Jij hebt de OP gelezen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:06 schreef SharQueDo het volgende:
Moet je ook goeie ondertiteling downloaden voor je gewarezde films.
waar zie jij witte puntmutsen?quote:
mensen die de OP niet lezen en blaten na het zien van de titelquote:
Mensen die klagen over spam in de ondertiteling, terwijl ze een LG tv hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:12 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mensen die de OP niet lezen en blaten na het zien van de titel
alsof het merk wat met rare subs te maken heeftquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die klagen over spam in de ondertiteling, terwijl ze een LG tv hebben.
het was zelfs 2 eps achter elkaar, wel heel goedkoopquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:13 schreef Yozzz het volgende:
Wel grappig dat de subs van UPC dus gedownload zijn
"verkapt-kijk-mij-er-geen-een-hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
verkapt-kijk-mij-een-flat-screen-tv-hebben topic.
misschien is t die gast wel van die youtube filmpjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Ik denk dat er een fokker bij dat ondertitelbureau werkt waarbij die regelmatig webadressen in de ondertiteling CTRL+Vt, perongeluk.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:24 schreef Juupİ het volgende:
Nu ontopic en geen welles nietus ik heb de mooiste tv of wat dan ook.
ouwe seriesquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef Juupİ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit naar dat kanaal bij UPC heb gekeken ondanks dat ik wel van SF hou.
Nee dit draagt iets bij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef Juupİ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit naar dat kanaal bij UPC heb gekeken ondanks dat ik wel van SF hou.
waar is er gesoept dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:56 schreef The_Terminator het volgende:
Fotosoeppen is blijkbaar niet je sterkte punt.
Ik dacht dat de adressen iets dikker waren. Maar dat komt zo te zien door de flits, kon net het eerste plaatje (waar dit niet het geval is) niet bekijken, imageshackquote:
Ondertitelingquote:
En het gaat altijd over andere teksten heen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Ondertiteling
Neemt alleen maar onnodige ruimte in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |