Mensen die gaan slowchattenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mensen die SARCASME niet begrijpen.
Dude, maak je geen zorgen, iedereen op Fok zit op de universiteit.quote:
Ik noem toch echt 3 merken in de OP.. Tunnel visie.. Lezen wat je wil lezen, maar dat is niet wat er staatquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:12 schreef Giem het volgende:
TS is BB geil..
Je bent er ook een die zeker zijn BB hoog op trekt zodat hij heel stoer 10cm boven je zwembroek uit komt![]()
Nee daarin heb je vast gelijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hema/V&D en al dat soort merken is slecht voor je seksleven.
Need I say more?![]()
zo'n piemel tegen je been dat vond bjorn borg ook lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:47 schreef Metal_Mart het volgende:
Prima dat je dure boxers draagt. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je zak en je lul er comfortabeler bij hangen in een Bjorn Borg.
Het zit juist prima, en meisjes vinden het over het algemeen, als je enkel nog in je boxer staat, erg sexy -mits geen bierbuik etc etc. - dus probeer het eensch.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:47 schreef Metal_Mart het volgende:
Prima dat je dure boxers draagt. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je zak en je lul er comfortabeler bij hangen in een Bjorn Borg.
oh bjurn borgt...ja dat klinkt wel erg veiligquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:23 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind mijn effen zwarte boxers zonder enig merkje of wat dan ook toch echt mooier dan die Bjorn Borg dingen... En ze zitten heerlijk.
Nou ik zag een echte man Die droeg 3 bjorn borgers over elkaar heen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:36 schreef XiChico het volgende:
Echte bazen dragen 2(x)ist. Maar dat is te high fashion voor jullie BB paupers.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
bon giorno betekend toch goeiemoggel?
Goeiemoggel op een onderbroekquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
bon giorno betekend toch goeiemoggel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |