quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
Heb je van die leuke kleren aan, buk je een keer steekt er zo'n boxer bovenuit waar opstaat "Underwear". Ziet er niet uit ouwe..
Hoeveel mensen hebben vandaag jouw boxer gezien?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
Je draagt elke dag boxers, dan moet je toch ook kwalitatief goeie boxers hebben. Die lekker zitten, en er ook nog eens leuk uitzien.
Gebruik van het woord 'gewoon' in een discussie is een zwaktebod. Het betekent: "Ik kan het niet onderbouwen want ik heb niet echt argumenten".quote:Gewoon kansloos om te gaan bezuinigen op een kledingstuk waar je mannelijkheid inzit. Mijn mannelijkheid verwen ik gewoon met een goeie boxer.. Heel simpel.
Ja dat heb ik ook, kijk, daarom draag ik gewoon geen boxers. Ook geen slips of strings trouwensquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef Beauregard het volgende:
Neem het volk dat dergelijke uitspraken doet even in ogenschouw. Het is hier FOK!, he. Ventjes die hier vinden dat je moet bezuinigen op boxers hebben groot gelijk, omdat - buiten zichzelf - niemand die boxers ooit zal zien. Behalve hun moeke als ze de volgescheten exemplaren gaat wassen.
Ja TS, bekijk het vanuit het juiste perspectief.
Dus als er Björn Borg op staat ziet het er leuk uit?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
Die lekker zitten, en er ook nog eens leuk uitzien.
Heb vandaag met ontbloot boven lichaam met vrienden in de tuin gezeten.. Stuk of 6 mensenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:49 schreef mgerben het volgende:
Ik volg je betoog, maar even de gewetensvraag:
[..]
Hoeveel mensen hebben vandaag jouw boxer gezien?
Volgensmij heb ik mijzelf goed onderbouwd in de OP.quote:Gebruik van het woord 'gewoon' in een discussie is een zwaktebod. Het betekent: "Ik kan het niet onderbouwen want ik heb niet echt argumenten".
Leg een boxer van 2 euro naast een Bjorn Borg..quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Dus als er Björn Borg op staat ziet het er leuk uit?
zulks noob.
Jij draagt je boxer op je hoofd? Wat is je punt!?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb vandaag met ontbloot boven lichaam met vrienden in de tuin gezeten.. Stuk of 6 mensen
[..]
Volgensmij heb ik mijzelf goed onderbouwd in de OP.
[..]
Leg een boxer van 2 euro naast een Bjorn Borg..
De meeste vrouwen dragen toch ook leuke strings ??? Waarom een man dan niet? Dat opzicht ben ik wel eens met TSquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:58 schreef Rapunzeltjuh het volgende:
Wat zielig als je pas de man bent als je een dure boxer draagt
lekker belangrijk hoor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:58 schreef Sport_Life het volgende:
Omdat Bjorn Borg gewoon een dom merk is. De enige ventjes die je in BB ziet lopen (valt helaas op omdat ze een broek dan weer te klein kopen) zijn van die jochies van 16 die het helemaal geweldig vinden om er zo "stoer" bij te lopenPubermerk.
Hugo boss enzo is wel mooi
hugo boss is een hele verbetering tov BB ja. Net als dat ik geen Australien/Cavello of Lonsdale draag, puur omdat ik niet geassocieerd wil worden met een bepaald volk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er staat hugo boss op ipv Bjorn borg ... nou echt een hele verbetering .. ik vind ze ineens 10 keer zo mooi...
maar jij hebt dan ook een vervuild accountquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef deepart het volgende:
Wel grappig dat mensen gelijk een heel lijstje oordelen over mij als TS klaar hebben liggen als ik Bjorn Borg noem in mijn OP..
Nou BB in combinatie met "stoer met blote borst in de tuin zitten" doet me wel vermoeden dat je niet ouder bent dan 16. Misschien 17 dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef deepart het volgende:
Wel grappig dat mensen gelijk een heel lijstje oordelen over mij als TS klaar hebben liggen als ik Bjorn Borg noem in mijn OP..
Je zegt dat hugo boss mooier isquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hugo boss is een hele verbetering tov BB ja. Net als dat ik geen Australien/Cavello of Lonsdale draag, puur omdat ik niet geassocieerd wil worden met een bepaald volk.
Volgens mij ben jij een type dat van die onderbroek strings draagt die je moeder nog voor je koopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |