picsquote:
Je heb wat?quote:
snel wassen anders krijg je morgen geen nookiequote:Op donderdag 31 juli 2008 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je heb wat?
Verdamme, ik wou dit shirt morgen ook aan omdat het spang is en ik morgen met een vriendin uit eten ga.
Ik denk dat dat een puickend plan is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:33 schreef gers het volgende:
[..]
snel wassen anders krijg je morgen geen nookie
Neequote:
quote:
En terechtquote:
nee die gaan we raidenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:38 schreef elfzesendertig het volgende:
Het volgende SC thema is pro-ana?![]()
Dan post ik een deeltje niet mee![]()
wie zegt dat? GT, PK en Ananas mogen het volgende onderwerp bepalen omdat ze zich nu buiten gesloten voelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:38 schreef elfzesendertig het volgende:
Het volgende SC thema is pro-ana?![]()
Dan post ik een deeltje niet mee![]()
[KLB Bagger SC#15] Kut Postmortem wordt geownd door ONZ noobsquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wie zegt dat? GT, PK en Ananas mogen het volgende onderwerp bepalen omdat ze zich nu buiten gesloten voelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En terecht
Houdt het gewoon bij bagger of over je verneukte kut leven ofzo en post normale wijven, dan slaat deze SC nog ergens op
zeg ga je eens de aars van de mods likkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC#15] Kut Postmortem wordt geownd door ONZ noobs
[KLB Bagger SC#15] Ananas loopt over naar the dark sidequote:Op donderdag 31 juli 2008 19:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ga je eens de aars van de mods likken
Oja want ik ben toch zulke vriendjes met de modsquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ga je eens de aars van de mods likken
*kras kras*quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:46 schreef Juicyhil het volgende:
Ik word zelf maar emo, ik kan niet meer tegen het leven.
ja aanbieden om een userts te verlinken zodat jij 3 topics per week mag openen, noem ik overlopenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja want ik ben toch zulke vriendjes met de mods
YES 3 klavertjesquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik jullie wat help, mag ik dan +/- 3 topics per week openen die in KLB blijven en niet dichtgaan?
Het is geen bagger en er zit dan een goed verhaal in etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |