Ik kan er zo niet tegen. Zit je ff op YouTube wat te checken, kom je bij een filmpje dat door mensen is gemaakt. Krijg je van die comments: Kanker dit, kut dat, kankerzooi, saai, geen fuck aan. En vooral over dat eerste struikelen massa's van die pubertjes. "Mijn ...... [vul maar in] is overleden aan kanker. Kanker is niet om mee te lachen, het is niet leuk als je het hebt etc etc etc etc etc.
Kom op zeg! Dat fucking irritante en domme, halfslachtige en zeer kortzichtige gezichtsveld dat sommige mensen hebben. Nee, als ik roep tegen iemand: Krijg jij de teringtyfus maar, jaaaaaaaaaa, dan vinden we het gewoon normaal. Hoewel natuurlijk mensen vroeger en nog steeds kapot gaan aan deze gore ziektes. HAHAHAHAHAHA, maar nee hoor. We zijn natuurlijk weer triest en hypocriet, denken niet na bij de persoon die het heeft en doen zelfzuchtig BOEHOE in de hoek zonder ook maar een fucking minuutje na te gaan hoe de persoon in kwestie zich voelt.
Klacht: Mensen die moeilijk gaan doen zodra er kanker in een comment voorkomt, maar als er tering of tyfus staat is er niks aan de hand
Subklacht: Duitse buurvrouw die de hele godganse dag Love Boat kijkt
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!