quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag maar wat joh nu het nog kan.
Beetje slapen, fietsen, eten, op het forum posten, muziek luisteren, films kijken en boeken lezen.
Gewoon.
effequote:Op donderdag 31 juli 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
Zooooowwww.................effe op mijn nest gelegen van twee tot zes
Ziek of ben je vrijquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
Zooooowwww.................effe op mijn nest gelegen van twee tot zes
Top.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog 1 dag en dan voor mij ook een maandje flierefluiten.
Ik was even onzichtbaar hier en toch had ik het nog heel warmquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie is er onzichtbaar dan?
En ja waarom niet, de lucht is toch warm?
Nee een 'soort vrij'quote:
Lekker, en lief van die teamleider. Zo ben je ook de ergste hitte ontsprongen, alhoewel het nu ook wel heel erg is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee een 'soort vrij'Mijn teamleider zegt in de pauze "ga toch naar huis joh"
een keer of drie tegen me...............ja dat moet je geen 3x tegen me zeggen![]()
![]()
(Was toch niets te doen vandaag)
Wat een snoes die teamleiderquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee een 'soort vrij'Mijn teamleider zegt in de pauze "ga toch naar huis joh"
een keer of drie tegen me...............ja dat moet je geen 3x tegen me zeggen![]()
![]()
(Was toch niets te doen vandaag)
Voorwaarschuwing voor onweer....duh.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
Er komen 3 Duitse tank divisies Nederland binnen rollen?
Rond 9 uur in het Zuid-Westen, Zeeland, dat trekt naar het Noord-Oosten en het alarm in Groningen is voor buien die ontstaan, de lucht is hier heel instabiel.quote:
Ik ben ook heel instabiel, door de hitte dan hè?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:48 schreef kahaarin het volgende:
Rond 9 uur in het Zuid-Westen, Zeeland, dat trekt naar het Noord-Oosten en het alarm in Groningen is voor buien die ontstaan, de lucht is hier heel instabiel.
Yep, spannend hè? Jammer dat Huub niet echt antwoord geeft op het SL verhaal, mij te vaag allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:53 schreef Dementor het volgende:
Hey beequeen heb je dat al gelezen in het commotietopic, volgens Huub heeft Amanda geen beschikking over haar eigen telefoon(nummer)...
En terecht....dat kind belt in een uurtje een jaarbundel er doorheen !quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:53 schreef Dementor het volgende:
volgens Huub heeft Amanda geen beschikking over haar eigen telefoon(nummer)...
Ja doei, dat zou iemand tegen mij moeten zeggen.......je mag je nummer niet vrijgeven. Voor de Intercity met die rat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef PeterNB het volgende:
En terecht....dat kind belt in een uurtje een jaarbundel er doorheen !
Ja daarin vind ik Eric zo anders, die reageert vrijwel altijd op dingen die tegen hem worden gezegd. Huub kijkt er pal overheen en peert hem dan weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, spannend hè? Jammer dat Huub niet echt antwoord geeft op het SL verhaal, mij te vaag allemaal.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En terecht....dat kind belt in een uurtje een jaarbundel er doorheen !
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook heel instabiel, door de hitte dan hè?
Volgens mij lees ik dingen die er niet staan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Beequeen in de steigers zet*
Zo gestabiliseerd.![]()
Dus dat, even snel een bericht en dan is hij weer pleitos. Dat stream verhaal is BS imho maar goed, hij moet Flens te vriend houden hè?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
Ja daarin vind ik Eric zo anders, die reageert vrijwel altijd op dingen die tegen hem worden gezegd. Huub kijkt er pal overheen en peert hem dan weer.
Ik ben trouwens niet instabiel zoals jij, ik ben een onbeweeglijk gesteente geworden: elke beweging is teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |