nou rond in zijn geblokte overhemd?
Dat is hem ja. Ja ik moet gewoon alles eten anders ga ik doodquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Namen,.... uh, is dat die veelvraat/aasgier?
In dat geval ben ik 't met je eens
Iddquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is hem ja. Ja ik moet gewoon alles eten anders ga ik dood![]()
Echt zo van gosh
Ja, de kontengluurder + aasgier. Dat moet wel hilarische tv opbrengenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Namen,.... uh, is dat die veelvraat/aasgier?
In dat geval ben ik 't met je eens
Bij survivor deden ze het ook vaker zo als ze geen toilet hadden gebouwd. Ik wilde het nooit geloven, maar nu...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:51 schreef DaFrenk het volgende:
Tja.. zo doe je dus je behoefte met 8 man aan elkaar vast![]()
![]()
Goed begin
En hij is docent mechanica!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja, de kontengluurder + aasgier. Dat moet wel hilarische tv opbrengen
Ik zie een connectie tussen die 2 dingenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja, de kontengluurder + aasgier. Dat moet wel hilarische tv opbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |