Wat is dat toch met die ouderen die allemaal zo lopen te zeiken op 2008? Niks is goed meer volgens hun.. Daar word ik altijd zo moe van..quote:"Der word veel te veel rond Gevreeën tegenwoordig. Vroeger moesten we trouwen, of kende we elkaar al 5 jaar.. Nu kennen ze elkaar een half uur onder invloed van de nodige drank.."
"Ge ziet het mien jung.. al die polen hier in nederland.. Ze maken ons land kapot, gin waaaruk mir veur ons..."
"Vroeger moesten we van 2 gulden 50 een week rondkomen.. Toen dachten we nog na over waar we ons geld aan uit gaven.. Niks geen gameboy en niks zo'n...hoe hiet da ding.. nietendoooow"
"niks gin compjoeeeters.. Vroeger stuurde je elkaar een brief.. en kreeg je der eentje terug na 2 weken.."
"Auto's? Ge mocht blij zijn als 1 keer per dag de bus langskwam"
Lees is voor een keer de OPquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:55 schreef Edwinuss het volgende:
Deepart, wat een kuttopic weer.
Liefs, Edwinuss.
Hebben ze 50 jaar lang liggen slapen dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:59 schreef omyfalzer het volgende:
Mwa, je moet lekker meepraten met de oude van dagen... dat kan leuk zijn. Ze klagen omdat alles om hun heen nu eenmaal in een stroomversnelling zit; ze kunnen niet bijbenen en dus gaan ze maar lukraak over vroegah beginnen (want dat ligt in hun tempo).
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:03 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Op mijn stage loopt er een vent van rond de 60. Bloedserieus en heeft alleen maar grijs haar. Als persoon had ik nog best wel respect voor hem maar toen hij me vertelde dat hij drie level 70's in WoW heeft rondlopen en een vierde de lvl 70 nadert moest ik mijn beeld over hem toch een beetje bijschaven. Verslaafd is hij overigens niet naar zijn eigen zeggen. Wel werkt hij een dag minder in de week om extra te kunnen spelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:03 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Op mijn stage loopt er een vent van rond de 60. Bloedserieus en heeft alleen maar grijs haar. Als persoon had ik nog best wel respect voor hem maar toen hij me vertelde dat hij drie level 70's in WoW heeft rondlopen en een vierde de lvl 70 nadert moest ik mijn beeld over hem toch een beetje bijschaven. Verslaafd is hij overigens niet naar zijn eigen zeggen. Wel werkt hij een dag minder in de week om extra te kunnen spelen.
Zo hoort het ook. Tijden veranderen, geniet ervan.quote:Gelukkig zijn mijn eigen oma's niet zo.. Die vinden het allemaal prachtig die verhalen van nu, en andersom vind ik die verhalen van vroeger ook mooi.
Ja, maar wel zonder pardon 36 kinderen bij elkaar neuken.quote:"Der word veel te veel rond Gevreeën tegenwoordig. Vroeger moesten we trouwen, of kende we elkaar al 5 jaar.. Nu kennen ze elkaar een half uur onder invloed van de nodige drank.."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |