Zo gaat het al een half jaar.. En voor hem is het nu te laat.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:34 schreef MouzurX het volgende:
Naja over een maandje komt tie wel tot inkeer
Bah wat een smerig ventjequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:27 schreef deepart het volgende:
Zegtie dat hij net in een grot bezig is met zijn clan of whatever.. Dus kan hij niet komen...
Wat een n00b(quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:35 schreef deepart het volgende:
[..]
Zo gaat het al een half jaar.. En voor hem is het nu te laat.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:27 schreef deepart het volgende:
Op MSN probeerde ik nog weleens een gesprek te beginnen over waarom hij niet meer langskomt.. Zegtie dat hij net in een grot bezig is met zijn clan of whatever.. Dus kan hij niet komen...
quote:Klacht: Mensen die lopen liegen omdat ze liever een spel spelen als dat ze beetje relaxen met een groepje bro's..
Dat liegen slaat op het meerdere keren smoesjes verzinnen om niet te hoeven langskomen.quote:
Ah, dat is dan duidelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat liegen slaat op het meerdere keren smoesjes verzinnen om niet te hoeven langskomen.
"ik ben ziek" Maar wel gaan werken..
"ik moet werken" maar dan gewoon thuis WoW zitten spelen
Dat is mijn vriend niet meer.. Maar verder was het een hele normale jongen, altijd met de mode mee.. Chicka's versieren op het strand.. Mee uitgaan.. Geen nerd was het... Met nadruk op WASquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:23 schreef DarkSystem het volgende:
Als je vrienden hebt die WoW spelen móet je zelf haast ook wel een nerd zijn...
Haha net als dat duitse jongetje die zijn toetsebord kapot slaatquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:35 schreef andre347 het volgende:
Dat is inderdaad best verneukt. Hopen dat zijn PC een keer kapot gaat, is altijd grappig met die verslaafden want dan gaan ze flippen
Maar dat is een acteur.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Haha net als dat duitse jongetje die zijn toetsebord kapot slaatVermakelijk
quote:
Je toekomst opgeven voor een computer spel.. Te zielig gewoon..quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:13 schreef klnvntrbyt het volgende:
paar jaar geleden, mede-student van me: normale kerel enzo, totdat world of wc. uit kwam.
Hij is toen gestopt met z'n studie omdat ie zoveel world of wc. speelde. En hij was niet meer normaal.
Goede vrienden liegen niet..quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:17 schreef TC03 het volgende:
Ik snap de OP wel, maar ik vind het ook wel een beetje krom. Als je echt een goede vriend bent respecteer je dat hij graag WoW speelt. Hij heeft toch geen verplichting om met jou om te gaan?
Dan zink je wel heel erg diepquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:13 schreef klnvntrbyt het volgende:
paar jaar geleden, mede-student van me: normale kerel enzo, totdat world of wc. uit kwam.
Hij is toen gestopt met z'n studie omdat ie zoveel world of wc. speelde. En hij was niet meer normaal.
Kloptquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zie nergens in de OP staan dat hij liegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |