Zoals ik jullie al verteld heb hebben ik en mijn vriendin gisteren lekker gegeten in een restaurant (De Rode Pimpernel, Den Bosch, red.)
Dus vandaag was het tijd voor ongezond vreten
Kom ik buiten, ouders hebben de auto's mee op vakantie, zusje heeft 1 fiets mee, waardoor de keuze viel op mijn nogal krakkemikkige fiets.
Dus ik en mijn vriendin bestijgen mijn woeste ijzeren ros en gaan op weg

Halverwege komen we op een kruispunt:
![]()
We fietsen richting het noorden van de paint. (1) Ineens wordt vriendinlief geraakt door een of ander blikje dat uit een rijdende jeep naast ons wordt gegooid. De jeep staat nu bij nr 5 te wachten tot ze over kunnen steken, en 2 kleine kutkoters steken hun middelvingers naar ons op van achteruit de jeep en lachen ons uit (vriendins broek zat onder de frisdrank)
Dus wij maken een gelijksoortig gebaar. De auto steekt over en rijdt in de richting aangegeven bij 2, richting de Macdonald's.
Wij slaan linksaf het fietspad op, terwijl de ongelooflijk dikke moeder van die kinderen half uit het raam (aan de bestuurderskant zelfs, half over de bestuurder heen met haar dikke lijf)hangt met haar pafsmoel, en dreigt over ons heen te rijden als we nogmaals onze middelvinger opsteken

Okee, dikke zeug, ik dacht toch echt dat die 2 incestkinderen van jullie ermee begonnen, en dat jij er toen voorin smakelijk om zat te lachen (zij moet ook dat blikje gegooid hebben, want er was achterin geen ruit en zij zat op de passagiersstoel, samen met de skinhead bestuurder.
Maargoed wij fietsen dus op het fietspad, ook in de richting van nummer 2.
Enkele tientallen meters verderop waren intussen die tokkie's uit de auto gekomen die ze achter het bosje bij nummer 3 hadden geparkeerd. Wij hadden dit alleen niet door, aangezien we waren afgestapt zodat mijn vriendin haar broek een beetje kon schoonvegen. Dus wij lopen erheen, zie ik ineens die josti van een bestuurder daar staan, en de hoek van de jeep om de hoek van de struik steken. Mr Skinhead liep even dreigend op ons af.
Ja toen kneep ik hem wel ff. Ik herinnerde dat er een nieuwe aso familie in de buurt woonde, genaamd de familie Lommers. Deze familie staat in Den Bosch bekend vanwege verschillende misdaden en overtredingen, ze wonen nooit ergens lang aangezien de buurt er altijd wel voor zorgt dat ze ergens anders heen worden geplaatst (in Rosmalen waar ze toen zouden komen te wonen had de buurt zelfs het huis afgebrand zodat het onbewoonbaar zou zijn, zo erg zijn ze)
Verder staat de familie bekend omdat verschillende kinderen uit het gezin incestkinderen zijn (van de vader en dochters van vader en moeder) (sommige mensen schelden zellf met ''lommers'')
Afijn, mijn moeder (werkt bij pliesie) vertelde me dat deze familie reed in een... witte jeep. Juist, dit moesten ze zijn.
Wij draaien dus om, en reden in de richting aangegeven bij 4. Echter, bij nummer 5 parkeerde de jeep in en probeerde ons de weg te versperren. Ik stuurde naar de andere helft van het fietspad, maar de bestuurder stuurde zijn kutbak achteruit en probeerde ons serieus te raken. Wij rijden verder in de richting van 4, richting het shell tankstation. Zij komen weer voorbij geraced en stoppen bij het tankstation en wachten ons op.
Wij draaien de fiets weer om, rijden richting 5. en bij 6 rijden we weer de woonwijk in (tevensch niet mijn wijk) Aangezien de weg in de richting van 4 nog enkele honderden meters doorging zou het wel even duren voor ze ons weer konden inhalen.
We hebben ze verder niet meer gezien, maar ik kneep m wel ff
Nu heb ik maar aardappeltjes gebakken en loempia's
Klacht: Fucking Lommers familie die mij en din terrorriseert
Samenvatting: Lees gewoon de OP
Dit is toch niet normaal meer