wou net hetzelfde vragenquote:
dan moeten we allemaal nog 1 jaar wachtenquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NIET 18 PLUS ZE IS 15 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:(Topic NU AL weer opgeschoond en notes toegevoegd bij de betrokkene.)
ja maar dan krijgen we een ban van die huillies daarquote:
zou wel lachen zijn , hier al een topic opzet , opent iemand van jullie hem ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Mag ik haarquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NIET 18 PLUS ZE IS 15 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
zou wel lachen zijn , hier al een topic opzet , opent iemand van jullie hem ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:44 schreef gers het volgende:
[..]zusje van RicoKun postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
ow diequote:
Maar als we het allemaal tegelijk doen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:40 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dan krijgen we een ban van die huillies daar
maar wat doet ze dan met het beltegoed wat ik der geefquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:52 schreef RickoKun het volgende:
NEE ZE HEEFT ABONNEMENT VAN MIJN PAPA EN MAMA EN IK OOK HOEF NIEKX TE BETALEN!!!2!$1
Dat ontvang ik juist hier in de brievenbus en geef ik uit aan baron pilseners!!!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:55 schreef gers het volgende:
[..]
maar wat doet ze dan met het beltegoed wat ik der geef
je betaalt bier met beltegoed?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat ontvang ik juist hier in de brievenbus en geef ik uit aan baron pilseners!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IS DAT NIET FUN!?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:00 schreef RickoKun het volgende:
WEET JE WAT JIJ KRIJGT VAN MIJ!?!?!?!?geweldig maar 4 breezahs is dat genoeg voor een sukie sukie van je zusje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IS DAT NIET FUN!?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
HO HO HO!!!!
De enige die mijn zusje mag bevredigen ben ik!
was het zon hendig sjiek shirtje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
De ziekte, net een nieuw shirt aan en nu al lekker vlekken op gemaakt met ice tea.![]()
![]()
Je kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
De ziekte, net een nieuw shirt aan en nu al lekker vlekken op gemaakt met ice tea.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |