Hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apple bevestigt dat iPhone stiekem naar huis belt
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.
Dit kan je gewoon niet goedpraten, dus op elke mogelijke weerlegging van Apple Fanboys zal ik dan ook niet ingaan..
iPhone = Royal Sadness..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apple bevestigt dat iPhone stiekem naar huis belt
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.
Dit kan je gewoon niet goedpraten, dus op elke mogelijke weerlegging van Apple Fanboys zal ik dan ook niet ingaan..
iPhone = Royal Sadness..
GPS gegevens worden doorgegeven. Misschien ook wel surfgegevens? Dat Apple programma's kan deïnstalleren alleen is natuurlijk al belachelijk..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef TC03 het volgende:
Wat is privacy? Apple kan een programma deïnstalleren als het kwaadaardig blijkt te zijn. Big deal.Ze weten verder niks van je. Ik snap niet dat er mensen zijn die het boeiend vinden.
Die gegevens worden helemaal niet doorgegeven, in dat bericht staat juist dat dat NIET gebeurt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
GPS gegevens worden doorgegeven. Misschien ook wel surfgegevens? Dat Apple programma's kan deïnstalleren alleen is natuurlijk al belachelijk..
Dit valt niet te nuanceren mien jongquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef TC03 het volgende:
Wat is privacy? Apple kan een programma deïnstalleren als het kwaadaardig blijkt te zijn. Big deal.Ze weten verder niks van je. Ik snap niet dat er mensen zijn die het boeiend vinden.
Pwn pwn pwnquote:Dit kan je gewoon niet goedpraten, dus op elke mogelijke weerlegging van Apple Fanboys zal ik dan ook niet ingaan.
Normale mensen zouden het wel prettig vinden als Apple een programma deïnstalleert als dit schadelijk is voor je iPhone, lijkt mij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef slindenau het volgende:
Zomgzomgzomg, total control, fascisme, communisme, big brother.
Het zien gewoon dingen die een normaal mens NIET WIL, maar Apple gebruikers accepteren het blijkbaar zonder er ook maar 1 nanoseconde bij stil te staan.
En dat is epic fail aan Apple.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan altijd nog stampen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:08 schreef slindenau het volgende:
In de ogen van Applie schadelijk ja, want daar heb jij geen invloed op.
Ze moeten met hun flikken van je toestel afblijven, je hebt het toch gekocht
Alleen de geruchten zijn al ernstig. Wees niet verrast als de personen in je telefoonboek straks Apple reclame gaan ontvangen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die gegevens worden helemaal niet doorgegeven, in dat bericht staat juist dat dat NIET gebeurt.Heb je het bericht überhaupt wel gelezen? Apple kan programma's deïnstalleren, that's it. Leg gauw een pistool onder je kussen, je weet maar nooit!
Inderdaad, in de ogen van Apple. Zij hebben het meeste inzicht in de hardware en software van de iPhone, en hoe foute programma's hier misbruik van kunnen maken, ik niet. Dus het lijkt me logisch dat het eindoordeel voor het allerlaatste redmiddel naar Apple gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:08 schreef slindenau het volgende:
In de ogen van Applie schadelijk ja, want daar heb jij geen invloed op.
Ze moeten met hun flikken van je toestel afblijven, je hebt het toch gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |