zen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:41 schreef mrfool het volgende:
geef hem 2 touwtjes, een voor zen fluitje, en een ander sterk touw voor zen nek? slotje!
Ja, maar dan die dikke. Ik heb net mijn old-school ghettoblaster weer onder het stof vandaan getrokken, nu nog even kijken of mijn TDK 90 minuten bandje met Beastie Boys het nog wil doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:40 schreef Devlinsect het volgende:
Zoeen buurman als in Home Improvement?
en jij herkent dat?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:38 schreef RobDrop het volgende:
Nu komt de klacht: hij fluit maar 1 deuntje, en dat is Waarheen, Waarvoor van Mieke Telkamp......
niet slim, stel dat die buurman dat als een verleidings poging zietquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:49 schreef Devlinsect het volgende:
Terug fluiten en nog valser dan hij dat doen. Standaard om 0700 uur onder zijn raam.
De watte?quote:
Is een goede optie, ware het niet dat ik vakantie heb en om 0700 uur lekker nog een keertje omdraai.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:49 schreef Devlinsect het volgende:
Terug fluiten en nog valser dan hij dat doen. Standaard om 0700 uur onder zijn raam.
Ja, tis duidelijk niet een genre waar ik van hou, maar je snapt wat ik bedoel and it does the jobquote:
Goed punt, maar doe jij de ramen en deuren gesloten houden terwijl het buiten 30 graden is en de mussen dood van het dak tiefen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
TS moet zich niet zo laten afleiden tijdens het fokken
De mussen vallen heul niet van het dak.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:10 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Goed punt, maar doe jij de ramen en deuren gesloten houden terwijl het buiten 30 graden is en de mussen dood van het dak tiefen?
Met een kogel en een fluitje eraan vast getapedquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Adfundum het volgende:
Gewoon een rouwkaartje in zijn brievenbus doen. Dan begrijpt hij de hint wel.
Nee, ik ben blij dat ik de laatste 3 jaar niet ben voorgekomen wegens openlijke bedreiging en geweldpleging...quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met een kogel en een fluitje eraan vast getaped
Offtopic: die koffie en megafoon doen me aan deze reclame denkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:46 schreef lurf_doctor het volgende:
Terechte klacht![]()
Oplossing:
[ afbeelding ]
Regelmatig Deth-metall door zo'n ding spelen.
Buurman komt vragen of het wat minder kan.
Tijdens een bakjeheb je het eens rustig over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |