True, maar de vorige keren kreeg ik de ontvangstbevestiging pas op het moment dat Michiel al iemand aan het terugbellen was. Nu kreeg ik hem vrijwel direct, dus had ik nog een kans gemaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer voor je dat meestal niet de eerste sms-er wint, maar degene die door het magische selectiesysteem van Maricha uit de sms-box gehaald wordt.
Bij AV hebben ze toch alleen de kaartjes?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef WebHawkjuh het volgende:Weer niet gewonnen. Dat terwijl ik 2x per dag mee doe
(AV en MM)
drukte.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar ligt het aan wanneer je de bevestigingssms krijgt? Heeft bij mij weleens een kwartier geduurd ofzo..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoor je dat kloppen aan de deur?
Dat ben ik!
Misschien mag ik in oktober meedoen, deze ronde workshop niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol vorige topic 101 posts in 22 minuten
Voornamelijk aan hoe druk het is bij de ontvangende server. Als er dus enorm veel smsjes binnen komen kan het even duren voordat deze verwerkt zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar ligt het aan wanneer je de bevestigingssms krijgt? Heeft bij mij weleens een kwartier geduurd ofzo..
Juist. Is automatisch bericht toch? Zal de pc t wel druk hebben gehad..quote:
Volgens mij zijn er 's ochtends ook WALL-E goodies. daarnaast geven ze daar ook een Abba gold box weg, en daar kan ik iemand gigantisch mee blijmaken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij AV hebben ze toch alleen de kaartjes?
Daar gaat het mij dus juist net niet om, 'k vind het helemaal niet erg om voor goede films te betalen. De goodies daarentegen lijken me erg leuk.
"Hou eens op met smsen"quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
Over de automatische reply gesproken, wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe tekst?
Weer een Pixar meester stukje , gelukkig behouden ze nog wat vrijheden onder de vleugels van Disneyquote:
Workshop?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien mag ik in oktober meedoen, deze ronde workshop niet.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien mag ik in oktober meedoen, deze ronde workshop niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |