Dat kan alleen op FOK!, een discussie over trouwen ineens weer over 'de' allochtonen te laten gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef Devlinsect het volgende:
Er zijn mensen in dit land dat wanneer je gaat trouwen, je dan ook een NL'er bent en dan heb je recht op een uitkering.
Trouwen ies koeltoer. Trouwen in NL. Trouwen voor de ieslam wet. Ies leven als god in Frankrijk
Nee, maar het het is allemaal vrij naïef, ik citeer:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Want...?
Jij hebt er last van als mensen willen trouwen
V.
Beide zeggen ze heel netjes ja...quote:U blijft atlijd trouw aan u echtgeno(o)t(e) tot de dood u scheidt ..
toch knap dat je van dit betrekkelijk eenvoudige topic geen reet begrepen hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:34 schreef RicoRabbit het volgende:
Beide zeggen ze heel netjes ja...
Maar hoeveel mensen er wel niet gescheiden zijn terwijl ze getrouwd waren![]()
Heeft toch allemaal geen waarde meer
Ik snap donders goed waar dit topic over gaat, maar wat ik net zei is een bijkomende zaak waarom trouwen eigenlijk 'onnodig' is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:25 schreef Argento het volgende:
[..]
toch knap dat je van dit betrekkelijk eenvoudige topic geen reet begrepen hebt.
Zoals ik al schreef, met de overheid dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef Argento het volgende:
[..]
met wie denk je de huwelijkse gemeenschap aan te gaan? Met je partner of met de overheid?
Het heeft de waarde die eenieder daar individueel (lees: per koppel) daaraan geeft. Dat kun jij niet bepalen als algemeen feit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:34 schreef RicoRabbit het volgende:
Heeft toch allemaal geen waarde meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |