Waarom is dat nou weer lame? Alsof dat activeren zóóó vervelend is?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:52 schreef slindenau het volgende:
Ok, ok...maar dat brick verhaal klopt wel. En dat is uberlame
Zoeken?
Ik heb inderdaad liever zelf de touwtjes in handenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:02 schreef Jimmeh het volgende:
En bij de registratie wordt je tijd ingesteld (of doet ie dat via umts oid?), je taal van je pc/mac wordt ingesteld + land (dus Engelse interface + NL zone (spellingcontrole etc.) bijv.)
Tis gewoon een soort configuratie ding, wat je eenmalig doet, wat is het probleem er aan? Of stel je liever alles handmatig in...
Kijk, hij snapt hetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
God [..] slindenau
Hoezo nu? Dat doe ik altijdquote:
...Maar je neemt het niet serieus hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef slindenau het volgende:
Juist, dat was wel weer te verwachten. Valse beschuldigingen, en als het puntje bij het paaltje komt de bewijslast bij mij trachtten te leggen.
ZO WERKT DAT DUS NIET SWETS.
"Ik was sarcastisch aan het trollen, boehoe waarom doe je zo gemeen tegen me"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef slindenau het volgende:
Als ik vals beschuldigd word neem ik je heel serieus ja. Je mag best poep praten, maar niet op deze manier.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:16 schreef slindenau het volgende:
My point proven: http://tweakers.net/nieuw(...)opnieuw-offline.html
Zo'n applicatie valt voor elke andere telefoon onmogelijk te reguleren, maar bij Apple kan alles.
(en nee, niet iedereen weet en of kan jailbreaken, dus de standaard iphone-apple-store-noob ondervind hiervan het nadeel).
Hahahaha, ja jij l337 trollert kwam daar toevallig langsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:55 schreef slindenau het volgende:
Daar kwam ik op dat moment net langs met mijn perodieke leesmomentjes op tweakers, en moest daarbij gelijk aan dit kuttopic denken. Of is dat onmogelijk in jou ogen?
Goh... je neemt het wel erg serieus als je getrolled wordt. Ik was alleen maar sarcastisch hoor.quote:Verder zoeken jullie het zelf maar uit, met je kuttopic en onzin uit swets' vingers...dit topic zal weldra uit MyAT wegebben...
lapo de moi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |