Je herkent mijn serieuse werkquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef ThE_ED het volgende:
Oh en de kwantiteit van tong80 (verzamelde werken)
Jammerquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef LXIV het volgende:
Het is alweer te laat om dit topic een beslissende wending te geven.
Denk niet dat je een simpele ziel bent wanneer je open staat voor andere belevingswereldenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:55 schreef Falalalan het volgende:
Eigenlijk heb ik dat met heel veel boeken.
Ik sta gewoon te open voor andere belevingswerelden. Of ik ben een hele simpele ziel, gewoon erg vatbaar voor suggestie en zo...
Is een boek dat mij ook enorm raakte.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:59 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dat zijn er eigenlijk twee.
On the road van Jack Kerouack. Dat las ik op het juiste moment denk ik. Mijn ouders waren net gescheiden en ik bleef uit medelijden bij mijn pa thuis. Toen ik bij hem op de bank het boek had uitgelezen vroeg ik me af wat ik hier in GODSNAAM deed. Ik wilde op weg en dat heb ik toen gedaan. Hetzij op een andere manier dan in het boek beschreven staat.
Zo denk je er jaren niet aan, en dan komt het twee keer in 1 week terugquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:43 schreef Xlarge het volgende:
Twee boeken hebben best wat indruk op mij gemaakt, toen ik jonger was was dat Christiane F van Kai Hermann.
Een tijd geleden heb ik De wildernis in,(into the wild) van Jon Krakauer gelezen , die later is verfilmd door Sean Penn, daar was ik ook best van onder de indruk, zulks interessante karakters worden daarin beschreven.
Idd. Indrukwekkend hèquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:43 schreef Xlarge het volgende:
Een tijd geleden heb ik De wildernis in,(into the wild) van Jon Krakauer gelezen , die later is verfilmd door Sean Penn, daar was ik ook best van onder de indruk, zulks interessante karakters worden daarin beschreven.
Die is geniaal ja, maar ik vond Baudolino vermakelijker.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:11 schreef Dalai_Lama het volgende:
De Slinger van Foucault, van Umberto Eco. Da's het enige boek dat ik minstens elk jaar herlees, gewoon omdat het zo geniaal is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |