abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60452227
Vaak zat hoor ik die mensen klagen over Bjorn Borg, Calvin Klein en Hugo Boss boxers. Ze zeggen dan "ik koop er wel 5 voor een 10tje op de markt".

Dat vind ik behoorlijk vreemd, je kleed je goed en stijlvol.. Maar je haalt je boxers op de markt? Je draagt elke dag boxers, dan moet je toch ook kwalitatief goeie boxers hebben. Die lekker zitten, en er ook nog eens leuk uitzien.

Heb je van die leuke kleren aan, buk je een keer steekt er zo'n boxer bovenuit waar opstaat "Underwear". Ziet er niet uit ouwe..

Gewoon kansloos om te gaan bezuinigen op een kledingstuk waar je mannelijkheid inzit. Mijn mannelijkheid verwen ik gewoon met een goeie boxer.. Heel simpel.

Klacht: mensen die aan de meest onnodige dingen geld uitgeven, behalven aan goeie boxers die je dagelijks draagt.
Klacht2: Mensen die "goeie boxers dragers" belachelijk maken omdat ze 20 euro voor een boxer uitgeven..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:47:10 #2
154052 RobertVH
I am your father
pi_60452278
Samenvatting: TS draagt dus Bjorn Borg
pi_60452298
Ze slijten net zo snel, dus wat zeur je nou, beetje merkgeil zijn
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:48:43 #4
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_60452304
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef deepart het volgende:

Heb je van die leuke kleren aan, buk je een keer steekt er zo'n boxer bovenuit waar opstaat "Underwear". Ziet er niet uit ouwe..

Goeie klacht.
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
pi_60452315
Neem het volk dat dergelijke uitspraken doet even in ogenschouw. Het is hier FOK!, he. Ventjes die hier vinden dat je moet bezuinigen op boxers hebben groot gelijk, omdat - buiten zichzelf - niemand die boxers ooit zal zien. Behalve hun moeke als ze de volgescheten exemplaren gaat wassen.

Ja TS, bekijk het vanuit het juiste perspectief.
pi_60452332
Ik volg je betoog, maar even de gewetensvraag:
quote:
Je draagt elke dag boxers, dan moet je toch ook kwalitatief goeie boxers hebben. Die lekker zitten, en er ook nog eens leuk uitzien.
Hoeveel mensen hebben vandaag jouw boxer gezien?
quote:
Gewoon kansloos om te gaan bezuinigen op een kledingstuk waar je mannelijkheid inzit. Mijn mannelijkheid verwen ik gewoon met een goeie boxer.. Heel simpel.
Gebruik van het woord 'gewoon' in een discussie is een zwaktebod. Het betekent: "Ik kan het niet onderbouwen want ik heb niet echt argumenten".
pi_60452354
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef Beauregard het volgende:
Neem het volk dat dergelijke uitspraken doet even in ogenschouw. Het is hier FOK!, he. Ventjes die hier vinden dat je moet bezuinigen op boxers hebben groot gelijk, omdat - buiten zichzelf - niemand die boxers ooit zal zien. Behalve hun moeke als ze de volgescheten exemplaren gaat wassen.

Ja TS, bekijk het vanuit het juiste perspectief.
Ja dat heb ik ook, kijk, daarom draag ik gewoon geen boxers. Ook geen slips of strings trouwens _
pi_60452431
quote:
Die lekker zitten, en er ook nog eens leuk uitzien.
Dus als er Björn Borg op staat ziet het er leuk uit?

zulks noob.
pi_60452436
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:49 schreef mgerben het volgende:
Ik volg je betoog, maar even de gewetensvraag:
[..]

Hoeveel mensen hebben vandaag jouw boxer gezien?
Heb vandaag met ontbloot boven lichaam met vrienden in de tuin gezeten.. Stuk of 6 mensen
quote:
Gebruik van het woord 'gewoon' in een discussie is een zwaktebod. Het betekent: "Ik kan het niet onderbouwen want ik heb niet echt argumenten".
Volgensmij heb ik mijzelf goed onderbouwd in de OP.
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Dus als er Björn Borg op staat ziet het er leuk uit?

zulks noob.
Leg een boxer van 2 euro naast een Bjorn Borg..
Diepzinnige deepart.
pi_60452440
nee echt perfect. Als heel nederland bjorn borg kan betalen. waarom zou bjorn borg beter zijn voor mijn balletjes... is er een speciaal team op gezet om het ondergoed te ontwikkelen?
pi_60452481
Sloggi
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_60452487
en voor het geld wat ik bezit (meer dan een miljoen) koop ik mijn ondergoed nog gewoon steeds bij de hans textiel en de bristol.
pi_60452491
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef deepart het volgende:

[..]

Heb vandaag met ontbloot boven lichaam met vrienden in de tuin gezeten.. Stuk of 6 mensen
[..]

Volgensmij heb ik mijzelf goed onderbouwd in de OP.
[..]

Leg een boxer van 2 euro naast een Bjorn Borg..
Jij draagt je boxer op je hoofd? Wat is je punt!?
pi_60452499
Omdat Bjorn Borg gewoon een dom merk is. De enige ventjes die je in BB ziet lopen (valt helaas op omdat ze een broek dan weer te klein kopen) zijn van die jochies van 16 die het helemaal geweldig vinden om er zo "stoer" bij te lopen Pubermerk.

Hugo boss enzo is wel mooi
pi_60452512
Wat zielig als je pas de man bent als je een dure boxer draagt
lekker belangrijk hoor
pi_60452538
Nee 25 euro betalen voor een stoffen zak waar je voor, tijdens en na het zuipen bruine strepen in zit te leggen Kapitaalvernietiging noem ik dat.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:00:44 #17
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_60452565
Jij bent dus zo'n mongool die de broek te laag heeft hangen zodat iedereen jouwn brjorn borg kan zien

Klacht: Kansloze kut TS die denkt stoer te zijn met Bjorn Borg
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_60452582
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:58 schreef Rapunzeltjuh het volgende:
Wat zielig als je pas de man bent als je een dure boxer draagt
lekker belangrijk hoor
De meeste vrouwen dragen toch ook leuke strings ??? Waarom een man dan niet? Dat opzicht ben ik wel eens met TS

Als mijn vriendin aan komt zetten met een grote witte Hema onderbroek dan kan ze het vergeten! .
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:03:16 #19
181126 MouzurX
Misschien?
pi_60452605
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:58 schreef Sport_Life het volgende:
Omdat Bjorn Borg gewoon een dom merk is. De enige ventjes die je in BB ziet lopen (valt helaas op omdat ze een broek dan weer te klein kopen) zijn van die jochies van 16 die het helemaal geweldig vinden om er zo "stoer" bij te lopen Pubermerk.

Hugo boss enzo is wel mooi
Er staat hugo boss op ipv Bjorn borg ... nou echt een hele verbetering .. ik vind ze ineens 10 keer zo mooi...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_60452636
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:03 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Er staat hugo boss op ipv Bjorn borg ... nou echt een hele verbetering .. ik vind ze ineens 10 keer zo mooi...
hugo boss is een hele verbetering tov BB ja. Net als dat ik geen Australien/Cavello of Lonsdale draag, puur omdat ik niet geassocieerd wil worden met een bepaald volk.

Volgens mij ben jij een type dat van die onderbroek strings draagt die je moeder nog voor je koopt.
pi_60452771
Wel grappig dat mensen gelijk een heel lijstje oordelen over mij als TS klaar hebben liggen als ik Bjorn Borg noem in mijn OP..
Diepzinnige deepart.
pi_60452787
ik haal gewoon Chasin' boxers, want die van BB vind ik lelijk en duur.
zakelijk
pi_60452795
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef deepart het volgende:
Wel grappig dat mensen gelijk een heel lijstje oordelen over mij als TS klaar hebben liggen als ik Bjorn Borg noem in mijn OP..
maar jij hebt dan ook een vervuild account
pi_60452798
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef deepart het volgende:
Nou BB in combinatie met "stoer met blote borst in de tuin zitten" doet me wel vermoeden dat je niet ouder bent dan 16. Misschien 17 dan.

Klopt he .
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:13:56 #25
181126 MouzurX
Misschien?
pi_60452831
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:04 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

hugo boss is een hele verbetering tov BB ja. Net als dat ik geen Australien/Cavello of Lonsdale draag, puur omdat ik niet geassocieerd wil worden met een bepaald volk.

Volgens mij ben jij een type dat van die onderbroek strings draagt die je moeder nog voor je koopt.
Je zegt dat hugo boss mooier is Niet dat je hugo boss boven BB verkiest omdat je niet bij bepaalde stromingen mensen gerekend wil worden (wat al is)

When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')