Rennen naar de pas gewonnen bijl bijvoorbeeld, om de enkel van je medespeler af te hakkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:53 schreef DaFrenk het volgende:
Die ketting zal inderdaad prachtige televisie opleverenHelemaal als er een paar tegenpolen aan elkaar vast zitten.
In expeditie robinson zijn het ook vaak de afgevallen kandidaten die de winnaar bepalenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:18 schreef qxp het volgende:
Ik prefereer de Amerikaanse Survivor, mensen doen daar alles om te winnen, wat het sociale aspect veel interessanter maakt. Dingen als "robinsonwaardig" en dat geneuzel dat complotten niet fair zijn komen in Survivor niet voor. Maarja de eindprijs is daar ook een miljoen dollar, daar hebben mensen iets meer voor overOok in Survivor wordt de winnaar altijd bepaalt door een jury bestaande uit afgevallen kandidaten. Daardoor krijgt het spel een extra lading, je kunt zo'n jury makkelijker manipuleren dan het kijkerspubliek (aangezien je geen controle hebt over wat er wordt uitgezonden).
Maar natuurlijk ga ik na Expeditie Robinson kijken!
Maar niet altijd, meestal zijn het de kijkers die moeten bellen/sms'en. Of het is 50/50 ofzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]
In expeditie robinson zijn het ook vaak de afgevallen kandidaten die de winnaar bepalen
Het wordt bepaald door 3 factoren:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef qxp het volgende:
[..]
Maar niet altijd, meestal zijn het de kijkers die moeten bellen/sms'en. Of het is 50/50 ofzo.
Ga een beetje op mijn verjaardag naar die zooi kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
De promo is er.
Vanaf 31 augustus op RTL 5.
Hij heeft twee keer meegedaan en de tweede keer verloor hij inderdaad in de slaapproef doordat hij iets te veel pintjes had gedronkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die Maxime ging er toen toch uit bij zo'n slaapproef?
Verkapt-feliciteer-mij-dan-post.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga een beetje op mijn verjaardag naar die zooi kijken
wát is daar nu verkapt aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Verkapt-feliciteer-mij-dan-post.
ver·kapt (bijvoeglijk naamwoord; verkapter, meest verkapt; verkaptheid)quote:
Iddquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:52 schreef Greetings het volgende:
Hopen dat er ook nu weer zo'n lekker ding als Kristien bij zit![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Voor de mensen die ook Wie is de Mol kijken: http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/prince.xml
Kennen we hem nog?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Voor de mensen die ook Wie is de Mol kijken: http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/prince.xml
Kennen we hem nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |