abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60467884
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Nee, betekent dat je het gedichtje niet kent neem ik aan

zal ook wel voor jo tijd zijn geweest hoor, ik denk niet dat je er tegenwoordig nog met zo'n spreekbeurt
af zou komen
Nee je moet vooral doorgaan met die ontboezemingen
Ik ben vrijwel alles vergeten uit de basisschool periode wat betreft liedjes etc.
Ik ergerde me altijd suf aan die kring rituelen wat betreft het lunchen.
Zingen voordat je gaat eten en dan ook steeds hetzelfde liedje he, geen variatie niks.

Mijn god wat had ik een hekel aan de opgelegde regelmaat op school, iedere dag hetzelfde!
Zoveel uur rekenen, zoveel uur taal, zoveel uur pauze.
Ik deed gelukkig de laatste jaren daar echt mijn eigen ding.
pi_60468002
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Op zich een goede regeling, toen kon dat nog, moet je nu om komen......

Het was vast wel gezellig bij jullie thuis, al die broers en zussen.
Já, héél gezellig vooral als je op de WC zet dan stond er altijd wel iemand op de deur
te bonzen dat je op moest schieten, 11 mensen in één huis, is met sommige dingen wel een beetje
lastig.....

we hadden ook maar 3 slaapkamers, één voor Pa en Ma natuurlijk,

één voor de jongens, en één voor de meisjes.

dus zes meiden, dat werden stapelbeddden van 3 opelkaar

de oudste sliepen bovenin en die lagen nog nét niet met hun neus tegen het plafond, en
ik lag gelukkig in het onderste, want als je 5 bent donder je natuurlijk misschien zo maar eens
van 3 hoog naar beneden .....

maar ik was altijd bang in het donker dus als mijn één na oudste zus naar bed ging, kroop ik altijd
het trappetje op om bij haar te liggen

weer een fobie......... o nee is over nu

zitten natuurlijk gigantische leeftijdsverschillen tussen de jongste en de oudste, zijn allebei jongens toevallig, als ik het goed heb zit er zón 15 of 16 jaar tussen mijn oudste en mijn jongste broer

arme mama ........
pi_60468054
9 kinderen he, ik blijf het veel vinden.
pi_60468062
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:22 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nee je moet vooral doorgaan met die ontboezemingen
Ik ben vrijwel alles vergeten uit de basisschool periode wat betreft liedjes etc.
Ik ergerde me altijd suf aan die kring rituelen wat betreft het lunchen.
Zingen voordat je gaat eten en dan ook steeds hetzelfde liedje he, geen variatie niks.

Mijn god wat had ik een hekel aan de opgelegde regelmaat op school, iedere dag hetzelfde!
Zoveel uur rekenen, zoveel uur taal, zoveel uur pauze.
Ik deed gelukkig de laatste jaren daar echt mijn eigen ding.

Joh, wij moesten nog bidden enzo....... helemaal middeleeuws daar .....

en eh.... je eigen ding doen hadden ze nog nooit van gehoord hoor, écht niet
pi_60468100
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
9 kinderen he, ik blijf het veel vinden.
zeg maar gerust té veel hoor, want dat is gewoon zo, maar ja geloof enzo....
kwam ook regelmatig zo'n Pater met zo'n bruine jurk langs......

nee in principe is 9 kinderen té veel zowel voor de ouders als de kinderen.....

maar goed het was zo als het was.......
pi_60468102
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Joh, wij moesten nog bidden enzo....... helemaal middeleeuws daar .....

en eh.... je eigen ding doen hadden ze nog nooit van gehoord hoor, écht niet
Ik ging veel liever een gesprek aan met de meester, juf of stagiaires.
Praten, praten, praten dat vond ik veel interessanter dan het zoveelste reken of taalboekje.

En Fan heeft het bidden geholpen?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:35:13 #107
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60468142
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Já, héél gezellig vooral als je op de WC zet dan stond er altijd wel iemand op de deur
te bonzen dat je op moest schieten, 11 mensen in één huis, is met sommige dingen wel een beetje
lastig.....
Ah gos, zie het helemaal voor me.....
quote:
we hadden ook maar 3 slaapkamers, één voor Pa en Ma natuurlijk,

één voor de jongens, en één voor de meisjes.

dus zes meiden, dat werden stapelbeddden van 3 opelkaar

de oudste sliepen bovenin en die lagen nog nét niet met hun neus tegen het plafond, en
ik lag gelukkig in het onderste, want als je 5 bent donder je natuurlijk misschien zo maar eens
van 3 hoog naar beneden .....
Zoals ik al dacht gezellig.
quote:
maar ik was altijd bang in het donker dus als mijn één na oudste zus naar bed ging, kroop ik altijd
het trappetje op om bij haar te liggen

weer een fobie......... o nee is over nu
Hey, maar jij was in de omstandigheid dat dit mogelijk was, ik heb 1 broertje, die kroop ook altijd bij mij als het onweerde.....
quote:
zitten natuurlijk gigantische leeftijdsverschillen tussen de jongste en de oudste, zijn allebei jongens toevallig, als ik het goed heb zit er zón 15 of 16 jaar tussen mijn oudste en mijn jongste broer

arme mama ........
Aan de andere kant, het is dan wel weer heel gezellig met verjaardagen.

In 16 jaar 9 keer zwanger, ze is in die tijd 25% van de tijd niet zwanger geweest......
be nice or go away
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:37:11 #108
145755 kahaarin
pi_60468192
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

zeg maar gerust té veel hoor, want dat is gewoon zo, maar ja geloof enzo....
kwam ook regelmatig zo'n Pater met zo'n bruine jurk langs......

nee in principe is 9 kinderen té veel zowel voor de ouders als de kinderen.....

maar goed het was zo als het was.......
Achteraf gezien, had jij in die tijd het gevoel dat je wat te kort kwam dan? Het lijkt me wel heel zwaar voor je moeder, die had gewoon 3 pubers en kinderen in luiers tegelijkertijd.....
be nice or go away
pi_60468305
Ik keek nog even in dat KLB topic over Fan, ik wist niet dat er zulke verzuurde mensen op Fok rondliepen.
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 15:45:55 #110
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_60468385
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:42 schreef Dementor het volgende:
Ik keek nog even in dat KLB topic over Fan, ik wist niet dat er zulke verzuurde mensen op Fok rondliepen.
fan
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_60468417
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Achteraf gezien, had jij in die tijd het gevoel dat je wat te kort kwam dan? Het lijkt me wel heel zwaar voor je moeder, die had gewoon 3 pubers en kinderen in luiers tegelijkertijd.....
Ja joh, dat arme mens kwam handen te kort, dat kun je een vrouw gewoon niet aandoen,
en ja een verhaaltje voorlezen ofzo zet er natuurlijk niet in hé

Ze was eigenlijk alleen maar constant aan het schoonmaken, koken en bérgen strijkgoed.......
o joh, als ik er alléén al aan denk wordt ik al helemaal gek ......

ja en tuurlijk je krijgt natuurlijk gewoon té weinig aandacht, dat is zo, daar hebben we het als
broers en zussen ook wel eens over, voor mijn oudste zussen was het ook best moeilijk, die moesten
dan de kleintje's in bad doen, of naar bed brengen en dat soort dingen, ook niet leuk voor hun,
maar goed tja, je kan moeilijk je ouders gaan verwijten dat ze zo gelovig waren,
ze hadden het misschien iets slimmer aan moeten pakken wat betreft het voorkomen van zwangerschap want anticonceptie was niet toegestaan, tenminste zo heeft mijn moeder me dat later uigelegd, tja
en het ''voor het zingen de kerk uit'' zal zo nu en dan wel misgegaan zijn denk ik

Mijn vader zegt ook altijd, ik leer jullie eigenlijk nú pas kennen (hij is nu 80 jaar) maar vroeger was
ie natuurlijk áltijd aan het werk, ook overwerk, het was écht ''die man die zondags het vlees aansnijdt''
van die reclame, weet je wel?
pi_60468440
quote:
zijn ze nog steeds bezig ?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:48:34 #113
145755 kahaarin
pi_60468445
quote:
Ik zag het, ben in discussie inmiddels.......
be nice or go away
pi_60468451
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

zijn ze nog steeds bezig ?
Nog even en we hebben er een nieuwe commotie reeks bij.
pi_60468511
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:48 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik zag het, ben in discussie inmiddels.......
ik heb effe gespiekt je bent een schatje dank je wel, maar laat maar joh.......

tis hier veel gezelliger
pi_60468532
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:50 schreef Dementor het volgende:
Even naar de kapper.

post je even een fotootje van je kale koppie als je terug bent ?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:53:19 #118
145755 kahaarin
pi_60468535
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Ja joh, dat arme mens kwam handen te kort, dat kun je een vrouw gewoon niet aandoen,
en ja een verhaaltje voorlezen ofzo zet er natuurlijk niet in hé

Ze was eigenlijk alleen maar constant aan het schoonmaken, koken en bérgen strijkgoed.......
o joh, als ik er alléén al aan denk wordt ik al helemaal gek ......

ja en tuurlijk je krijgt natuurlijk gewoon té weinig aandacht, dat is zo, daar hebben we het als
broers en zussen ook wel eens over, voor mijn oudste zussen was het ook best moeilijk, die moesten
dan de kleintje's in bad doen, of naar bed brengen en dat soort dingen, ook niet leuk voor hun,
maar goed tja, je kan moeilijk je ouders gaan verwijten dat ze zo gelovig waren,
ze hadden het misschien iets slimmer aan moeten pakken wat betreft het voorkomen van zwangerschap want anticonceptie was niet toegestaan, tenminste zo heeft mijn moeder me dat later uigelegd, tja
en het ''voor het zingen de kerk uit'' zal zo nu en dan wel misgegaan zijn denk ik

Mijn vader zegt ook altijd, ik leer jullie eigenlijk nú pas kennen (hij is nu 80 jaar) maar vroeger was
ie natuurlijk áltijd aan het werk, ook overwerk, het was écht ''die man die zondags het vlees aansnijdt''
van die reclame, weet je wel?
Die reclame ken ik ja. Natuurlijk had je niet alle aandacht, maar als ze minder kinderen hadden gehad was jij er wellicht niet geweest, je was nr. 8 toch? Je kunt er tenminste met je ouders over praten en ze geven ook toe dat het niet ideaal was, daardoor krijg ik een beetje het gevoel dat het toch wel goed zit in jullie gezin, er is in elk geval ruimte om te communiceren en ze luisteren wel naaar jullie.
be nice or go away
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:54:20 #119
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_60468560
Hallo Niet te doen hoor werken in de tuin, tis te heet.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:54:48 #120
145755 kahaarin
pi_60468570
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik heb effe gespiekt je bent een schatje dank je wel, maar laat maar joh.......

tis hier veel gezelliger
Is het ook, ze zeggen al niets meer terug, ik blijf gewoon hier.
be nice or go away
pi_60468586
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:53 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die reclame ken ik ja. Natuurlijk had je niet alle aandacht, maar als ze minder kinderen hadden gehad was jij er wellicht niet geweest, je was nr. 8 toch? Je kunt er tenminste met je ouders over praten en ze geven ook toe dat het niet ideaal was, daardoor krijg ik een beetje het gevoel dat het toch wel goed zit in jullie gezin, er is in elk geval ruimte om te communiceren en ze luisteren wel naaar jullie.
dat is precies wat mijn Pa altijd zegt tegen me

anders hadden we jou niet gehad zegt ie dan........ nah dan ben je toch ook meteen stil .......
pi_60468610
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef Sporti het volgende:
Hallo Niet te doen hoor werken in de tuin, tis te heet.
Hoi Sporti

niet teveel inspannen met dit weer .....

gewoon een beetje rustig aan .........
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:58:26 #123
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_60468638
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Hoi Sporti

niet teveel inspannen met dit weer .....

gewoon een beetje rustig aan .........
Wat is KLB topic
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:01:57 #124
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_60468717
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Sporti het volgende:

[..]

Wat is KLB topic
Al gevonden, wat een gezeik zeg
pi_60468780
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Sporti het volgende:

[..]

Wat is KLB topic
o daar is een topic geopend om mij af te maken, alsof ik in ieder topic een schilderijtje heb gepost ofzo,
mijn onderschrift zal ook wel storend geweest zijn, dus die heb ik ook allemaal weg gehaald.

heb het waarschijnlijk wel eens over schilderen gehad in een topic, maar soms werd er ook gewoon naar gevraagd terwijl ik op iets heel anders reageerde maar goed, om hun punt te halen gaan ze natuurlijk
héél sterk overdrijven nu.........

maar voor mij is het klaar, verkooptopic is gesloten, alleen hobbytopic is nog open, en dat is toch een vast clubje, al heb ik voor de rest niet echt de behoefte om op dit moment daar nou te posten, want dat gaat
óók weer tegen me gebruikt worden natuurlijk, want reken er maar op dat er een aantal nu gewoon op me loeren.......

dus eh......... laat maar....... was gisteren écht helemaal stuk van, maar probeer het nu gewoon achter me te laten, wel lullig dat ze maar dóór blijven gaan.........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')