Waarschijnlijk het enige lichaamsdeel wat die oude vent nog omhoog weet te krijgenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Kraaij SR. met opgestoken wijsvinger de studio verlaten
Middelvingerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Kraaij SR. met opgestoken wijsvinger de studio verlaten
KIJK DAN NIET!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus, zoals ik pagina 1 ook al meldde, maar dan kun je je er soms nog wel lichtelijk aan irriteren.
Je onzichtbare vrienden, en de plaatselijke Ronald Mc Donald?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan mijn misplaatste meerderwaardigheidsgevoel vandaan halen!?
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
Hij vormt een mening over bepaalde spelers/coaches, en ongeacht wat er op het veld gebeurt, blijft hij zich aan die mening vastklampen...
Ik heb helemaal geen vrienden, dus ook geen onzichtbare.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je onzichtbare vrienden, en de plaatselijke Ronald Mc Donald?
Succes.
Mja, inderdaad. Lucius heeft z'n langste tijd echt gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
Derksen: " Theo Lucius kan nog wel jaren mee als rechts-back"
(!!!)
Als je even de eerste 3-4 maanden van afgelopen seizoen (OF dat seizoen daarvoor) bekijkt, dan zie je dat vrijwel ieder tegendoelpunt en dus vrijwel alle verliespunten in die periode, direct of indirect kwamen doordat Lucius liep te kutten.![]()
Volgens mij kijkt Johan niet eens voetbal, als je hem soms hoort praten. Hij vormt een mening over bepaalde spelers/coaches, en ongeacht wat er op het veld gebeurt, blijft hij zich aan die mening vastklampen...
Simpel: Van Bommel komt van PSV en Seedorf van Ajax. Derksen laat zijn PSV-hart weer eens spreken hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:07 schreef DrDentz het volgende:
Nou nou hij is wel erg tegen Seedorf en pro Van Bommel in de laatste Voetbal Insite, wat zit daarachter
Je zal nooit een negatief stuk over AZ in de VI vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij gebaat is bij een goede verstandhouding met Van Marwijk. Hij prijst Van Basten ook ineens helemaal de hemel in. Johan is niet onafhankelijk.![]()
![]()
Daar heb ik een mailtje over gestuurd. "Gek genoeg" heeft hij deze nog niet behandelt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Je zal nooit een negatief stuk over AZ in de VI vinden. Dirk S is een van de grootste sponsers van de VI
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef BB-boy het volgende:
Maar hij leest ze allemaal!
Zijn secretaresse heeft een goed inzicht in wat goede voetbal vragen zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee![]()
Zijn secretaresse leest ze niet eens allemaal maar maakt wel een voorselectie. Genee en Derksen kiezen dan de mails uit.
Jup. Er werken niet veel vrouwen bij VI, maar deze heeft dus blijkbaar wat voetbalverstand.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zijn secretaresse heeft een goed inzicht in wat goede voetbal vragen zijn?
Dat is zijn werk, af en toe.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:37 schreef BB-boy het volgende:
Serieus? Dan heeft hij glashard zitten liegen dan.
Ik heb niet het idee dat Derksen een secretaresse zou aannemen die zip van voetbal weet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zijn secretaresse heeft een goed inzicht in wat goede voetbal vragen zijn?
Het is wel schrijnend dat hij het beweerde nadat hij Van Halst helemaal had afgezeken over het niet kijken van de wedstrijden voordat hij ze analyseert.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jup. Er werken niet veel vrouwen bij VI, maar deze heeft dus blijkbaar wat voetbalverstand.
[..]
Dat is zijn werk, af en toe.
Derksen snapt hetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:06 schreef venomsnake het volgende:
'Hofland kan maar met één been verdedigen'
Tuyp.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Over welke spits van Volendam doelt Derksen trouwens?
Hij laat zich daar graag voor gebruiken ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Je zal nooit een negatief stuk over AZ in de VI vinden. Dirk S is een van de grootste sponsers van de VI
Daar gaat 'ie mailtjes over krijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:11 schreef GGMM het volgende:
PSV verkoopt niet.
Dat Engels van die man is geweldig. "Sjampjons-liek", ook een mooie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |