Joh, hou er over op, ik heb alles voor jullie aangepast meer kan ik niet doen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Die tactiek gebruikte ze in elk willekeurig topic, met in bold een link naar haar verkooptopic in haar sig.
Coming to think of it: Ik ben inmiddels 100% overtuigd van de slechte bedoelingen mbt de asielactie.
Dus dat en dan maal duizend en nog een keer of duizend.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef markvanrinsum het volgende:fanvanheteersteuur
![]()
fanvanheteersteuur
Had je dat maar eerder moeten doen, nu heb je lekker een naamtopic in KLB.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Joh, hou er over op, ik heb alles voor jullie aangepast meer kan ik niet doen,
ja, heb je een linkje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:59 schreef GuyFawkes het volgende:
Iemand geïnteresseerd in mijn schilderijen?
cool héquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:59 schreef APK het volgende:
[..]
Had je dat maar eerder moeten doen, nu heb je lekker een naamtopic in KLB. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
Mag ik jou nou eens vragen waarom jij je gespam niet als zodanig ervaart en ook niet inziet, want dit is niet de eerste keer dat je erop aangesproken wordt, dat je dus daadwerkelijk mensen ergert met je spam?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
cool hé![]()
kan je effe lekker je ei kwijt
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:09 schreef right_turn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
Nee, dat dacht ik al, hoog van de toren blazen en verongelijkt doen, maar op een simpele vraag geen antwoord geven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mag ik jou nou eens vragen waarom jij je gespam niet als zodanig ervaart en ook niet inziet, want dit is niet de eerste keer dat je erop aangesproken wordt, dat je dus daadwerkelijk mensen ergert met je spam?
er is meer dan alleen fok, zou het ook kunnen dat ze op dit moment niet meer op fok isquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al, hoog van de toren blazen en verongelijkt doen, maar op een simpele vraag geen antwoord geven.
Ik vraag jou niks dacht ik?? Dus hou eens op met constant antwoord geven voor spamgirl?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
er is meer dan alleen fok, zou het ook kunnen dat ze op dit moment niet meer op fok is
Ach houd toch je mond. Jij verwacht dat iedereen binnen een half uur op jouw gezeik gaat reageren?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vraag jou niks dacht ik?? Dus hou eens op met constant antwoord geven voor spamgirl?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:48 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ach houd toch je mond. Jij verwacht dat iedereen binnen een half uur op jouw gezeik gaat reageren?
Fan is al ruim voor jouw post weg, tenminste als je met spamgirl fanvanheteersteur bedoeld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vraag jou niks dacht ik?? Dus hou eens op met constant antwoord geven voor spamgirl?
Lijkt me wel het meest voor de hand liggen, nietwaar?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef blomst het volgende:
[..]
tenminste als je met spamgirl fanvanheteersteur bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |