Tja, ik heb mijn mening gegeven maar vergat alleen even hem af te zeiken (dan reageert hij wel).quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat, even snel een bericht en dan is hij weer pleitos. Dat stream verhaal is BS imho maar goed, hij moet Flens te vriend houden hè?![]()
Praat me er niet van, ik weet niet waar ik het zoeken moet. Binnen is het 26 graden, buiten 30 en windstil.
Ja, zucht, hey hoi poos niet gezien!quote:
Ik ben 3.0 gegaan he, jullie vormen mijn profiel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hey mijn quote....valt me nu pas op....
nee, dat laat ik voorlopig maar even achterwege, krijg ik die hele bende weer over me heenquote:
het is een ruwe bolster blanke pit hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, zucht, hey hoi poos niet gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Er was hier vanmiddag een enge dokter die deed of hij jij was.....*
o wacht ik snap je nu pasquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Er was hier vanmiddag een enge dokter die deed of hij jij was.....*
Ooit zo'n zool gezien die het gedrag van Brian rechtlult, ik niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:34 schreef Dementor het volgende:
Het gaat weer los in het commotietopic.
Hihi.
Die quote bedoel ik ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben 3.0 gegaan he, jullie vormen mijn profiel.
Mijn ondertitel is ook al aan verandering onderhevig.
Ja die is vrij makkelijk om in te zetten he?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooit zo'n zool gezien die het gedrag van Brian rechtlult, ik niet.![]()
Je doucheslang doet het iedere keer weer goed.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o wacht ik snap je nu pas![]()
ik bedoelde dat doker House ruwe bolster blanke pit is....
nou ja maakt niet uit ben weer terug en het topic is gesloten![]()
goddank !
Dat lijkt me wel tof!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die quote bedoel ik ook!![]()
Jij bent een notorious image aan het kweken, berucht Bolletje, vrouwen in je ondertitel, what's next? Gouden tanden en een rap-label?![]()
![]()
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Hij lijkt het echt te menen; het is bij hem geen gevalletje van "Huub groupies tegen het plafond proberen te krijgen".quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooit zo'n zool gezien die het gedrag van Brian rechtlult, ik niet.![]()
ik ga toch maar eens spieken daar jullie maken me nieuwschierig........quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Hij lijkt het echt te menen; het is bij hem geen gevalletje van "Huub groupies tegen het plafond proberen te krijgen".
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel tof!
"Spitting words like rapid fire".
maar dan moet het wel direct goed neergezet worden, geen Brianpower-like die na zijn optreden weer Gert-Jan genoemd wil worden en naar de Zeeman gaat om nieuwe pimp boxershorts in te kopen.
Om maar wat te noemen he
Iemand die het echt meent, dat is pas freaky.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Hij lijkt het echt te menen; het is bij hem geen gevalletje van "Huub groupies tegen het plafond proberen te krijgen".
Doortje zie ik zaterdag gelukkig weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik douche me te pletter, lauwe douche geen koude , dat is echt funest.
Even visualiseren.![]()
BTW, hoe is het met Doortje?
Alleen de promo wonder boven wonder. Het flimpje zelf is bijna direct na het gebeuren verwijderd, zoals zoveel andere maar dit weet je zelf.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
Ja die is vrij makkelijk om in te zetten he?
Kun je ook totaal geen goede tegenargumenten voor bedenken als Brian "fan".
Ik zie het nog zo voor me he Brian die hardhandig A. de douche induwt en als een idioot aan die kraan begint te draaien.
Zou het nog op youtube staan?
Waarom denk je dat hij opkomt voor Brian? Het is wrs zelf net zo'n creep rat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
Je zou het bijna downloaden he, just to be sure.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen de promo wonder boven wonder. Het flimpje zelf is bijna direct na het gebeuren verwijderd, zoals zoveel andere maar dit weet je zelf.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591
Is het Kennith?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij opkomt voor Brian? Het is wrs zelf net zo'n creep.
Eigenlijk denk ik niet dat Kenneth vijf zinnen van meer van vijf woorden per post kan schrijvenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Is het Kennith?
Hij zegt zelf van wel of begrijp ik dat weer verkeerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |