Om zes uur 's morgens absoluut nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 06:23 schreef kraakvandaal het volgende:
Wijven op een uitzendbureau hebben allemaal een kut, of dat lekker is?
Idd, werken luie hondquote:
Mensen zoals TSquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben zelfs hier al bekend om m'n luiheid het moet niet gekker worden
Nouja ze zouden iets administratiefs voor me hebbenkwam het er op meer dat het practisch alleen productiewerk was
heb ik 90 % van de tijd karton in 1 of andere kutmachine zitten te mikken
"ja verstand op nul en gaan he"
Rot toch op man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:57 schreef XDo het volgende:
[..]
Mensen zoals TSKansloos voor het leven.
Is dit je eerste baantje ofzoiets? Verwacht je nu echt direct als directeur te beginnen?Nee lul het is niet m'n eerste baantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb niks tegen werken
al vaak zat van die stomme sleep baantjes gehad.
Maar productiewerk is wel het meest geestdodendeverneukende werk dat bestaan![]()
Ja ik zat ook nog in m'n normale ritme van 3 uur gaan slapenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:55 schreef deepart het volgende:
Om half 6 je nest uit? Dat sucked wel harde penissen... Als ik om 6 uur op me werk moet staan heb ik nog slapende ballen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |