Met iedereen geloof ik.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Dr. Gregory House een medisch genie
zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden![]()
vond mijn oude avator meer bij me passen maar dat komt later wel weer
Wanneer is de finale?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spannende streams. Karadzic gooit het nu al op vormfouten. Domme zet, want het OM is nog bezig met een herziene aanklacht. Kunnen ze dat meteen meenemen.
DGK2 is begonnen.
Hij wil zichzelf verdedigen toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spannende streams. Karadzic gooit het nu al op vormfouten. Domme zet, want het OM is nog bezig met een herziene aanklacht. Kunnen ze dat meteen meenemen.
DGK2 is begonnen.
ach ja, verder kan ik nu niets meer doen hoor, ik ga kokenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met iedereen geloof ik.....Zijn assistenten kunnen z'n bloed wel drinken soms geloof ik.
![]()
Het begint nu genant te worden, je hebt alles weggehaald inclusief ava en nog zitten ze te zeuren, ik ben daar klaar hoor, ze zetten zichzelf imho voor schut.![]()
![]()
Een rechter moet toch onpartijdig zijn? Maar hij is wel heel goed, want hij ontlokte hem info voor het OM.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij wil zichzelf verdedigen toch?Tja, wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten, hij kan beter een pro inhuren want dit gaat niet werken.
bolletje doe maar niet straks ben jij nog het slachtoffer van de afslacht brigadequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef Dementor het volgende:
Ik ga gewoon de avatar van Fan hier lokaal vervangen, dan is het net zoals vroeger.
Pre klaagbaak topic.
Ha dan mogen ze wel een heel leger meebrengen haha.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bolletje doe maar niet straks ben jij nog het slachtoffer van de afslacht brigade
see you later![]()
Np, tot later, eet ze!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach ja, verder kan ik nu niets meer doen hoor, ik ga koken![]()
tot later en thanks Karin![]()
Een rechter moet ook vaststellen of iemand in staat is zichzelf te verdedigen, ik vermoed dat hij nog wel een advocaat toegewezen gaat krijgen, als hij zijn eigen zaak niet goed voert dan is het immers geen eerlijk proces.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een rechter moet toch onpartijdig zijn? Maar hij is wel heel goed, want hij ontlokte hem info voor het OM.
Kunnen ze hem niet opsluiten bij CBML?
Je zou bijna respect voor die man krijgen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef markvanrinsum het volgende:fanvanheteersteuur
![]()
fanvanheteersteuur
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
Dus dat en dan maal duizend en nog een keer of duizend.
ach en zo is het volk weer tevreden, brood en spelen.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze DGK2 is net zo doorzichtig als DGK1
Samenvatting:
Karadzic wil 28 augustus bij bevrijdingsdag naar de kermis en vuurwerk in Groningen en de rechter wilde er snel een eind aan breien, omdat hij ATWT wil zien.
Nou, hier ook. Ik doe alles in beetjes, iets doen, zitten, iets doen, zitten en drinken, etcetera.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:38 schreef Dementor het volgende:
De warmte houd hier aan, pheew niet normaal.
Fietsen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:38 schreef Dementor het volgende:
De warmte houd hier aan, pheew niet normaal.
Ja zo meteen om een uur of 8/9.quote:
Heb je weer "nachtgebraaktquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja zo meteen om een uur of 8/9.
Ik viel net nog in slaap op de bank terwijl ik naar een docu lag te kijken, kun je nagaan.
Ik doe iedere dag maar wat joh nu het nog kan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb je weer "nachtgebraaktdan
![]()
Goed van je dat je je dan nog kan motiveren om te gaan fietsen, voor mij is dat te laat, maar ja ik heb ook een echt dagritme
Wie is er onzichtbaar dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:54 schreef Disana het volgende:
Kunnen onzichtbare mensen het eigenlijk wel warm hebben?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag maar wat joh nu het nog kan.
Beetje slapen, fietsen, eten, op het forum posten, muziek luisteren, films kijken en boeken lezen.
Gewoon.
effequote:Op donderdag 31 juli 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
Zooooowwww.................effe op mijn nest gelegen van twee tot zes
Ziek of ben je vrijquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
Zooooowwww.................effe op mijn nest gelegen van twee tot zes
Top.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog 1 dag en dan voor mij ook een maandje flierefluiten.
Ik was even onzichtbaar hier en toch had ik het nog heel warmquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie is er onzichtbaar dan?
En ja waarom niet, de lucht is toch warm?
Nee een 'soort vrij'quote:
Lekker, en lief van die teamleider. Zo ben je ook de ergste hitte ontsprongen, alhoewel het nu ook wel heel erg is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee een 'soort vrij'Mijn teamleider zegt in de pauze "ga toch naar huis joh"
een keer of drie tegen me...............ja dat moet je geen 3x tegen me zeggen![]()
![]()
(Was toch niets te doen vandaag)
Wat een snoes die teamleiderquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee een 'soort vrij'Mijn teamleider zegt in de pauze "ga toch naar huis joh"
een keer of drie tegen me...............ja dat moet je geen 3x tegen me zeggen![]()
![]()
(Was toch niets te doen vandaag)
Voorwaarschuwing voor onweer....duh.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
Er komen 3 Duitse tank divisies Nederland binnen rollen?
Rond 9 uur in het Zuid-Westen, Zeeland, dat trekt naar het Noord-Oosten en het alarm in Groningen is voor buien die ontstaan, de lucht is hier heel instabiel.quote:
Ik ben ook heel instabiel, door de hitte dan hè?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:48 schreef kahaarin het volgende:
Rond 9 uur in het Zuid-Westen, Zeeland, dat trekt naar het Noord-Oosten en het alarm in Groningen is voor buien die ontstaan, de lucht is hier heel instabiel.
Yep, spannend hè? Jammer dat Huub niet echt antwoord geeft op het SL verhaal, mij te vaag allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:53 schreef Dementor het volgende:
Hey beequeen heb je dat al gelezen in het commotietopic, volgens Huub heeft Amanda geen beschikking over haar eigen telefoon(nummer)...
En terecht....dat kind belt in een uurtje een jaarbundel er doorheen !quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:53 schreef Dementor het volgende:
volgens Huub heeft Amanda geen beschikking over haar eigen telefoon(nummer)...
Ja doei, dat zou iemand tegen mij moeten zeggen.......je mag je nummer niet vrijgeven. Voor de Intercity met die rat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef PeterNB het volgende:
En terecht....dat kind belt in een uurtje een jaarbundel er doorheen !
Ja daarin vind ik Eric zo anders, die reageert vrijwel altijd op dingen die tegen hem worden gezegd. Huub kijkt er pal overheen en peert hem dan weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, spannend hè? Jammer dat Huub niet echt antwoord geeft op het SL verhaal, mij te vaag allemaal.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En terecht....dat kind belt in een uurtje een jaarbundel er doorheen !
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook heel instabiel, door de hitte dan hè?
Volgens mij lees ik dingen die er niet staan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Beequeen in de steigers zet*
Zo gestabiliseerd.![]()
Dus dat, even snel een bericht en dan is hij weer pleitos. Dat stream verhaal is BS imho maar goed, hij moet Flens te vriend houden hè?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
Ja daarin vind ik Eric zo anders, die reageert vrijwel altijd op dingen die tegen hem worden gezegd. Huub kijkt er pal overheen en peert hem dan weer.
Ik ben trouwens niet instabiel zoals jij, ik ben een onbeweeglijk gesteente geworden: elke beweging is teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |