Jij hebt haar toch op z'n minst wel verrot gescholden en een schadevergoeding geëist voor psychische en emotionele schade?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:13 schreef Het_hupt het volgende:
Knalt me net ondersteboven toen ik met een kratje bier naar m'n huis liep![]()
knietjers open hier, bier op spanning in de flesjes![]()
klacht: vreselijke domme arrogante blonde doos in dr blokkerkleding ,die te lui is om over de weg te fietsen.
Doen we bij jou toch ook niet?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
een schadevergoeding geëist voor psychische en emotionele schade?
jup, en als m'n knietjes er pijn blijven doen, ga ik naar de politie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt haar toch op z'n minst wel verrot gescholden en een schadevergoeding geëist voor psychische en emotionele schade?
ik kwam uit m'n auto, pauperquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:16 schreef mooiboi89 het volgende:
Je hebt toch minstens haar telefoonnummer kunnen fixen - vuile alcoholist, lopend bier halen
De Warsteiners zijn nog alle in topvormquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar nu het belangrijkste: hoe is het met het bier? Zijn alle flesjes nog heel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:18 schreef right_turn het volgende:met 2 baggerknietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
sorry nee, ik sta al een poosje droogquote:
*Proest* , daar ging m'n Rivella.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:25 schreef Barcaconia het volgende:
Echt, wat was ik daar graag bij geweest! Ik heb namelijk nog nooit een kut zien fietsen, en al helemaal geen blonde
beetje jammer, van iemand met zo'n nick had ik meer verwachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:31 schreef Beauregard het volgende:
TS is laf want hij laat zich overhoop rijden door een dikke, hip geklede, vlot kapsel hebbende, dikke trog.
zie commentaar van Beauregardquote:
die zuignap had Blokker werkkleding aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef Samcali het volgende:
Hoax, want Blokker verkoopt geen kleding. Alleen brulshirts, maar dan had je haar vast wel aan horen komen
Hij heeft gelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
beetje jammer, van iemand met zo'n nick had ik meer verwacht
[..]
zie commentaar van Beauregard
Hahaha zuignapquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
die zuignap had Blokker werkkleding aan![]()
Ze werkt bij de Blokker in Roden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |