Dat is beter inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 06:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder oude mensen was jij er niet alert.
Das pas toekomstmuziek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 06:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig hebben wij in 2012 meer jaren plezier gehad dan al die anderen die later kwamen
quote:
Mwa het begin is er.quote:Op donderdag 31 juli 2008 06:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil ik me is begeven onder de elite en dan hebben ze me door..
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 31 juli 2008 06:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel een beetje laf van TS dat hij dat mesje niet heeft afgepakt en de eigenaar ervan niet heeft overgedragen aan de pliessie
Mwa het waren geen jehova getuigen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 06:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook gewoon wat geld kunnen geven, die gasten komen niet voor niets langs
Daarom gaan wij niet uit in Turkije! Achterlijk volk dat toeristen wil overvallen mogen ze van mij doodknuppelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 05:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal om beroofd te worden na een avondje uit?
Geyl..quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:55 schreef Armageddon het volgende:
Ow en de TS is een vrouw stelletje FOK! N00bs.
Maar dat zie je niet midden in de nachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:55 schreef Armageddon het volgende:
Ow en de TS is een vrouw stelletje FOK! N00bs.
Voor je 't weet zitten ze hierquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vind het ook vreemd dat er zoveel Turken rondlopen in Istanboel, 't deugt van geen kant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |