Ik ga daar met jou geen discussie over aan!quote:
quote:Ik ben zelf ook jong, maar ik heb mij mentaal al wel behoorlijk ver ontwikkeld
Dat dacht is dus ook . mensen die eigenlijk gewoon broekies zijn maar zichzelf daar boven proberen te stellen door te stellen dat ze wel enorm wijs zijn voor hun leeftijdquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:15 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Daar kun je wel van over je nek moeten gaan, maar ik geef een feit aan.
Ik wèèt dat het zo isquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:14 schreef fm07 het volgende:
[..]
Dat dacht is dus ook . mensen die eigenlijk gewoon broekies zijn maar zichzelf daar boven proberen te stellen door te stellen dat ze wel enorm wijs zijn voor hun leeftijd
Simpelweg om mensen te vervelen en te irriteren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:12 schreef zarGon het volgende:
Wat is de gedachtegang van mensen die een complete OP in een spoiler plaatsen, terwijl ze dondersgoed weten dat dat de discussiegehalte niet positief zal bevorderen?
Dat punt ontgaat mij ook volledig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:12 schreef zarGon het volgende:
Wat is de gedachtegang van mensen die een complete OP in een spoiler plaatsen, terwijl ze dondersgoed weten dat dat de discussiegehalte niet positief zal bevorderen?
Dat is mijn zogenaamde stylow! Een ieder heeft in de loop der tijd zijn eigen stylow ontwikkeld, denk maar aan een uitstekende tong, een letter met een kringelding, we kennen de bold superman, de schuinsmarcheerder en in mijn geval de spoiler!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:12 schreef zarGon het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:20 schreef right_turn het volgende:Wat zeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je voortaan zijn topics en posts volledig kunt negeren.quote:
Ik moest hier eigenlijk wel om lachen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:24 schreef floris.exe het volgende:
[..] mensen met een mening [..]
Puick plan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat je voortaan zijn topics en posts volledig kunt negeren.
Dit is een typisch voorbeeld van wat ik bedoel. Je geeft je mening weer, maar op zo'n manier dat geen weldenkend mens nu weet wat je bedoelt. Over enkele jaren zul je dat ook inzien, kom dan maar terug.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker dan, nu hoef ik geen moeite meer te doen om je posts niet te hoeven lezen!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:27 schreef right_turn het volgende:
Reactie op Ian_Nick:Schijt, als ik je quote zie ik je gelul wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, we kunnen zelf een compleet andere discussie opstarten, het bijt elkaar niet.quote:
Net als alle posts van al die sneuneuzen die origineel proberen te zijn door hun posts bold, italic, underlined of klein te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat je voortaan zijn topics en posts volledig kunt negeren.
Sneuneus. Mooie benaming.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Net als alle posts van al die sneuneuzen die origineel proberen te zijn door hun posts bold, italic, underlined of klein te maken.
Wat ga je eten vanavond?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sterker nog, we kunnen zelf een compleet andere discussie opstarten, het bijt elkaar niet.
Net als pretletter. Bekt ook zo lekker door die rollende terugkerende r, de korte e klank en de dubbele t waardoor je er even lekker kracht achter kunt zetten.quote:
Ach met de mobiele layout heb je van al die dingen geen lastquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Net als alle posts van al die sneuneuzen die origineel proberen te zijn door hun posts bold, italic, underlined of klein te maken.
Pastasalade.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt, na een paar keer uitspreken van dat woord mag ik nu mijn TFT gaan cleanen![]()
Zonder mobiele lay-out ook niet. Gewoon overslaan die posts. Als iemand dat circus nodig heeft om de aandacht te trekken kan de inhoud ook niet veel soeps wezen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach met de mobiele layout heb je van al die dingen geen last
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:39 schreef right_turn het volgende:aha eerst wil je niet in discussie met mensen die jonger zijn dan 21. Maar nu ga je ze ook al selecteren op capaciteiten. Nu nog op geslacht en uiterlijk en dan ben je wel weer klaar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja ik ben ouder dan 21.
Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik denk dat ik zo de barbecue aanslinger. Aardappeltje tussen de kolen, stukje vlees erop en een salade erbij.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:41 schreef right_turn het volgende:
Reactie op: MinderMutsigWat zeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Of je worst lustquote:
Nu ja dat bold / schuin/spoiler en sub/sup begint wel irritant te worden en ik begin me er aan te ergeren. Ik verwacht dan ook volledige backup van de crew al er een keer een gaskraan wenst voor zo'n debiel aan komt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sterker nog, we kunnen zelf een compleet andere discussie opstarten, het bijt elkaar niet.
Klinkt in het geheel niet verkeerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik denk dat ik zo de barbecue aanslinger. Aardappeltje tussen de kolen, stukje vlees erop en een salade erbij.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:46 schreef right_turn het volgende:
Reactie op MinderMutsig:Mooi voorbeeld van een goed onderbouwde mening die duidelijk volwassenheid uitstraalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak mijn eigen sausjes. Dat is veel lekkerder.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt in het geheel niet verkeerd.
Gebruik je daar de sauzen van Heinz bij?
Crap, heb ik weer! Een eautist in mijn topicquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van een goed onderbouwde mening die duidelijk volwassenheid uitstraalt.
Nee maar! Ik zou bijna zo brutaal zijn mezelf uit te nodigen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen sausjes. Dat is veel lekkerder.
Met jou wens ik niet in discussie te gaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:51 schreef dudemeister13 het volgende:
TS is relkloonen een loser
en een kindje van 8
en een allochtoon
Hoe laat kan ik je verwachten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee maar! Ik zou bijna zo brutaal zijn mezelf uit te nodigen.
Dat topique bracht me inderdaad tot dit topique! Hahaha, die onbeschaamde reacties van die jeugdigen daarin! Hilarisch!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:53 schreef LudoSanders het volgende:
Is TS niet dat persoon dat zich in Onzekere kaffers met een grote smoel. profileerde als een waardeloze discussiepartner?
Rond een uurtje of 8 moet me wel lukken. En zet maar alvast een rosé koud.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik je verwachten?
En rood, wit of rosé?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:51 schreef right_turn het volgende:
Reactie op: bioloogjeWow geen mening dit keer, maar een totaal ongefundeerde medische diagnose. Knap dat je dat allemaal kan vanachter je PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me er ook 1 proberen:
Je bent een verbitterde oude man.
Die er niet tegen kan dat hij kritiek krijgt. Deze kritiek doe je eerst maar af als jeugdige naïviteit. Wanneer dit niet werkt omdat de personen van wie je kritiek krijgt niet jeugdig meer zijn, ga je maar aan het beledigen en probeer je de personen naar beneden te halen. Hierdoor lijkt het voor jou of de kritiek op je onzin is.
Het enige probleem hierbij is dat je je dan eigenlijk gedraagt als de mensen over wie je klacht gaat. Dus eigenlijk ben je dus op jezelf aan het klagen.
Het is dan wel niet medisch maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga jij eten Ludo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat denk je te bereiken met die spoilers? Gedraag je normaal, idioot.
Ik trek hem wel vast open en zet een tweede fles koud. Lijkt me een beter plan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 8 moet me wel lukken. En zet maar alvast een rosé koud..
Ja gezellig. Puickend plan.quote:
Ik heb na het bezoek aan het strand ff snel een maaltijdsalade in elkaar gegooid, compleet met tonijn en fetta en zulks.quote:
Voor een barbecue heb ik altijd nog wel een plaatsje vrij in mijn maag.quote:
Dat past prima bij een stukje vlees van de BBQ.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb na het bezoek aan het strand ff snel een maaltijdsalade in elkaar gegooid, compleet met tonijn en fetta en zulks.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wow geen mening dit keer, maar een totaal ongefundeerde medische diagnose. Knap dat je dat allemaal kan vanachter je PC.
Laat me er ook 1 proberen:
Je bent een verbitterde oude man.
Die er niet tegen kan dat hij kritiek krijgt. Deze kritiek doe je eerst maar af als jeugdige naïviteit. Wanneer dit niet werkt omdat de personen van wie je kritiek krijgt niet jeugdig meer zijn, ga je maar aan het beledigen en probeer je de personen naar beneden te halen. Hierdoor lijkt het voor jou of de kritiek op je onzin is.
Het enige probleem hierbij is dat je je dan eigenlijk gedraagt als de mensen over wie je klacht gaat. Dus eigenlijk ben je dus op jezelf aan het klagen.
Het is dan wel niet medisch maar toch.
[spoiler]
De volgende keer dat je weer een klacht hebt over jezelf, Val ons daar dan niet mee lastig, en stuur dan maar een mailtje naar jezelf.
Vis je nu naar een uitnodiging?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef bioloogje het volgende:
weet iemand wat ik moet gaan eten. Heb niet echt honger door het warme weer. en moet in mijn 1-tje koken
je hebt me doorquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vis je nu naar een uitnodiging?![]()
Kom ook maar langs dan, vlees genoeg. Vrienden van ons hebben de vriezer stuk dus moesten alles kwijt.
Groningen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
je hebt me door![]()
Waar moet ik zijn![]()
beetje uit de buurt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Groningen.![]()
* MinderMutsig legt een doos wijn in de koelkast
Kom jij mij halen dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:15 schreef Misstique het volgende:
Hai Juup, kom je ook BBQ'en in Groningen?.
Groningen! Dat is het uiterste punt vanaf hier waar ik mij nu bevindt! Wanneer hij tot morgenvroeg duurt kan ik misschien nog een ontbijtje scoren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:15 schreef Misstique het volgende:
Hai Juup, kom je ook BBQ'en in Groningen?.
In de buurt van Eindhovenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:18 schreef Misstique het volgende:
Hangt er vanaf, waar ben je?
Dat dacht ik welquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Misstique het volgende:
Da's me iets te ver.
Het is mijn stylow! Na grondige bestudering van de Algemene Voorwaarden van Fok! zie ik geenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:14 schreef Juup© het volgende:
En nu nokken met dat spoiler geneuzel. Als jij zo graag wilt dat jouw postings niet te lezen zijn post dan niets.
Kom je nog wel langs Zeeland?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Misstique het volgende:
Da's me iets te ver.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Juup© het volgende:
Topic was toch al verbaggerd, dan kan deze slowchat er ook wel bij.
ga je niet rijdenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Als het kon stuurde ik je een lekker stukje vlees op.
Zeeland-Zeeland natuurlijk!quote:
Zelden tot nooit.quote:
Beter bestuderen dan:quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef right_turn het volgende:
Reactie op Juup:
[..]
Het is mijn stylow! Na grondige bestudering van de Algemene Voorwaarden van Fok! zie ik geen
uitsluitingsgronden voor het gebruik van stylow's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Als het kon stuurde ik je een lekker stukje vlees op.
Dan moet ik zelf maar even eten scoren vrees ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil wel maar dan brand mijn vlees aan.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:25 schreef Beauregard het volgende:
TS heeft wel degelijk een punt.Bwehehehe! Beauretard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ehhh, bedoel je misschien Bouwrukker!?quote:
Het is wachten op de HIV die aanslaat.quote:
Hmm, ja, helemaal.quote:
Je doet jezelf hier schromelijk te kort, jij schudt ze al jarenlang zo uit je mouw.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ehhh, bedoel je misschien Bouwrukker!?;d;d
;;d;
![]()
;d
;d;
Als je er nog een wil, roep maar! Ik heb lange mouwen aan vandaag! Effe schudden en brullen maar!
Aan de ene kant ga ik graag met jeugdigen om. Ze hebben vaak een verfrissende kijk op zaken. Aan de andere kant is het ook zo dat zij uit een vals gevoel van bescheidenheid en respect zichzelf inhouden in discussies met ouderen. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om mijn eigen leeftijd niet te vermelden omdat ik niet wil dat zoiets triviaals als leeftijd de kwaliteit van de discussie negatief zou kunnen beïnvloeden. Let wel, ik heb het hier over discussies gevoerd met mensen die de leeftijd van 21 hebben bereikt of bewezen hebben dat ze een volwassen discussie kunnen voeren zonder terug te vallen op jeugdige bravoure.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:31 schreef SwiffMeister het volgende:
@ TS, mag ik vragen waarom je je leeftijd zelf niet in vult in je profiel?
Ik heb een hele tijd terug het principe aangenomen om niet te reageren in topics gestart door een persoon geboren in het jaar 1993 of later en wil graag weten of mijn post hier tegen mijn principes in gaat.
Ik wil! Maar wel een originele graag! Geen sigaren uit eigen doos, doos!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ehhh, bedoel je misschien Bouwrukker!?;d;d
;;d;
![]()
;d
;d;
Als je er nog een wil, roep maar! Ik heb lange mouwen aan vandaag! Effe schudden en brullen maar!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef right_turn het volgende:
Zie TT.
Ik ga ze niet meer aan. Reageer je in mooie keurige volzinnen op een bepaald topique, komt er weer zo'n figuur die denkt je van replique te kunnen dienen. Dat is zijn volste recht natuurlijk en daar is een forum ook voor bedoeld.
Ik zal niet verder in detail treden welke topica het betreffen maar zo iemand reageert dan op je. Je probeert de gedachtegang van zo'n persoon te volgen en hoe goed je je best ook doet om desbetreffende persoon in zijn gedachtegang te volgen, het lukt niet. Wat ik vaak doe is dan even naar de leeftijd te kijken en vaak betreft het dan iemand die nog geen 21 is.
Daarom heb ik besloten geen discussies meer aan te gaan met jongelieden onder de leeftijd van 21.
Klacht: Mensen onder de 21 die met je in discussie gaan terwijl ze daar nog niet aan toe zijn en de vaardigheden daar voor missen.
Het is wel zo fijn als de klacht ook in een keer leesbaar is ipv dat hij achter een spoiler staat.
Al had er een priemgetal naast gestaan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, ja, helemaal.
Ooit al 'ns op een PI naast een post gelet? Zit veel informatie in. Althans, voor mensen zonder geestelijk gehandicapte inslag.
Leeftijd van de TS is in een dergelijk topic niet geheel irrelevant lijkt me zo. Maar goed, dat je aangeeft dat je van voor 1990 bent geeft mij wel zoiets van: "WAUW! Die is vast supervolwassen en is waarschijnlijk maarliefst van 1989!!1!!! Respect voor die man!"quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:40 schreef right_turn het volgende:
[..]
Aan de ene kant ga ik graag met jeugdigen om. Ze hebben vaak een verfrissende kijk op zaken. Aan de andere kant is het ook zo dat zij uit een vals gevoel van bescheidenheid en respect zichzelf inhouden in discussies met ouderen. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om mijn eigen leeftijd niet te vermelden omdat ik niet wil dat zoiets triviaals als leeftijd de kwaliteit van de discussie negatief zou kunnen beïnvloeden. Let wel, ik heb het hier over discussies gevoerd met mensen die de leeftijd van 21 hebben bereikt of bewezen hebben dat ze een volwassen discussie kunnen voeren zonder terug te vallen op jeugdige bravoure.
Ik kan me voorstellen dat je door bepaalde uitlatingen van mijn kant op het verkeerde been bent gezet maar ik ben van voor 1990!
Van voor 1980 zelfs, ver daar voorquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leeftijd van de TS is in een dergelijk topic niet geheel irrelevant lijkt me zo. Maar goed, dat je aangeeft dat je van voor 1990 bent geeft mij wel zoiets van: "WAUW! Die is vast supervolwassen en is waarschijnlijk maarliefst van 1989!!1!!! Respect voor die man!"
Nu je humor, taalgebruik en manier van posten nog aanpassen en je hoort erbij.
35 jaar en samenwonend met je moeder?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:50 schreef right_turn het volgende:
[..]
Van voor 1980 zelfs, ver daar voor
Dit topic gaat niet over fistfucken en rimmen, wegwezen dus!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
35 jaar en samenwonend met je moeder?
Verklaart veel!
Nee, dit topic gaat over jouw problemen, hoe het is gekomen dat je nu nog steeds thuis woont met je moeder als enige sociale contact, en hoe we je weer in de samenleving kunnen krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:52 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over fistfucken en rimmen, wegwezen dus!
Jij voldoet niet aan de eisen die ik stel aan discussiepartners. Scheer je weg!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over jouw problemen, hoe het is gekomen dat je nu nog steeds thuis woont met je moeder als enige sociale contact, en hoe we je weer in de samenleving kunnen krijgen.
Ik help je graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:57 schreef right_turn het volgende:
[..]
Jij voldoet niet aan de eisen die ik stel aan discussiepartners. Scheer je weg!Ik weet dat het moeilijk is, maar laat dit typetje los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ben jij niet.
Omarm je ware identiteit en je zult zien dat het leven je toelacht, hoe kansloos de situatie er op dit moment ook mag uitzien.
Nee dit topic ging over barbecueën dus ga eens niet zo offtopic.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over jouw problemen, hoe het is gekomen dat je nu nog steeds thuis woont met je moeder als enige sociale contact, en hoe we je weer in de samenleving kunnen krijgen.
Ik help je graag.
Ow ja, moet ik bier meenemen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee dit topic ging over barbecueën dus ga eens niet zo offtopic.
Laat je nu je WoW praatjes van je psycholoog op me los?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk is, maar laat dit typetje los.
Dit ben jij niet.
Omarm je ware identiteit en je zult zien dat het leven je toelacht, hoe kansloos de situatie er op dit moment ook mag uitzien.
Hoe de FUCK ziet een vent van voor 1980 eruit, die ontzettend veel plezier haalt uit naamgrapjes maken en al zijn posts in spoilers zetten. Echt, HOE!?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:50 schreef right_turn het volgende:
[..]
Van voor 1980 zelfs, ver daar voor
Ik wens overigens niet bij jou en de jouwen te horen, blaaskaak!
Laat ik het even simpeler maken:quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Laat je nu je WoW praatjes van je psycholoog op me los?
Ik heb nog maar een half kratje dus doe maar.quote:
Tenzij ze er geen problemen mee hebt om wijn of sterke drank te drinken. Dat is beide ruim voldoende op voorraad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een half kratje dus doe maar.
goh, in et andere topic was ik et nog met je eensquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Laat je nu je WoW praatjes van je psycholoog op me los?
Laat je nu de praatjes van degene die dacht dat het beter voor je was om deskundige hulp te gaan zoeken op me los?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laat ik het even simpeler maken:
Jij = Autist
Jij -> Psychiater
Psychiater -> Medicatie -> Jij
Jij = 'Normaal'
Dat dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee dit topic ging over barbecueën dus ga eens niet zo offtopic.
Jouw wereldbeeld speelt zich voornamelijk af in je hoofd, daarom probeer ik je te helpen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Laat je nu de praatjes van degene die dacht dat het beter voor je was om deskundige hulp te gaan zoeken op me los?
Is de OP niet duidelijk voor je? De OP is specifiek voor types zoals jij geschreven. Jouw wereldbeeld voegt voorlopig niets toe aan mijn wereldbeeld en ik wil je daarom ook vragen om je niet meer tot mij te richten
Dan had je me ook wel ff kunnen komen halenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Bijkomend voordeel: in Groningen blijft het nog droog tot morgen.
Pak de trein maar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan had je me ook wel ff kunnen komen halen
Aaah... een Tsjernobyl-baby. Verklaart een hoop!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:40 schreef right_turn het volgende:
[..]
Aan de ene kant ga ik graag met jeugdigen om. Ze hebben vaak een verfrissende kijk op zaken. Aan de andere kant is het ook zo dat zij uit een vals gevoel van bescheidenheid en respect zichzelf inhouden in discussies met ouderen. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om mijn eigen leeftijd niet te vermelden omdat ik niet wil dat zoiets triviaals als leeftijd de kwaliteit van de discussie negatief zou kunnen beïnvloeden. Let wel, ik heb het hier over discussies gevoerd met mensen die de leeftijd van 21 hebben bereikt of bewezen hebben dat ze een volwassen discussie kunnen voeren zonder terug te vallen op jeugdige bravoure.
Ik kan me voorstellen dat je door bepaalde uitlatingen van mijn kant op het verkeerde been bent gezet maar ik ben van voor 1990!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:16 schreef Biels het volgende:
Maar hoe oud ben je nou zelf dan, ongelooflijke megafaler dat je er eentje bent.
Niet van mijn barbecue, daar komt nooit iets zwartgeblakerd vanaf.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Is er nog iets zwartgeblakerd te eten?
Jazeker.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:54 schreef right_turn het volgende:
Heb je ook vegetarische hapjes?
Ik kan me redelijk in je woorden vinden. Ik ben zelf meer iemand van optie 2, de ander overtuigen van mijn gelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef Neuralnet het volgende:
Het gaat niet om leeftijd, het gaat om het doel wat je voor ogen hebt met de discussie. Twee dingen zijn mogelijk: 1) je wilt met de discussie informatie uitwisselen en ervan leren 2) je wilt anderen overtuigen. Wie denkt dat hij zelf superieur is, kan beter de discussie niet aangaan. Want hij zal en wil er niet van leren omdat hij denkt dat de ander te dom is en hij zal er ook niet in slagen de ander te overtuigen omdat die ander het nooit zal begrijpen.
Gefrustreerd door dit topique? Zeker geen succes bij de vrouwkes!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Stommie het volgende:
hey TS, nog steeds geen succes bij de vrouwen blijkbaar?
anders had je dit topic vol frustratie nu vast niet geopend
Wat je hier zegt is dat je eigenlijk alleen een discussie partner wil, als die persoon jouw woorden als waarheid gaat zien. Persoonlijk vind ik dit nogal bekrompen. Je wilt dus wel discussiëren met iemand jonger dan 21 (jou eerder genoemde grens) als die persoon maar jouw punt(en) als waarheid gaat zien. Als ze jouw punt niet als waarheid gaan zien dan beschikken ze opeens niet over genoeg verstandelijke vermogens om met jou te mogen discussiëren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:29 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik kan me redelijk in je woorden vinden. Ik ben zelf meer iemand van optie 2, de ander overtuigen van mijn gelijk.
Het klopt dat anderen vaak te dom zijn om de strekking van je woorden te begrijpen. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat wijsheid met de jaren komt. Daarom heb ik een grens ingesteld van 21. Mijn ervaring is dat mensen dan meer geneigd zijn om de strekking van mijn woorden te accepteren als zijnde de waarheid.
Je begrijpt dat die grens van 21 vrij willekeurig is gekozen. Mensen die over de verstandelijke vermogens beschikken om eerder het gelijk van mijn woorden te accepteren, accepteer ik natuurlijk altijd als iemand om de discussie mee aan te gaan.
Bedankt voor je input, eet een hapje mee zou ik zo zeggen. Er is zelfs aan vegetariërs gedacht!
Dat is een correcte uiteenzetting van mijn woorden. Het is my way or the highway!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat je hier zegt is dat je eigenlijk alleen een discussie partner wil, als die persoon jouw woorden als waarheid gaat zien. Persoonlijk vind ik dit nogal bekrompen. Je wilt dus wel discussiëren met iemand jonger dan 21 (jou eerder genoemde grens) als die persoon maar jouw punt(en) als waarheid gaat zien. Als ze jouw punt niet als waarheid gaan zien dan beschikken ze opeens niet over genoeg verstandelijke vermogens om met jou te mogen discussiëren?
Je wilt dus alleen discussies aangaan die je wint en anders is je gesprekspartner te dom.![]()
Dus eigenlijk is er niet met je te discussiëren omdat je zelf onwrikbaar bent. (Het is your way or the highway)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:11 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dat is een correcte uiteenzetting van mijn woorden. Het is my way or the highway!![]()
Ik spreek trouwens liever niet over een gebrek aan verstandelijke vermogens maar eerder over een gebrek aan geestelijke rijpheid.
Dus eigenlijk gaat dit topic over jezelf?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:11 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dat is een correcte uiteenzetting van mijn woorden. Het is my way or the highway!![]()
Ik spreek trouwens liever niet over een gebrek aan verstandelijke vermogens maar eerder over een gebrek aan geestelijke rijpheid.
ik kondig mijn domme baggerreacties tenminste aan met mijn username, dan ben je vtv gewaarschuwdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef right_turn het volgende:
[..]
Gefrustreerd door dit topique? Zeker geen succes bij de vrouwkes!
Zie je hoe stom dat klinkt, Stommie?
TS is dik oud en lelijk en jaloers op mensen die nog jong zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef right_turn het volgende:
Zie TT.
Ik ga ze niet meer aan. Reageer je in mooie keurige volzinnen op een bepaald topique, komt er weer zo'n figuur die denkt je van replique te kunnen dienen. Dat is zijn volste recht natuurlijk en daar is een forum ook voor bedoeld.
Ik zal niet verder in detail treden welke topica het betreffen maar zo iemand reageert dan op je. Je probeert de gedachtegang van zo'n persoon te volgen en hoe goed je je best ook doet om desbetreffende persoon in zijn gedachtegang te volgen, het lukt niet. Wat ik vaak doe is dan even naar de leeftijd te kijken en vaak betreft het dan iemand die nog geen 21 is.
Daarom heb ik besloten geen discussies meer aan te gaan met jongelieden onder de leeftijd van 21.
Klacht: Mensen onder de 21 die met je in discussie gaan terwijl ze daar nog niet aan toe zijn en de vaardigheden daar voor missen.
Het is wel zo fijn als de klacht ook in een keer leesbaar is ipv dat hij achter een spoiler staat.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
TS is dik oud en lelijk en jaloers op mensen die nog jong zijn.
Erg bizar altijd, dat verheerlijken van jeugdigheid. Jeugdigheid is van tijdelijke duur hoor, iedereen wordt oud. Simpele ziel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
TS is dik oud en lelijk en jaloers op mensen die nog jong zijn.
Waarom zou je nog een discussie voeren als het eindresultaat voor jou al vaststaat? Een dergelijke acceptatie van je eigen gelijk vind ik persoonlijk een zeer mager resultaat. Dat komt het erop neer dat mensen zuchtend "Okee, whatever, je hebt gelijk. Fine with me" zeggen. Niet omdat je ze overtuigd hebt met goede argumenten, maar omdat mensen je zat zijn.quote:Ik kan me redelijk in je woorden vinden. Ik ben zelf meer iemand van optie 2, de ander overtuigen van mijn gelijk.
Het klopt dat anderen vaak te dom zijn om de strekking van je woorden te begrijpen. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat wijsheid met de jaren komt. Daarom heb ik een grens ingesteld van 21. Mijn ervaring is dat mensen dan meer geneigd zijn om de strekking van mijn woorden te accepteren als zijnde de waarheid.
Je begrijpt dat die grens van 21 vrij willekeurig is gekozen. Mensen die over de verstandelijke vermogens beschikken om eerder het gelijk van mijn woorden te accepteren, accepteer ik natuurlijk altijd als iemand om de discussie mee aan te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |