abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:11:55 #126
64781 bonke
pipo koeie
pi_60473599
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:05 schreef right_turn het volgende:

[..]

Laat je nu je WoW praatjes van je psycholoog op me los?
goh, in et andere topic was ik et nog met je eens
pies on joe toe
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:17:05 #127
210501 right_turn
It's my turn
pi_60473724
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:08 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Laat ik het even simpeler maken:

Jij = Autist
Jij -> Psychiater
Psychiater -> Medicatie -> Jij
Jij = 'Normaal'
Laat je nu de praatjes van degene die dacht dat het beter voor je was om deskundige hulp te gaan zoeken op me los?

Is de OP niet duidelijk voor je? De OP is specifiek voor types zoals jij geschreven. Jouw wereldbeeld voegt voorlopig niets toe aan mijn wereldbeeld en ik wil je daarom ook vragen om je niet meer tot mij te richten
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60473772
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee dit topic ging over barbecueėn dus ga eens niet zo offtopic.
Dat dus.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_60473800
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef right_turn het volgende:

[..]

Laat je nu de praatjes van degene die dacht dat het beter voor je was om deskundige hulp te gaan zoeken op me los?

Is de OP niet duidelijk voor je? De OP is specifiek voor types zoals jij geschreven. Jouw wereldbeeld voegt voorlopig niets toe aan mijn wereldbeeld en ik wil je daarom ook vragen om je niet meer tot mij te richten
Jouw wereldbeeld speelt zich voornamelijk af in je hoofd, daarom probeer ik je te helpen.

We weten allebei dat ik gelijk heb, hopelijk durf je dat zelf ook toe te geven tegenover jezelf.

Tot zover, adios !
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:42:14 #130
104871 remlof
Europees federalist
pi_60474247
Tot zo op de barbecue hč, Chriz?
pi_60474308
Bijkomend voordeel: in Groningen blijft het nog droog tot morgen.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:11:04 #132
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60474788
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Bijkomend voordeel: in Groningen blijft het nog droog tot morgen.
Dan had je me ook wel ff kunnen komen halen
pi_60474879
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dan had je me ook wel ff kunnen komen halen
Pak de trein maar.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:16:52 #134
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_60474897
Maar hoe oud ben je nou zelf dan, ongelooflijke megafaler dat je er eentje bent.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:24:42 #135
163216 bioloogje
pi_60475065
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Pak de trein maar.
ov is niet geldig dan kost het me geld.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:27:30 #136
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60475119
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:40 schreef right_turn het volgende:

[..]

Aan de ene kant ga ik graag met jeugdigen om. Ze hebben vaak een verfrissende kijk op zaken. Aan de andere kant is het ook zo dat zij uit een vals gevoel van bescheidenheid en respect zichzelf inhouden in discussies met ouderen. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om mijn eigen leeftijd niet te vermelden omdat ik niet wil dat zoiets triviaals als leeftijd de kwaliteit van de discussie negatief zou kunnen beļnvloeden. Let wel, ik heb het hier over discussies gevoerd met mensen die de leeftijd van 21 hebben bereikt of bewezen hebben dat ze een volwassen discussie kunnen voeren zonder terug te vallen op jeugdige bravoure.

Ik kan me voorstellen dat je door bepaalde uitlatingen van mijn kant op het verkeerde been bent gezet maar ik ben van voor 1990!
Aaah... een Tsjernobyl-baby. Verklaart een hoop!
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:45:45 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60476953
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:16 schreef Biels het volgende:
Maar hoe oud ben je nou zelf dan, ongelooflijke megafaler dat je er eentje bent.

Is er nog iets zwartgeblakerd te eten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60477427
Inderdaad kudo's voor 'ongelooflijke megafaler dat je er eentje bent'.

.
pi_60477855
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is er nog iets zwartgeblakerd te eten?
Niet van mijn barbecue, daar komt nooit iets zwartgeblakerd vanaf.
Maar je mag wel een goddelijk sateetje hoor.

Wijntje erbij?
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:50:53 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60478495
Lekker!

Geef ook ff de satésaus door, ajb!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:54:15 #141
210501 right_turn
It's my turn
pi_60478558
Heb je ook vegetarische hapjes?
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60478980
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:54 schreef right_turn het volgende:
Heb je ook vegetarische hapjes?
Jazeker.
pi_60479058
Het gaat niet om leeftijd, het gaat om het doel wat je voor ogen hebt met de discussie. Twee dingen zijn mogelijk: 1) je wilt met de discussie informatie uitwisselen en ervan leren 2) je wilt anderen overtuigen. Wie denkt dat hij zelf superieur is, kan beter de discussie niet aangaan. Want hij zal en wil er niet van leren omdat hij denkt dat de ander te dom is en hij zal er ook niet in slagen de ander te overtuigen omdat die ander het nooit zal begrijpen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_60479296
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef Neuralnet het volgende:
Het gaat niet om leeftijd, het gaat om het doel wat je voor ogen hebt met de discussie. Twee dingen zijn mogelijk: 1) je wilt met de discussie informatie uitwisselen en ervan leren 2) je wilt anderen overtuigen. Wie denkt dat hij zelf superieur is, kan beter de discussie niet aangaan. Want hij zal en wil er niet van leren omdat hij denkt dat de ander te dom is en hij zal er ook niet in slagen de ander te overtuigen omdat die ander het nooit zal begrijpen.
Ik kan me redelijk in je woorden vinden. Ik ben zelf meer iemand van optie 2, de ander overtuigen van mijn gelijk.

Het klopt dat anderen vaak te dom zijn om de strekking van je woorden te begrijpen. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat wijsheid met de jaren komt. Daarom heb ik een grens ingesteld van 21. Mijn ervaring is dat mensen dan meer geneigd zijn om de strekking van mijn woorden te accepteren als zijnde de waarheid.

Je begrijpt dat die grens van 21 vrij willekeurig is gekozen. Mensen die over de verstandelijke vermogens beschikken om eerder het gelijk van mijn woorden te accepteren, accepteer ik natuurlijk altijd als iemand om de discussie mee aan te gaan.

Bedankt voor je input, eet een hapje mee zou ik zo zeggen. Er is zelfs aan vegetariėrs gedacht!

[ Bericht 0% gewijzigd door right_turn op 01-08-2008 00:35:34 ]
Acht Cola, Acht Bier!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:47:19 #145
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_60479614
hey TS, nog steeds geen succes bij de vrouwen blijkbaar?

anders had je dit topic vol frustratie nu vast niet geopend
.
pi_60479748
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Stommie het volgende:
hey TS, nog steeds geen succes bij de vrouwen blijkbaar?

anders had je dit topic vol frustratie nu vast niet geopend
Gefrustreerd door dit topique? Zeker geen succes bij de vrouwkes!

Zie je hoe stom dat klinkt, Stommie?
Acht Cola, Acht Bier!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:56:59 #147
163216 bioloogje
pi_60479792
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:29 schreef right_turn het volgende:

[..]

Ik kan me redelijk in je woorden vinden. Ik ben zelf meer iemand van optie 2, de ander overtuigen van mijn gelijk.

Het klopt dat anderen vaak te dom zijn om de strekking van je woorden te begrijpen. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat wijsheid met de jaren komt. Daarom heb ik een grens ingesteld van 21. Mijn ervaring is dat mensen dan meer geneigd zijn om de strekking van mijn woorden te accepteren als zijnde de waarheid.

Je begrijpt dat die grens van 21 vrij willekeurig is gekozen. Mensen die over de verstandelijke vermogens beschikken om eerder het gelijk van mijn woorden te accepteren, accepteer ik natuurlijk altijd als iemand om de discussie mee aan te gaan.

Bedankt voor je input, eet een hapje mee zou ik zo zeggen. Er is zelfs aan vegetariėrs gedacht!
Wat je hier zegt is dat je eigenlijk alleen een discussie partner wil, als die persoon jouw woorden als waarheid gaat zien. Persoonlijk vind ik dit nogal bekrompen. Je wilt dus wel discussiėren met iemand jonger dan 21 (jou eerder genoemde grens) als die persoon maar jouw punt(en) als waarheid gaat zien. Als ze jouw punt niet als waarheid gaan zien dan beschikken ze opeens niet over genoeg verstandelijke vermogens om met jou te mogen discussiėren?

Je wilt dus alleen discussies aangaan die je wint en anders is je gesprekspartner te dom.
pi_60480109
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:56 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Wat je hier zegt is dat je eigenlijk alleen een discussie partner wil, als die persoon jouw woorden als waarheid gaat zien. Persoonlijk vind ik dit nogal bekrompen. Je wilt dus wel discussiėren met iemand jonger dan 21 (jou eerder genoemde grens) als die persoon maar jouw punt(en) als waarheid gaat zien. Als ze jouw punt niet als waarheid gaan zien dan beschikken ze opeens niet over genoeg verstandelijke vermogens om met jou te mogen discussiėren?

Je wilt dus alleen discussies aangaan die je wint en anders is je gesprekspartner te dom.
Dat is een correcte uiteenzetting van mijn woorden. Het is my way or the highway!

Ik spreek trouwens liever niet over een gebrek aan verstandelijke vermogens maar eerder over een gebrek aan geestelijke rijpheid.
Acht Cola, Acht Bier!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:35:20 #149
163216 bioloogje
pi_60480494
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:11 schreef right_turn het volgende:

[..]

Dat is een correcte uiteenzetting van mijn woorden. Het is my way or the highway!

Ik spreek trouwens liever niet over een gebrek aan verstandelijke vermogens maar eerder over een gebrek aan geestelijke rijpheid.
Dus eigenlijk is er niet met je te discussiėren omdat je zelf onwrikbaar bent. (Het is your way or the highway)
Hieruit blijkt voor mij voornamelijk dat je zelf niet in staat bent (omdat je het niet kan of omdat je het niet wil) om goed te luisteren naar argumenten van anderen en ze eventueel zelf te beoordelen op bepaalde kernen van waarheid als deze argumenten tegen jou in gaan. Hiermee neem je het nut en het idee van een discussie weg.

Verstandelijke vermogens waren trouwens je eigen woorden maar ik vind het prima.
pi_60480952
Een keer linksaf gaan verbreed je horizon

Loesje

Ofnee , in zijstraten kom je vaak de mooiste dingen tegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')