Shit, een kenner!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen laat je nu een Chinees kloontje zien met een nagemaakte versie Symbian OS
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:10 schreef TC03 het volgende:
Er zit bovendien een verschil tussen onverwachte problemen (iPhone) en het structureel fabriceren van gammele telefoons om de kosten te drukken (Nokia).
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:06 schreef F04 het volgende:
Nokia's zijn na mijn gevoel robuuster hoor.
Maak je leven productief koop een Apple.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:51 schreef thefunny het volgende:
Snoep gezond eet een appel,
Verpest je dag koop een Apple.
Lol waar ben jij mee bezig dan? Zo lang mogelijk maagd blijven?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:36 schreef slindenau het volgende:
Ik kan out-of-the box met windows mobile 6.1 alles prima bekijken. File associations met WMP of Pictureviewer (voor jpeg/(animated) gif etc) staan er allemaal in.
Het OS is verder zo traag als je toestel snel is, je gaat toch ook geen Vista draaien op je Pentium 3
Voor de wat gevorderde tweaks kan je inderdaad het register induiken. Kan zeker niet op de iPhone he
Oh, en volgens mij is Jailbreaken vast wel op een of andere manier illegaal volgens de Apple/iPhone EULA.
Kekekekeke.
R&P is voor emotionele problemenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:06 schreef F04 het volgende:
Registreren van je toestel ivm garantie etc. En ze proberen je te koppelen met je creditkaart/iDeal aan de store.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Waarom moet je de iPhone eigenlijk eerst activeren via iTunes voordat je hem kan gebruiken
Altijd gedacht dat het direct werkte
Technisch gezien alleen uit de Huiskamerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:29 schreef GuyFawkes het volgende:
Slindenau pimpt dat hij gebanned is op TweakersEpic Fail. Wat een loser.
Juist wel, de fabrikant (HTC) levert de telefoon out-of-the-box met Opera Mobile (ingesteld als standaard browser).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:36 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
dus niet hellemaal out of the box.
Of: TouchFlow 3Dquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:41 schreef dottinator het volgende:
Dus, welke?
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Dat is een van mijn levensdoelenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:56 schreef shroomer het volgende:
[..]
Lol waar ben jij mee bezig dan? Zo lang mogelijk maagd blijven?
En voordat je er aan zat te voelen niet ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:06 schreef F04 het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Registreren van je toestel ivm garantie etc. En ze proberen je te koppelen met je creditkaart/iDeal aan de store.
Dat dus, geen enkele fabrikant hoeft te weten wie dat toestel waar en met welke bank/cc rekening heeft gekocht. Mocht er een probleem zijn, dan komt het toestel vanzelf via RMA weer terug.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef Biogarde het volgende:
En Apple wil natuurlijk de wereld overnemen nadat ze alle prive gegevens hebben van klanten.
MWUAHAHAHAHAHA![]()
Als je iets van HTC wil, dan moet je je toestel reggen. Ik noem maar een zijstraat.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, geen enkele fabrikant hoeft te weten wie dat toestel waar en met welke bank/cc rekening heeft gekocht. Mocht er een probleem zijn, dan komt het toestel vanzelf via RMA weer terug.
Als over enkele maanden de iPhone 3G bij Hi/KPN komt neem ik die gewoon bij verlenging van mij abonnementquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:32 schreef X. het volgende:
Gewoon een dikke kuthype, die brakke iPhone.
Sneu voor je dat je je daarmee ingelaten hebt. Maar vanaf nu weet je dat je geen dure Apple-rommel meer moet kopen.
Klopt, als ik een officiele rom van de officiele site wil downloaden ja. Maar dat behoeft alleen mijn S/N (telefoon) en een geldig email adres (totaal anoniem).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je iets van HTC wil, dan moet je je toestel reggen. Ik noem maar een zijstraat.
Waarom is dat nou weer lame? Alsof dat activeren zóóó vervelend is?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:52 schreef slindenau het volgende:
Ok, ok...maar dat brick verhaal klopt wel. En dat is uberlame
Zoeken?
Ik heb inderdaad liever zelf de touwtjes in handenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:02 schreef Jimmeh het volgende:
En bij de registratie wordt je tijd ingesteld (of doet ie dat via umts oid?), je taal van je pc/mac wordt ingesteld + land (dus Engelse interface + NL zone (spellingcontrole etc.) bijv.)
Tis gewoon een soort configuratie ding, wat je eenmalig doet, wat is het probleem er aan? Of stel je liever alles handmatig in...
Kijk, hij snapt hetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
God [..] slindenau
Hoezo nu? Dat doe ik altijdquote:
...Maar je neemt het niet serieus hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef slindenau het volgende:
Juist, dat was wel weer te verwachten. Valse beschuldigingen, en als het puntje bij het paaltje komt de bewijslast bij mij trachtten te leggen.
ZO WERKT DAT DUS NIET SWETS.
"Ik was sarcastisch aan het trollen, boehoe waarom doe je zo gemeen tegen me"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef slindenau het volgende:
Als ik vals beschuldigd word neem ik je heel serieus ja. Je mag best poep praten, maar niet op deze manier.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef slindenau het volgende:
My point proven: http://tweakers.net/nieuw(...)opnieuw-offline.html
Zo'n applicatie valt voor elke andere telefoon onmogelijk te reguleren, maar bij Apple kan alles.
(en nee, niet iedereen weet en of kan jailbreaken, dus de standaard iphone-apple-store-noob ondervind hiervan het nadeel).
Hahahaha, ja jij l337 trollert kwam daar toevallig langsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:55 schreef slindenau het volgende:
Daar kwam ik op dat moment net langs met mijn perodieke leesmomentjes op tweakers, en moest daarbij gelijk aan dit kuttopic denken. Of is dat onmogelijk in jou ogen?
Goh... je neemt het wel erg serieus als je getrolled wordt. Ik was alleen maar sarcastisch hoor.quote:Verder zoeken jullie het zelf maar uit, met je kuttopic en onzin uit swets' vingers...dit topic zal weldra uit MyAT wegebben...
lapo de moi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |